Jeg syntes der er en tendens til at Amino er ved at udvikle sig i en uheldig retning. Rigtig mange helt unge "iværksættere" eller hvad man nu skal kalde disse unge mennesker, med en trang til at udskifte avisruten med lidt let tjente penge. Problemet med disse er ofte, at de ikke ser det som en fremtidig levevej, men snarere som en form for tidsfordriv, og derfor lidt ligeglad med at bruge "alternative" metoder for at opnå god indtjening. Der er naturligvis også undtagelser imellem, - som prøver at gøre det rigtige!!! Jeg er bare blevet træt af alle disse nye tråde omkring helt elementære ting, og har valgt at sætte Amino lidt i baggrunden fremadrettet, indtil der igen forhåbentligt indfinder sig normale tilstande. Jeg har prøvet at få Amino til at gøre noget ved problemet, ved at indføre nogle tiltag som f.eks. filtre eller specielle afmærkninger omkring alder etc. De har dog ikke ladet høre fra sig, og jeg konkluderer derfor at det kun er mig der har et problem med tingenes tilstand. |
Jeg er også lidt træt af de efterhånde mange enslydende og meget lidt gennemtænkte indlæg, som bærer præg af en ung, der kun har til hensigt og tro på, at det er nemt at komme til et eller andet "fad".
Men tror desværre, at det må man leve med i takt med stigningen af populariteten for Amino.
Så tror jeg måske vi "gamle ræve" skal være lidt dygtigere til at sortere selv. At indføre filtre mm. tror jeg ikke er løsningen. Jeg er bange for, at oprigtige unge med mere realistiske iværksætter-drømme kan være uheldige at ryge i disse. Og så er ligesom fidusen væk med Amino.