Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er en god bounce rate?

Side 6 ud af 8 (73 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Og som sagt kan ingen leve af gratis arbejde.Wink Og heller ikke denne http://streetpatrol.dk/webbureau/

Ja jeg ser også, at mange glimrende aminoer falder fra med rådgivning m.m. Og nu ytrer Gita sig også om en hvis tilbagetrækning.

Hvor takken ofte er utaknemlighed, og et tak ses sjældent.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Jeg er dybt taknemmelig over folk som dig. 

Jeg vil ikke trække mig tilbage. Det her er et genialt sted - men jeg har været dårlig til at prioritere min tid. Der er så meget positivt ved at være Amino-medlem, men hvis man ikke vælger sine kampe og administerer sin tid ordenligt kan det være ligemeget :-)

Problemet er bestemt ikke Amino - tværtimod, så aner jeg ikke hvad jeg skulle have gjort uden med al den viden jeg har fået herinde. At man så har lært en masse fantasiske mennesker lidt at kende er jo bare superfedt :-) 

Jeg har super rankings på både firmahjemmeside og madblog, og det er jo suverænt.

Men jeg mener nu også jeg har hjulpet (og vildledt) uendeligt mange gratis herinde - men det er kun i løbet af et halvt år. Og det har Kim Tetzlaff også bare i endnu længere tid, og han forstår maskinen bagved en hjemmeside og kan optimere den og har den vinkel - og at han ved enormt meget om SEO og går i dybden tit med råd herinde. Han er en af de dygtigste indenfor det felt. Hvis jeg skal være fræk vil jeg mene jeg er dygtigere til at designe og networke end ham, men så er det vist også det. 

Men ja, det kan sikkert svare sig for ham at samarbejder med andre med spidskompetencer, men det ville ikke udelukke at sådan en fejl kunne ske. Det er dog helt sikkert rigtigt det er suverænt for alle parter at fejlen blev opdaget.

Og det helt gratis på Amino :-) Tusind tak til Thorborg :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 01:59

Gita Street:
Jeg har dog planer om at skrue kraftigt ned for aktivitet herinde da mit eget fokus har været forkert. Denne respons er dog ikke en af dem.

Arrrgghh Gita, nu synes jeg du skal sove på det. Så ser tingene nok bedre ud imorgen! Smile

Men seriøst, kan jeg sagtens følge dig. Man bliver nødt til at prioritere sin tid, den har man desværre aldrig nok af. Og et sted som Amino har det helt klar med at "holde en fanget", hvis man ikke passer på. Det kan let blive et sted for overspringshandlinger, hvis man ikke er påpasselig. Men det er også et sted, hvor en stor viden er samlet og hvor man har mulighed for at komme med sine egne inputs i et åbent og uformelt forum. Som med så meget andet: Alt med måde, så får man det bedste ud af det.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 02:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kenneth Wellin:
Arrrgghh Gita, nu synes jeg du skal sove på det.

Tak, Kenneth. Det er rigtigt sødt af dig og det er stærkt værdsæt. Det er såmænd ikke noget impulsivt, men noget jeg har tænkt over. At nu skal jeg være lidt mere selektiv med tiden. Det er jeg nødt til. Amino ligger rigtigt højt på min prioritetsliste - det kan man ikke være i tvivl om, hvis man kender mig lidt. Selv min mor har tilmeldt sig fansiden på Facebook om Amino :-D

Jeg har ingen kritik til Amino. Jeg har websites der med lethed ranker på side 1 i Google selvom de ikke er færdige, og har stiftet bekendtskab med eller lagt mærke til superdygtige og søde mennesker. Jeg vil dog reducere den tid jeg bruger på at besvare spørgsmål mht eksempelvis WordPress, som jeg aldrig har fået hverken et link, et like, eller en G+ eller en flaske rødvin fra :Big Smile

Jeg har dog fået så meget mere. Og gratis superkvalificeret feedback selv. 

