Hvis jeg går under "De herrer", så nævner jeg ikke rødvin eller noget. Jeg troede blot at jeg allerede havde været rimelig præcis i angivelse af fejlen. Jeg havde ikke lavet en ny kode, med justering af kodeversion mv., da jeg prioriterede min kone den aften.. Ikke for at provokere eller andet i den dur, men jeg har det lidt sådan... bruger jeg tid på at fortælle en person at der er en fejl, så har jeg også tid til at fortælle hvor fejlen er, til fejlen er udbedret, om det så betyder at jeg i sidste ende lige laver det for personen. I de fleste tilfælde kræver det nu heller ikke så meget tid. Typisk 5 minutter.
I dit tilfælde ville det jo nok have taget lige så lang tid lige at komme med koden som det tog dig at twitte beskeden om denne tråd og ja besvare min PB :) Folk er selvfølgelig forskellige, og det skal de også have lov til at være.
Men ja, jeg kan sagtens se det Gita og Jimi hentyder til.
Morten kan selvfølgelig svare selv, men jeg ved også at han i høj grad hentyder til at folk ofte får hjælp uden end at gide sige tak. Vi får begge mange mails med spørgsmål, og svarer så mange og så godt vi kan inden for rimelighedens grænser. Takken er begrænset, trods vores store tidforbrug på mails og blogindlæg med tips og vidensdeling. Det er også korrekt at det sker tit at folk ikke siger tak, og jeg oplever det da også tit. Har trods alt også skrevet ca. 9 gange så mange indlæg som du har, så jeg oplever det da også :)
Han har så ligeså meget erfaring med analytics som dig og Morten, og lavede en fejl.
Kim er ekstremt god til SEO, men husk lige, at lige så god til SEO Kim er, lige så god er Jakob til Analytics og webanalyse.
Det er absolut ingen kritik af Kim, men jeg tror virkelig de færreste er lige så gode til analytics og webanalyse som Jakob Kildebogaard, og jeg tror Kim bruger alt for meget tid på SEO til at være lige så god til analytics som Jakob, der bruger det meste af sin tid på netop webanalyse, bl.a. analytics.
Som jeg skrev tidligere, og som det kunne tyde på mange nok ikke har opfattet jeg har skrevet(set ud fra det folk skriver). så har jeg outsourcet blandt andet analytics til andre, også i ovenstående tilfælde, fordi det ikke er der mit fokus er, og ikke har været i et par år. Selvfølgelig ikke alt har med analytics jeg outsourcet, da jeg jo stadig har en helt del erfaring med analytics givet min erfaring med hjemmesider, brugervenlighed og SEO. Og hvis det havde været mig selv der havde lavet denne fejl, så ville det også være langt værre i mit hoved, selvom alle jo kan lave fejl.
Men jeg er af natur ikke en som kigger mine freelancere over skuldrene, da jeg regner med at når man siger ja tak til en opgave, så kan man også klare den til UG, om man så skal sætte sig ned og studere det fordi man som freelancer gerne vil have udfordringer er for så vidt ligegyldigt, så længe opgaven bliver klaret. Sådan er jeg selv og sådan regner jeg også med mine freelancere tænker.
Så det korte svar er nej, jeg har ikke den samme erfaring med Analytics som Jacob, og får det nok heller ikke, da mit fokus er et andet sted.
MVH Kim
|