Det er absolut ikke en dårlig idé at gå i gang med at lave noget skrammel først - og på den måde forsøge sig frem og lære af det. Det værste en person kan gøre at er søge det perfekte og dermed blive handlingslammet. Det er desværre nogengange et problem for mange af de fagligt dygtigste og mest intelligente når de tager de første skridt. Der vil altid står nogen på sidelinjen, der forsøger at nedgøre det man forsøger op. Jeg har set det både over for mig og andre, hvor det endda nogengange bliver fremlagt som "ekspertråd" som selv de selv eller selv de allermest anerkendte i branchen lever efter. Det leder mig til den vigtigste pointe. Handlingslammelse er dårligt. Jagten på det perfekte er der såmænd intet i vejen for overhovedet. Siger jeg der elsker jagten på det perfekte. Matematisk set når vi aldrig dertil og det er jo også skønheden i det. Så længe det ikke gør at man ikke længere tager et skridt i en eller anden retning af angsten for at lave fejl. Jeg synes det er et flot Joomla hjemmeside-tema du har fundet og "gjort til dit eget" ved tilpasninger. Faktisk synes jeg der var et eller andet fedt ved det der "ikke kunne lade sig gøre": at sælge Barbie dukker. Der har længe kørt en trend med superlyserødt. En trend der har kørt lige lang tid nok kan give aversioner nok hos nogle til at en modtrend kan få succes. Det kan også virke som en modtrend mod "Spelt-mødrenes", som jeg er sikker på der nok skal være nogle forældre, der er trætte af - og så kan det jo være et lille mikrokosmos "oprør" mod det samme. |
Har hjemmesiden og logoet men mangler ideen?
Sparetips på Sparefeber.dk