Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Træt af Arto-mino

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,6 stjerner givet af 11 person

Jeg syntes der er en tendens til at Amino er ved at udvikle sig i en uheldig retning.

Rigtig mange helt unge "iværksættere" eller hvad man nu skal kalde disse unge mennesker, med en trang til at udskifte avisruten med lidt let tjente penge.

Problemet med disse er ofte, at de ikke ser det som en fremtidig levevej, men snarere som en form for tidsfordriv, og derfor lidt ligeglad med at bruge "alternative" metoder for at opnå god indtjening.

Der er naturligvis også undtagelser imellem, - som prøver at gøre det rigtige!!!

Jeg er bare blevet træt af alle disse nye tråde omkring helt elementære ting, og har valgt at sætte Amino lidt i baggrunden fremadrettet, indtil der igen forhåbentligt indfinder sig normale tilstande.

Jeg har prøvet at få Amino til at gøre noget ved problemet, ved at indføre nogle tiltag som f.eks. filtre eller specielle afmærkninger omkring alder etc. De har dog ikke ladet høre fra sig, og jeg konkluderer derfor at det kun er mig der har et problem med  tingenes tilstand.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg er også lidt træt af de efterhånde mange enslydende og meget lidt gennemtænkte indlæg, som bærer præg af en ung, der kun har til hensigt og tro på, at det er nemt at komme til et eller andet "fad".

Men tror desværre, at det må man leve med i takt med stigningen af populariteten for Amino.

Så tror jeg måske vi "gamle ræve" skal være lidt dygtigere til at sortere selv. At indføre filtre mm. tror jeg ikke er løsningen. Jeg er bange for, at oprigtige unge med mere realistiske iværksætter-drømme kan være uheldige at ryge i disse. Og så er ligesom fidusen væk med Amino.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 17:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person
Man kan ikke klantrer dem det. De ser jo kun udbyttet fra medierne og ikke de mange måneders og års arbejde der ligger bag mange successer.

De er i en let påvirkelig alder der gør at de ser det som et alternativ og får afvide at "det er det nye"

Jeg var selv en af dem på musikområdet da det i takt med den teknologiske udvikling blev nemmere at smække et par instrumenter sammen i et program og man kunne få et OK setup for ens lommepenge.

Men interesseren ebber ud når man ser at det ikke var noget for en alligevel, på samme måde som da man mødte op til tennis to gange og smed sin dyre indkøbte (af mor og far) ketcher ind i skabet og glemte alt om den.

Tiden har bare gjort det nemmere at se om det er ens ting, og gudskelov for det. For ellers havde vi måske skulle vente længere tid på at unge talenter spirrede (tag her f.eks. Casper Blom eller Simon Mørch)

Jo dybere du graver i minen, des mere guld finder du. Spildet mange dobles, men det kan du lade være, for det skal nok finde på plads igen efter en rum tid.

Tag hellere godt imod dem der spørger ind, selvom det i dine øre kan lyde åndsvagt. For de spørger jo netop af den grund de ikke ved bedre. Der er ingen grund til at begrænse uvidenhed, så lære man jo aldrig noget :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 17:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Jeg er også lidt træt af de efterhånde mange enslydende og meget lidt gennemtænkte indlæg, som bærer præg af en ung, der kun har til hensigt og tro på, at det er nemt at komme til et eller andet "fad".

Men tror desværre, at det må man leve med i takt med stigningen af populariteten for Amino.

Så tror jeg måske vi "gamle ræve" skal være lidt dygtigere til at sortere selv. At indføre filtre mm. tror jeg ikke er løsningen. Jeg er bange for, at oprigtige unge med mere realistiske iværksætter-drømme kan være uheldige at ryge i disse. Og så er ligesom fidusen væk med Amino.

Jeg er generelt enig med dig, og så ville jeg lige tilføje at man vælger jo helt selv hvor meget man vil deltage i de debatter som disse (jeg ved godt hvem du tænker på) unge iværksættere starter konstant - hvis man ser et indlæg som virker useriøst eller ugennemtænkt, så kan man jo bare lukke det ned igen og finde et nyt.

