Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kaffe med en kendt

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er ikke noget revolutionerende i mit indlæg - men havde alligevel en skæg og ganske givende oplevelse i weekenden. Jeg havde af omveje landet en aftale, en sitdown med en meget kendt entertainer - nok nærmeste den kendeste af dem alle - formålet var at krydse klinger og vurdere nogle muligheder for et samarbejde.

Man har jo altid nogle forestillinger om kendte folk - og når man så sidder sammen med dem over kaffe, så er det lidt sjovt - for man ser dem jo tit i en bestemt rolle, som lige skal "rystes af" i sådan en samtale.

Vi mødtes midtvejs så at sige på en McD - og skægt at se at alle folk omkring sig jo så diskret som muligt stirre - de forsøger at lade være, men sidder bare og kigger, prikker til sidemanden - og man kan se de forsøger at lytte: For laver ham den kendte her - hvad er det han sidder og tegner på det papir - men vigtigst af alt: Hvem er ham den ukendte han sidder overfor?? Hvorfor sidder de HER??

Hehe! Et par skægge timer på McD - og en superhyggelig "fætter" ;-)

Sidst jeg var i dialog med en kendt var Viggo Sommer i Skagen sidste år - sgu næsten umuligt at "se ham" som privatperson - hans sidste store rolle som nyhedsoplæser i julekalenderen står i skærende kontrast til privatpersonen Viggo - han er iøvrigt også en superhyggelig fætter - ikke at han ikke skulle være det ;-)naturligvis ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 14:07
jeg kan ikke lige gennemskue formålet med dit indlæg, hvem var den kendte ?

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:14
Dato: 01-05-2007 14:06:31 Forfatter: Brian Nielsen
jeg kan ikke lige gennemskue formålet med dit indlæg, hvem var den kendte ?

Der såmænd heller ikke så meget at gennemskue - blot en omgang "cafe-snak" ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Skrevet kl. 14:20
Hehe, men jeg blev da lidt nysgerrig på hvem den kendte var og i hvilken forbindelse du handler med kendte ?

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:26

Vi krydsede klinger.. ingen handel... endnu ;-)
Det munder muligvis ud i noget givtigt - nu får vi se - når det sker bliver det uden tvivl annonceret ;-)

MVH

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Skrevet kl. 14:29
okay, det lyder spændende!

Nu er du ikke ved at starte en festival på jeres palmestrand ?

Der er vist en del, der har brændt nallerne på festivaler...

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:33
Dato: 01-05-2007 14:28:35 Forfatter: Brian Nielsen

Nu er du ikke ved at starte en festival på jeres palmestrand ?

Haha! Nej.. dog ikke... men du gav mig da lige en idé der - den er noteret på væggen med 117 andre Post It´s med ideer ;-)
Min sitdown havde et langsigtet perspektiv - ikke noget fuldstændig konkret - men har et par ting hvor pågældende er en interessant faktor. Lige nu er det lidt af "konkurrencehensyn" at jeg ikke er så meddelsom - men har en ting i spil som kan blive en interessant eyeopener.

Muligt jeg kaster dig en PM senere ;-)

MVH

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:37
Lasse din gamle MLM-Haj, det er sgu da Henrik Bruhn  ;-)))

Dbh Martin
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 14:37

Jeg gætter på Anders Bircow, der hænger en tung MLM skygge over ham :-)

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Skrevet kl. 14:47

Dato: 01-05-2007 14:36:37 Forfatter: Martin Thorborg Lasse din gamle MLM-Haj, det er sgu da Henrik Bruhn

Det var ellers også mit første gæt, men så kendt er han da vist heller ikke

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)