Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har hjemmesiden og logoet men mangler ideen?

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm det tyder lidt på at du måske begyndte at gribe hele konceptet forkert an.. Så vidt jeg ved så skal ideen være på plads først før man laver en hjemmeside og logo..

Det er jo sådan hjemmesiden samt det visuelle på den som skal afspejle din virksomhed eller din ide, men da du ingen ide har og har lavet en side så er der sådan set ikke noget at komme efter.

Lav en plan om hvad det er du ønsker med din side og så kan du derfra bevæge dig i den rigtige retning.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Philippines
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 252
Fra  Brand a Game / DasmaDesign Skrevet kl. 07:03

"Fair use" konceptet dækker fint ind for et anmelder-website. Ellers ville der aldrig være anmeldelser af noget som helst, hvis man altid først skulle kontakte diverse folk/firmaer for at høre, om man må bruge de og de billeder, og nævne deres navn.

Har de lavet noget fedt, er det god reklame for dem. Har de lavet noget bæ, er det stadig reklame for dem, så i virkeligheden en win-win ting.

Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....

Tilmeldt 19. Oct 11
Indlæg ialt: 10
Fra  The Twisted Skrevet kl. 09:42

Lyder godt :) som i nok kan se har jeg valgt at satse på spil anmeldelser og spil community, og der vil ikke blive lagt fingre imellem :) 

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 10:09

Du kan svine spil/film så meget du har lyst til, det er en folkeret ;-)

Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 12:47

Kristoffer Broholm:

Du kan svine spil/film så meget du har lyst til, det er en folkeret ;-)

Derfor kan kan du stadig blive holdt ansvarlig for alt hvad du skriver / "som udgiver"

Det er heldigvis ikke en folkeret, at man frit kan benytte falske eller usande konstateringer og argumenter. 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 13:29

Jeg startede også for en del år siden med at lave min hjemmeside uden et egentligt mål - udover at lære at lave hjemmesider.

Udover at jeg synes det kan være smart at vende tingene lidt på hovedet engang imellem, da det kan give nye perspektiver og idéer, så er "den omvendte metode" faktisk ganske udbredt. Det giver også rigtigt god mening, idet jeg jo sagtens kunne få en supergod iværksætteridé udfra at jeg fandt et behov på markedet. Problemet kunne bare være at jeg havde alt for lidt viden om området og for lidt lyst til at bruge de næste 10 år på at mestre det. Omvendt, har de fleste af os nogle idéer om hvad vi har lyst til at arbejde med - og har evner indenfor. Hvis vi så har lyst til at blive iværksættere kan vi søge efter en niche eller udækket hul i markedet hvor vi kan forsøge at levere produkter. En stor del iværksættere går dog efter noget hvor der lige er plads til en til leverandør, hvis de kæmper hårdt nok. En stor del vil også justerer på deres viden og færdigheder så det de leverer bliver en blanding af "technology push" og "market pull". 

For en kort introduktion til "technology push" vs "market pull" er der en illustration, jeg synes forklarer det hurtigt på Wikipedia.
http://en.wikipedia.org/wiki/Push%E2%80%93pull_strategy 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:33

lav baggrund farve og tekst farve længere fra hinanden helt hvid til sort baggrund

logo og andet billeder andre farver end baggrund

der står test på meget få skrevet noget der

i alt må det nærmeste være en ny hjemmeside

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 19. Oct 11
Indlæg ialt: 10
Fra  The Twisted Skrevet kl. 13:27

Mikael christiansen:

lav baggrund farve og tekst farve længere fra hinanden helt hvid til sort baggrund

logo og andet billeder andre farver end baggrund

der står test på meget få skrevet noget der

i alt må det nærmeste være en ny hjemmeside

Det er en ny hjemmeside jeg først lige er begyndt at få styr på her på det sidste ;) men jeg er så småt igang med at få det på plads :) 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 13:34

Selvom jeg grinte lidt da jeg læste dit indlæg, så er det ved nærmere eftertanke ret cool af dig. Bare kom i gang, og så må ideerne komme senere hen.

5 stjerner herfra.

Mange af ideerne kommer faktisk først også efter at man er gået i gang, er min observation

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:41

Hej, som folk har nævt er det altid en dårlig ide at lave hjemmeside/logo ect før man ved hvad det er til.

Jeg går personligt meget op i logo design og vil da lige give dig et tip eller to... Tænk på at dit logo skal kunne genkendes helt ned i ikon størrelse, ligesom amino's pære for oven til venstre i fanebladet. Det er meget svært med det du har lavet nu, derfor "bør" du lave en simplificeret vertion af logoet eventuelt bare et normalt T og et omvendt. som jeg ikke lige aner hvordan jeg laver i det her chat format :)

Hvis du er fast bestemt på at holde dit design så foreslår jeg noget hård rock eller evt rap koncept. Kan også være til et eller flere spil inden for den mere morbide genre, resident evil ect... 

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)