Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejde tilbydes - og søges

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Jan 12
Indlæg ialt: 6
Fra  ARK-Tech Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som nystartet selvstændig, uanset branche, oplever vi alle at vi IKKE har arbejde nok til at kunne hæve en fornuftig løn - eller også har vi så meget at lave, at vi ikke kan nå det hele...

Hvad gør vi så, når vi hverken har lyst til at stoppe med vores forretning eller mod på at ansætte folk???

I det første tilfælde har jeg "solgt" min overskydende tid til div. vikarbureauer (almindeligt lønarbejde hos deres kunder), og haft timer nok at fakturere så jeg kan opretholde en fornuftig indkomst.

I det andet tilfælde har jeg købt mig fra ydelser som jeg egentlig godt kunne have udført selv.

I begge tilfælde synes jeg ikke jeg har fået "nok" ud af det...!

Jeg har derfor fået en lys IDÈ!!!

Lad os trække på hinandens ressourcer (hvad enten man kan tilbyde sin arbejdskraft - eller man har ekstra opgaver som man ønsker udført), og oprette en form for netværk - til fælles gavn...?

Jeg har lavet en foreløbig "forretningsplan", men mangler medlemmer i netværket!

Kunne det være noget for DIG, så kontakt mig for yderligere info.

mvh

Kim Durup, Aalborg

P.S. Denne henvendelse handler IKKE om at få folk med på en idé, som skal give mit firma ekstra indtægter, men udelukkende for at give ALLE i netværket fordele af samarbejdet! Smile

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Jan 12
Indlæg ialt: 6
Fra  ARK-Tech Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender og kender...

Det virker som en lukket kreds, som kender til hinanden via "fællesskabet" og kan handle hos hinanden - SAMT at der sidder nogen og "administrerer"/skummer fløden på at have opfundet idéen...?

Min ide er IKKE at fremme egen virksomhed (hverken min egen - eller nogen andens)

Min idé er REN overlevelse - at sikre sig en indtægt i stille perioder - mens vi venter på "opsvinget", samtidig med at kunne trække på netværkets kompetencer i travle perioder

Jeg ønsker kontakt med personer/virksomheder, som vil og kan "arbejde for føden"/arbejde FOR hinanden/være med til at tjene penge på hinandens kompetencer.

Jeg tror jeg har fat i noget godt... Håber der er nogen der tør tænke "ud af boksen" Smile

Tak for svar!

mvh

Kim Durup, Aalborg

 

 

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes umiddelbart det lyder som en ok ide.

                      www.nygaardmultiservice.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

fremragende ide......jeg havde selv tænkt lidt i den retning ift at bruge andre iværksætteres arbejdskraft i andre projekter

jeg vil gerne med i projektet

Fra Middelfart
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 74
Fra  Lindholm Boligrådgivning Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det lyder som en super god ide, men bliver det ikke lige som et netværk i netværket? Er det blandt andet  ikke det Amino burde bruges til?

Måske tager jeg fejl, og jeg vil i hvert fald gerne have yderligere info.

 

Dbh

Linda

 

Fra Midtjylland
Tilmeldt 20. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg syntes også at det lyder som en god ide.

Jeg tænker dog, som andre også nævner, at rigtig mange i forvejen bruger Amino til netop at "bytte" tjenester.

At man godt kunne ønske at det så var sat mere i system, kan din ide´ måske rette op på.

Uanset, er jeg interesseret, og vil gerne høre nærmere.

Held og lykke.

KMosen

En af fordelene ved at være rodet, er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser. Peter Plys, bjørn

Fra København
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

@Kimdurup

hvad siger du til at oprette en gruppe herinde og giv en kort beskrivelse af det.

Jeg er også interesseret og der er vist andre også der viser interesse. På trods af det er hvad Amino i bund og grund bygger på, så skader det ikke at være i en gruppe med nogle konkrete personer, hvor vi trækker på hinanden.


Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej kimdurup

Yes Netværk kan være udbytterige for mange.

Men du skrive bl.a. at du har lavet en forretningsplan. I en sådan skal der vel også "puttes" lidt ind/"kød på".

Kan du ikke her "afsløre" lidt om brancher, målgrupper m.m.Wink

Som der også nvnes i din tråd findes der på Amino masser af forskellige grupper, og såvidt jeg er orienteret er masser af dem ikke særlige effektive.

Wink Et netværk/kæde er jo aldrig stærkere end det svageste led.

Jeg selv sammen med andre forsøgte i 2009 og få et håndværkerteam op og stå.

Endvidere firndes der forskellige prof. netværk, som f.eks. BNI, Dansk Iværksætter forening m.m.

"Fælles" for mange af dem er at deltagere møder op og tænker kun på et

  • "Hvad kan jeg så få ud af dette her ?"

Hvis tilgangen kunne være en anden, nemlig

  •  "Hvad kan jeg selv bidrage med i denne her gruppe ?"

Så ville mange ting være meget lettere, og synenergieffekt m.m. ville blomstre.

Men held og lykke med projektet.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

grupper herinde duer ikke- ganske enkelt- de drukner imellem al det andet.

- Jeg vil foreslå at lave en website, hvor "medlemmerne" af gruppen står med en kortfattet profil, kontaktinfo etc. Så har vi styr på hvem der er med

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)