Jeg må være enig med dig Jimi. For at vende lidt tilbage, er der så nogen der vil forklare mig hvad formålet er med den dobbelt kode? Altså jeg er med på hvad meningen er, men når nu man får hjælp udefra, og man opdager der er fusket, altså hvis det er så nemt at opdage det, hvad er så formålet for et firma? Er det bare en chance der bliver taget?
Og nu er der jo også det i det, at udover hvad der kan være at give andre en ordentlig rusketur, så er det skrevne ord jo farligt. Uden at skulle klasificere folk og komme dem i kasser, så er vi nogle der er lidt ord-følsomme. Og derudover skal der jo intet til at ødelægge ens reputation, men lang tids hårdt arbejde for at genvinde den. Så jeg tror godt vi kan lande denne uden vi nødvendigvis bliver enige om et bestemt niveau for opførsel.
Jeg tror de fleste her , ikke har taget det så tungt. Og hvis jeg skulle bitche hver gang at der er nogle firmaer og hjemmesider som bliver hånet på Twitter, så kunne jeg ikke lave andet :)
Nu er det kun fordi at Kim er super sød og bidrager med en helt masse herinde, at jeg bliver ekstra forarget.
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.