Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg leve af mine videoer?

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Høj kvalitet.. Det kan du godt :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

det er virkelige flotte videoer kast dig ud i den største iværksættere passion i formidle dit produkt videre både social medier og andre steder jeg tror dig kast dig ud i det god iværksættere lykke enhver iværksætere drøm at have så en god video på deres hjemmeside

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig i at det er flotte videoer, om du kan leve af det afhænger jo lidt af dine krav til livet :-)

Nå men min egentlige kommentar er, at hvis der laves videoer på engelsk, så brug de ganske få kroner det koster, at få en englænder/amerikaner til at lave voice-over, det gør altså bare en kæmpe forskel.

Begge videoer her ville ha været helt oppe at ringe, hvis speaken havde været helt uden accent, måske er det bare mig, men prøv det, og du vil opleve hvor stor en forskel det gør på helhedsindtrykket.

Jeg har et par gode tips til hvor du finder nogle meget billlige men gode speakere på engelsk, skriv en PB hvis du vil vide mere.

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Flotte videoer - Thumbs up! :)

Du bliver nødt til at give det et forsøg, ellers vil senere i livet ikke kunne slippe tanken: "Bare jeg dog have taget springet og givet det en chance!" ;-)

Held og lykke med projektet

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle de fine kommentare!

Fedt at hører der er så meget opbakning! :).

Gramatisk skulle videoerne ikke fejle noget. Men er helt enig med dig i at jeg savner en sprød speaker stemme. -Dog skulle der på promotionvideoen være en personligvinkel som gjorde vi skulle bruge studerende på uddannelsen. Her testede vi flere personer og valgte de to bedste.

Sociale medier er helt sikkert en af de ting jeg overvejer at bruge -Specielt med mit budget.

Tak for super feedback :)

/Morten

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Fine videoer. 

Jeg har lige været med til at indkøbe en video-præsentation til et firma. (Skal ligge på en hjemmeside og præsentere et koncept). Budgettet er noget højere end det du snakket om.

I den sammenhæng kiggede vi selvfølgelig på leverandørernes referencer og film etc. - og de havde alle nogle gode videoer de kunne vise frem. 

Men - det der afgjorde valget af video-leverandør var ikke om deres film var flotte eller om de havde styr på teknikken etc. - men derimod om de forstod vores forretning, og at de forstod hvad det var vi ville kommunikere. Og, at de på slgsmødet overbeviste os om det. Mit input er, kan du det? Jeg tror det er det der er afgørende for om du kan skaffe kunder til butikken. 

Held og lykke med forretningen.

Mvh

Jakob

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob

-tak for det fine svar!

Helt sikkert noget jeg vil huske på. Tak for det. Var der nogle helt specifike ting de hev frem som fik jer overtalt? -Så vil jeg meget gerne høre det. super godt input.

Mange tak! :) 

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Njah - jeg tror bare, at de med deres ord kunne forklare det koncept de skulle lave en film om. Altså - i stedet for at snakke om teknik eller eksempler - så kunne de med kommunikere det de skulle lave filmen om. Det lyder banalt - men det tror jeg ikke altid det er.

Mvh

Jakob

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay :)

Er typen der ind imellem godt kan blive lidt teknisk - Så noget jeg vil tænke over.

Mvh.

Morten Jensen

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Fra  AGIZO Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Jensen:

Er typen der ind imellem godt kan blive lidt teknisk - Så noget jeg vil tænke over.

Mvh.

Morten Jensen

I en salgssituation, skal du altid kun tænke på én ting, når det kommer til præsentationen af produktet: Keep it simple, stupid. :-)

Jeg præsenterer selv teknisk avancerede produkter, og hvis jeg begynder at ende i frekvenser, bits & bytes osv., så står kunderne af.

Det er meget vigtigt, at du formår at kommunikere et helt klart budskab overfor kunden, så han forstår, hvad du vil hjælpe ham med. Brug altid udtryk såsom: "Det vil betyde for dig, at I vil blive husket af jeres kunder" - eller lign., find dog på noget mere opfindsomt og rammende, istedet for de overfladiske floskler som "Det betyder for dig, at I vil blive præsenteret på en professionel måde overfor jeres kunder", det er en som du kan være sikker på, at alle dine konkurrenter lirer af. Så hvis du kan finde en vinkel, at skabe en anden dimension i dit salg på, ved at være anderledes, så synes jeg sgu helt klart det vil være krudtet vær at tænke over en ekstra gang.

Når alt kommer til alt, kan alt sgu blive til en forretning, hvis man formår at sælge sin idé/produkt til andre. :-)

Iøvrigt, flotte videoer - jeg tror sagtens du kan få nogle opgaver ind...du kan ihvertfald dit kram ser det ud til :-)

Godt nytår!

/Simon Greve

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)