Ja det tror jeg på...
Jeg kontaktede en lokal Advokat idag. Inkassokonuslenten sagde, at hun ikke vil garantere noget - og jeg skal overveje om jeg vil køre en inkassosag, da det kan koste ekstra....
Men jeg tror jeg kører sagen, det er trods alt næsten 12 kilo... |
Mulig fupvirksomhed - betaler ikke
|
Jeg ville ikke tvivle... jeg har lige sendt én afsted til advokat i fredags for bare 3600... men det er lige så meget et princip for mig, jeg HADER folk der ikke betaler deres regninger. Mest fordi vi arbejder som regel (de fleste af os) i en kreditzone på 8, 14 og 30 dage - men den tager ikke hensyn til leasingudgifter, lokaleomkostninger, lønninger, telefonregninger etc. som jo bekendt altid falder den 1. og frem til den 5. i måneden!
Dette betyder, at når folk ikke betaler mine regninger, er jeg inhabil i forhold til at betale min egne regninger - og det gør MIG til en dårlig betaler = pisser man på mig pisser jeg igen!! Jeg kan ikke ha' det...
|
Ok. Jeg takker for de gode svar. Jeg har bestemt mig for at køre en inkassosag via Advokaten, og se om det bringer noget af sig.
CVR nummer på pågældende er: 27829465 |
Jeg kan kun give dig ret!
Det er også derfor jeg vælger at køre inkassosag - det er princippet i det. Og når de nu har domme, så hjælper det dem ikke at få én mere... Og det kan måske være med til at afholde virksomheder fra at handle med dem - så de ikke falder i samme fælde... |
|
|