Men ja, jeg værdsætter faktisk meget når nogen husker at sige tak for hjælpen. Det tror jeg også var pointen i de tre flasker vin. Det var min pointe med Mortens indlæg, som jeg så som en sød lille reminder om at huske at sige tak når man fik god hjælp :-)  

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 08:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hey Jimi

Hvis jeg går under "De herrer", så nævner jeg ikke rødvin eller noget. Jeg troede blot at jeg allerede havde været rimelig præcis i angivelse af fejlen. Jeg havde ikke lavet en ny kode, med justering af kodeversion mv., da jeg prioriterede min kone den aften... Mere var der ikke i det. Morten kan selvfølgelig svare selv, men jeg ved også at han i høj grad hentyder til at folk ofte får hjælp uden end at gide sige tak. Vi får begge mange mails med spørgsmål, og svarer så mange og så godt vi kan inden for rimelighedens grænser. Takken er begrænset, trods vores store tidforbrug på mails og blogindlæg med tips og vidensdeling.

Og hvis "Endnu et reputation fail" er rettet mod Morten eller jeg, så er jeg da ganske nysgerrig efter hvad du mener jeg/vi fejler på?

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 08:37

Hej ,

Når jeg snakker om "de herrer" så taler jeg i den sammenhæng at Kim er anerkendt for at være en af de bedste i DK til teknisk seo. Han har så ligeså meget erfaring med analytics som dig og Morten, og lavede en fejl. Det var der du var med i samtalen, som èn Kim er bedre til seo end. Og intet andet

Hvis du kom til at lave en fejl indenfor seo, og det var offentligt, så ville du nok heller ikke bryde dig om at få at vide at du lige skulle sende 3 flasker vin til den person som rettede dig. Det er en ubehagelig bydemåde at tale til folk på, og hvis vi alle skulle gøre det på Amino, så ville Kim være en af de rigeste her på Amino, så meget som han hjælper folk med seo.

Og det er så reputation fail at tale sådan til folk, specielt her på Amino da det er sted hvor vi gratis hjælper hinanden ( og derfor ikke skal sende vin i tide og utide ), og fordi man tydeligvis ikke ved hvem Kim er og hvilket niveau han har.

Et kommunikativt fail.

Man skal dog ikke tage det så tungt, at jeg siger det her. Men hvis man bliver fornærmet over at være på Amino, og skulle hjælpe nogen gratis, så skal man nok bare holde sig væk. Så bliver man ikke skuffet

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jimi Hove:

Kim laver en lille fejl, men som Gita siger, så er han på mange planer, langt over de herrer som spiller smarte med flasker af rødvin der skal sendes. Og 1000 gange venligere.

Endnu et reputation fail

Hej Jimi

Nu var der rent faktisk en stor smiley efter det med rødvin, så det var nok til dels for sjov. Derudover så opfordrer Vadskær til at der skrives omkring dialogen her i tråden. Det er netop det du selv sætter så højt pris på.

Og Jacob skriver det da også på en pæn måde, så jeg kan ærlig talt ikke se problemet. Det må da være rart at få af vide at ens data er forkerte - især når Kim selv fremhæver den gode procent i et blog indlæg, som i øvrigt stadig er online.

Rigtig god weekend Smile

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 08:42

Hej Theis,

Jeg så godt den smiley, og ved godt at det var " funky " ment. Men ville du bryde dig om at få at vide at du lige skulle sende 3 flasker hver gang du hjalp èn her på Amino, ligegyldigt hvor mange smileyer der er tilføjet ? Jeg synes det er en underlig måde at kommunikere på, men ved godt at det fra Mortens side blot var " for sjov ". Og den humor savner jeg så. Og det er fint nok. Jeg er som jeg er , og andre er som de er.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 08:51

Theis Brouer-Jensen:

Hej Jimi

Nu var der rent faktisk en stor smiley efter det med rødvin, så det var nok til dels for sjov. Derudover så opfordrer Vadskær til at der skrives omkring dialogen her i tråden. Det er netop det du selv sætter så højt pris på.

Og Jacob skriver det da også på en pæn måde, så jeg kan ærlig talt ikke se problemet. Det må da være rart at få af vide at ens data er forkerte - især når Kim selv fremhæver den gode procent i et blog indlæg, som i øvrigt stadig er online.

