Nu har jeg snakket med dem et par gange. Jeg tror i kan kende dem. Første gang de ringer spørger den "flinke" sælger om hun må tale med den ansvarlige for indkøb af printer patroner (de skulle snart prøve med et nyt produkt). Jeg siger, at jeg ikke vil have noget, hvorefter hun spørger om jeg ikke vil spare penge. Dette kan jeg kun sige nej til, hun spørger så om jeg har penge nok, hvor til jeg svare: Ja, jeg svømmer i dem............ Det siger hun (meget irreteret) at hun ikke tror på. Måske fordi jeg små griner lidt mens jeg siger det. Til sidst bliver hun så sur at hun knalder røret på uden at sige pænt farvel. Næste gang (idag) Stadig flink sælger der ringer: vedrørende den undersøgelse som vi har deltaget i !!!!! for 3 uger siden. Jeg nævner jeg ikke har deltaget i nogen undersøgelse, og at jeg ikke ønsker at blive kontaktet af dem hvilket hun acceptere. Jeg har så efterfølgende GOOGLET dem, og kan næsten ikke finde dem. Det viser sig at de er en filial af SCANDINAVIAN OFFICE SUPPLY FILIAL AF SCANDINAVIAN OFFICE SUPPLY AB. SVERIGE Cvr. 18997649 Startdato 16.10.1999 Adresse: C/O Ernst & Young A/S Att. Henrik Meldg, Tagensvej 86, 2200 København N Telefon: Fax: Email Branche. 980000 uoplyst(herunder hvilende selskaber) Virksomhedsform 170 Filial af udenlansk aktieselskab, kommanditakties Kreditoplysninger: Antal Ansatte: 0 &n
|
Næste gang de ringer til dig, gider du så ikke lige hilse dem fra mig og minde dem om at de stadig skylder os nedenstående:
- 3 flasker god vin
- 3 flasker god vin
- 2 lækre æsker chokolade
- En prisliste
- En prøve-toner
- Et digitalkamera
De ved at næste gang de ringer hertil og ikke har leveret ovenstående som de ellers løbende har lovet os, så går jeg ud og selv køber 3 flasker rigtig god vin, 2 store æsker overlækker chokolade samt et mellem klasse digitalkamera og sender derefter en faktura til dem på indkøbet inklusiv den tid der er brugt på det. Jeg fik vist skåret det tydeligt nok ud i pap for telefonsælgeren sidste gang, at jeg mente det seriøst, siden ingen af dem har ringet hertil igen i de sidste 4-5 måneder. Men min trussel er stadig reel - Ringer de, så skal jeg på indkøb og de får efterfølgende fakturaen. På det punkt er jeg total kold i r.....
.
- En prisliste
- En prøve-toner
- Et digitalkamera
De ved at næste gang de ringer hertil og ikke har leveret ovenstående som de ellers løbende har lovet os, så går jeg ud og selv køber 3 flasker rigtig god vin, 2 store æsker overlækker chokolade samt et mellem klasse digitalkamera og sender derefter en faktura til dem på indkøbet inklusiv den tid der er brugt på det. Jeg fik vist skåret det tydeligt nok ud i pap for telefonsælgeren sidste gang, at jeg mente det seriøst, siden ingen af dem har ringet hertil igen i de sidste 4-5 måneder. Men min trussel er stadig reel - Ringer de, så skal jeg på indkøb og de får efterfølgende fakturaen. På det punkt er jeg total kold i r.....