aner ikke om det er det rigtige forum jeg poster dette indlæg, men hvis ikke, så må I flytte det. Hejsa. En lang historie meget kort. Jeg er blevet hjemløs og økonomien har det meget slemt. Jeg vil gerne igang men stillingerne hænger ikke lige på træerne og jeg kan ikke tage hvad som helst, da jeg har en datter der også skal passes så nu prøver jeg at finde på muligheder for at tjene penge. Jeg er sådanset pænt ligeglad med hvad jeg skal lave, så det jeg leder efter fra jer, er idéer til hvad jeg kan lave for at tjene penge. Jeg har en hjemmeside, men kan den generere nok til at jeg kan leve af det? Med venlig hilsen Flemming |
Hej Flemming,
Jeg er ked af at høre, at du er blevet hjemløs. Men hvor der er vilje, er der vej. Hvis du brænder nok for det, så skal du nok komme videre og få dig et godt sted at bo.
Det vil hjælpe lidt, hvis du vil skrive, hvad du førhen har lavet, så folk har mulighed for at få et billede af, hvad du rent faktisk kan.
Jeg har desværre ikke noget at tilbyde på nuværende tidspunkt, men jeg håber det bedste for dig og din datter.
Mvh. Christian