Rigtig god weekend Smile

Yes

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:32

Jimi Hove:
Han har så ligeså meget erfaring med analytics som dig og Morten, og lavede en fejl.

Kim er ekstremt god til SEO, men husk lige, at lige så god til SEO Kim er, lige så god er Jakob til Analytics og webanalyse.

Det er absolut ingen kritik af Kim, men jeg tror virkelig de færreste er lige så gode til analytics og webanalyse som Jakob Kildebogaard, og jeg tror Kim bruger alt for meget tid på SEO til at være lige så god til analytics som Jakob, der bruger det meste af sin tid på netop webanalyse, bl.a. analytics.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:44

webanalytiker:
Hvis jeg går under "De herrer", så nævner jeg ikke rødvin eller noget. Jeg troede blot at jeg allerede havde været rimelig præcis i angivelse af fejlen. Jeg havde ikke lavet en ny kode, med justering af kodeversion mv., da jeg prioriterede min kone den aften..
Ikke for at provokere eller andet i den dur, men jeg har det lidt sådan... bruger jeg tid på at fortælle en person at der er en fejl, så har jeg også tid til at fortælle hvor fejlen er, til fejlen er udbedret, om det så betyder at jeg i sidste ende lige laver det for personen. I de fleste tilfælde kræver det nu heller ikke så meget tid. Typisk 5 minutter.

I dit tilfælde ville det jo nok have taget lige så lang tid lige at komme med koden som det tog dig at twitte beskeden om denne tråd og ja besvare min PB :) Folk er selvfølgelig forskellige, og det skal de også have lov til at være.

Men ja, jeg kan sagtens se det Gita og Jimi hentyder til. 

webanalytiker:
Morten kan selvfølgelig svare selv, men jeg ved også at han i høj grad hentyder til at folk ofte får hjælp uden end at gide sige tak. Vi får begge mange mails med spørgsmål, og svarer så mange og så godt vi kan inden for rimelighedens grænser. Takken er begrænset, trods vores store tidforbrug på mails og blogindlæg med tips og vidensdeling.
Det er også korrekt at det sker tit at folk ikke siger tak, og jeg oplever det da også tit. Har trods alt også skrevet ca. 9 gange så mange indlæg som du har, så jeg oplever det da også :)

Thomas Frost:

Jimi Hove:
Han har så ligeså meget erfaring med analytics som dig og Morten, og lavede en fejl.

Kim er ekstremt god til SEO, men husk lige, at lige så god til SEO Kim er, lige så god er Jakob til Analytics og webanalyse.

Det er absolut ingen kritik af Kim, men jeg tror virkelig de færreste er lige så gode til analytics og webanalyse som Jakob Kildebogaard, og jeg tror Kim bruger alt for meget tid på SEO til at være lige så god til analytics som Jakob, der bruger det meste af sin tid på netop webanalyse, bl.a. analytics.

Som jeg skrev tidligere, og som det kunne tyde på mange nok ikke har opfattet jeg har skrevet(set ud fra det folk skriver). så har jeg outsourcet blandt andet analytics til andre, også i ovenstående tilfælde, fordi det ikke er der mit fokus er, og ikke har været i et par år. Selvfølgelig ikke alt har med analytics jeg outsourcet, da jeg jo stadig har en helt del erfaring med analytics givet min erfaring med hjemmesider, brugervenlighed og SEO. Og hvis det havde været mig selv der havde lavet denne fejl, så ville det også være langt værre i mit hoved, selvom alle jo kan lave fejl.

Men jeg er af natur ikke en som kigger mine freelancere over skuldrene, da jeg regner med at når man siger ja tak til en opgave, så kan man også klare den til UG, om man så skal sætte sig ned og studere det fordi man som freelancer gerne vil have udfordringer er for så vidt ligegyldigt, så længe opgaven bliver klaret. Sådan er jeg selv og sådan regner jeg også med mine freelancere tænker.

Så det korte svar er nej, jeg har ikke den samme erfaring med Analytics som Jacob, og får det nok heller ikke, da mit fokus er et andet sted.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Side 6 ud af 8 (73 indlæg)