Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NN Markedsdata A/S sælger mine oplysninger.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Som andre og jeg selv har peget på, så er der ingen grund til at skyde på NNMarkedsdata.

Det er de firmaer, som sender spam, som I skal have fat i. Hvordan de firmaer mener, eventuelt uberettiget, at have fået en accept er i sig selv ligegyldigt, fordi en accept altid kan tilbagekaldes.

Så selv om det kan være træls at skulle have fat i disse firmaer, så skriv til dem og giv dem besked om at I ikke vil modtage reklamer fra dem, og skriv samtidig at hvis de fortsætter, så vil I klage til forbrugereombudsmanden.

Det nytter faktisk at klage til forbrugerombudsmanden, hvilket bl.a. denne historie fra i onsdags viser:

http://www.computerworld.dk/art/205451/fynsk-it-firma-faar-stor-boede-for-spam

Fra Mern
Tilmeldt 21. Apr 08
Indlæg ialt: 144
Fra  bar-udlejning.dk Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Ak ja - vi har også fået spam-mails. Samme undskyldning med NN-Erhverv bliver også denne gang brugt.

Jeg er i tvivl om det rent faktisk ER noget vi har givet tilladelse til - det er jo ikke altid man læser alt det med småt, desværre.

Var konklusionen at det med NN-Erhverv er en dårlig undskyldning for at sende spam - hvis ikke, hvor har NN-Erhverv vores email-adresse fra?

Udlejning af bartendere til din fødselsdag, firmafest, julefrokost eller bryllup.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicklas Wesche:
Ak ja - vi har også fået spam-mails. Samme undskyldning med NN-Erhverv bliver også denne gang brugt.

Jeg er i tvivl om det rent faktisk ER noget vi har givet tilladelse til - det er jo ikke altid man læser alt det med småt, desværre.

Var konklusionen at det med NN-Erhverv er en dårlig undskyldning for at sende spam - hvis ikke, hvor har NN-Erhverv vores email-adresse fra?

Formentlig den du har oplyst til cvr-registret.

Fra Mern
Tilmeldt 21. Apr 08
Indlæg ialt: 144
Fra  bar-udlejning.dk Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Michael_N:

Formentlig den du har oplyst til cvr-registret.


Hvis det er tilfældet melder jeg dem til forbrugerombudsmanden ASAP..

Udlejning af bartendere til din fødselsdag, firmafest, julefrokost eller bryllup.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem vil du melde?

Hvad vil du få ud af det?

CVR registret er offentlige oplysninger.

Derimod kan du melde virksomheden der sendt spam til dig

Fra Mern
Tilmeldt 21. Apr 08
Indlæg ialt: 144
Fra  bar-udlejning.dk Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Michael_N:

Derimod kan du melde virksomheden der sendt spam til dig


Det er netop hvad jeg vil gøre ;-)

Udlejning af bartendere til din fødselsdag, firmafest, julefrokost eller bryllup.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)