Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender I et godt inkassofirma

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 18. Jul 06
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Jeg er desværre kommet i den ulykkelige situation, at jeg har en kunde som ikke vil betale. Er der nogle af jer, som kender et godt inkasso firma?

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:51

Brug for et godt tilbud? Så tryk her og få 3 gode og uforpligtende tilbud fra Ageras. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:06
Hej!

Prøv www.transcomcms.dk

/Peter

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 22:13
Du kan også starte med at sende et betalingspåkrav. Det er gratis og det virkede for mig.

Dog skal du vide at behandlingstiden fra det offentlige er utrolig lang.

Håber du finder en løsning. Det er bare surt når folk prøver at stikke af fra regningen.

Hilsen Morten

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:31
Dato: 30-04-2007 22:13:06 Forfatter: WideEyes - Virtual Tours
Du kan også starte med at sende et betalingspåkrav. Det er gratis og det virkede for mig.

How to?

mvh Hans

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:24
Dato: 30-04-2007 22:30:44 Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation
Dato: 30-04-2007 22:13:06 Forfatter: WideEyes - Virtual Tours

How to?

mvh Hans

Hej Hans

Du udfylder blanketten "betalingspåkrav" som du kan finde på www.domstol.dk Eller du kan hente pdf filen direkte på dette link: www.domstol.dk/blanketter/Blanketter/Betalingspaakrav.pdf 

Det er gjort dejligt nemt, og du slippewr for advokatregninger etc, men det tager som sagt en helveds tid at få igennem.

Hilsen Morten

Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 09:33
Hej Rikke

Jeg er desværre havnet i samme situation. Der er information at hente på www.advokatinkasso.dk

Her er også skabeloner for, hvordan man forfatter en betalingspåmindelse/rykker

Har jeg forstået det rigtigt, at der ikke er omkostninger for mig ved at køre en inkassosag?

Mange hilsner

Line

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 10:24
Jeg vil bare nævne, at jeg på vores hjemmeside www.sanktpetri-advokater.dk under "artikler" har skrevet en artikel om inkassoproceduren. Den er sikkert dødkedelig, men behandler emnet således at I bliver i stand til at sende egne rykkerskrivelser udformet korrekt, hvilket er helt afgørende for det videreforløb.

Husk hvis I selv kører betalingspåkravet eller anlægger sag, at I ikke får tilkendt omkostninger af debitor. Derfor kan en debitor virkelig trække jer rundt i manegen når I selv kører sagerne, for hans eneste risiko er en forretning til jer, der er lavere end hans egen kassekredit - så motivationen til at trække på den og betale jer er til at overse.

Hvis I vil have et advokatnavn på et inkassobrev kan jeg selvsagt bistå, men mange andre advokater kan tillige, hvis I hellere vil have en lokal. Ring til mig hvis I er interesseret.

Fra Kolding
Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 15:45
Vi har en god inkassoafdeling, der ledes af en advokat, der kun beskæftiger sig med dette.

du er velkommen til at ringe eller maile.

mvh Jon Stefansson, jst@lett.dk

Jon, jst@lett.dk, tlf 82282032
Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 20:18

HornskovVindberg Inkasso - www.hornskovvindberg.dk - Her er det gratis inkasso! Og det er altid høj kvalitet og hurtig sagsbehandling.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)