Derfor mener jeg også at problemet ikke er så stort på nuværende tidspunkt :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:51

M.P:
Man kan ikke klantrer dem det. De ser jo kun udbyttet fra medierne og ikke de mange måneders og års arbejde der ligger bag mange successer.

De er i en let påvirkelig alder der gør at de ser det som et alternativ og får afvide at "det er det nye"

Jeg var selv en af dem på musikområdet da det i takt med den teknologiske udvikling blev nemmere at smække et par instrumenter sammen i et program og man kunne få et OK setup for ens lommepenge.

Men interesseren ebber ud når man ser at det ikke var noget for en alligevel, på samme måde som da man mødte op til tennis to gange og smed sin dyre indkøbte (af mor og far) ketcher ind i skabet og glemte alt om den.

Tiden har bare gjort det nemmere at se om det er ens ting, og gudskelov for det. For ellers havde vi måske skulle vente længere tid på at unge talenter spirrede (tag her f.eks. Casper Blom eller Simon Mørch)

Jo dybere du graver i minen, des mere guld finder du. Spildet mange dobles, men det kan du lade være, for det skal nok finde på plads igen efter en rum tid.

Tag hellere godt imod dem der spørger ind, selvom det i dine øre kan lyde åndsvagt. For de spørger jo netop af den grund de ikke ved bedre. Der er ingen grund til at begrænse uvidenhed, så lære man jo aldrig noget :-)

Yes

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 17:57

Puhaa, jeg troede virkelig jeg var den eneste. Der er efterhånden mange tråde jeg undgå at svare på idet, det tydeligt kan ses oprettet af en ung person som bare skal derud, har store drømme og planer dog ikke gider at lave noget for det selv men vil have alt gratis.. Alt med måde siger jeg bare.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:59

Som holdingen generelt er, så sorter selv - det er hurtigt og effektivt, og efterhånden kan man næsten på emnet se, om indholdet er interessant.

Hvis man lader sig irritere over det, vil jeg opfordre til ikke at deltage i debatten. Find de debatter der er interessante for dig, og brug din energi på dem. Det er bedre for alle parter.

Og husk så, at vi skal alle starte et sted - selv om jeg har rundet de 40, så er der stadig områder, hvor jeg er helt blank og ikke har nogen viden. At de unge mennesker så ikke altid spørger med de samme ord, som os lidt ældre bruger er tanken den samme: man vil gerne vide mere.

MVH

Thomas

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

J. Deleuran:
..

Jeg synes personligt, at det et lidt letkøbt at skyde efter de iværksættere, som er unge. At de skulle støje mere eller være mindre seriøse eller målrettede er jeg ikke nødvendigvis enig i.

Uden at sætte navne på (for det gavner jo ingen), er der altså også såkaldte voksne, som ikke ligefrem benytter Amino til målrettet iværksætteri, men derimod som et taknemmeligt tidsfordriv eller i bedste fald en overspringshandling.

Det må heller ikke være let at være ung iværksætter, når man ofte bliver skudt i skoene, at man spilder tiden eller ikke er seriøse.

Hjælp til nye iværksættere er også hjælp til de, som spørger om det at få sig en hjemmeside, få gode visitkort eller gode råd om adwords eller noget andet, som for "øvede iværksættere" måske nok synes bagatelagtig. Men har mange "voksne" iværksættere virkeligt glemt, at de måske også har stillet de samme spørgsmål en gang? Blev de den gang jordet af de den gang øvede iværksættere? Måske, måske ikke..

Men giv nu de unge en change. Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 18:34

John Nielsen:
Men giv nu de unge en chance

Jeg har intet imod unge eller gamle iværksættere -

Jeg syn's bare lødigheden er faldet - ( imangel af bedre ord - tag det ikke bogstaveligt)

Og som jeg skrev, jeg tager en slapper -

så jeg har taget mine tiltag - og trukket mig lidt tilbage -

Det vender nok igen, når det gode vejr kommer Wink

Og selvfølgelig skal alle - som mener det seriøst - ung som gammel - have al den medvind de kan få, og er de seriøse, giver jeg hellere end gerne min del af pusteriet.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 18:45

Nu kan jeg se at du er Amino plus, og her har du den mulighed at "blokere" en bruger så du ikke set vedkommendes indlæg..

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)