Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg leve af mine videoer?

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoer!

 

Jeg overvejer om jeg skal blive selvstændig og starte mit eget lille multimedie firma som hovedsagligt skal arbejde med små film produktioner. Reklamespots, biografreklamer, internetvideoer osv. Jeg er ikke sikker på at jeg tør tage springet, men da jeg bor selv og ikke har nogen kæreste eller børn har jeg Ikke så meget og miste. Jeg elsker det jeg laver og mener efterhånden mine evner er gode nok, til at jeg kan klare mig I den virkelige verden.

 

Her er et lille udsnit af hvad jeg har lavet som freelancer.

 

 

- Hvad skal jeg gøre?

- Hvor skal jeg starte?

- Tror I der er et marked for det?

- Har brug for alt den hjælp jeg kan få, så alle gode råd vil blive taget godt imod J

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, det er nogle rigtig gode videoklip, du viser her, og min første tanke er, at det må alle kunne bruge, som gerne vil have en præsentation af deres service eller deres produkter på deres hjemmeside. Jeg kan forestille mig webshops og både små og store firmaer, der får lavet reklamespots af, hvordan et produkt bruges, eller hvordan det fremstilles. Du kunne starte med at lave dig en god hjemmeside med nogle af dine bedste klip/spots som eksempler.

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 01:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kitt!

Tak for det hurtige svar! :)

Altid en god idé med en side hvor kommende kunder kan se ens portfolio. Tror godt du kan have ret der kunne ligge en del opgaver i præsentations videoer af firmaer og deres koncepter. Tror helt sikkert der er mange virksomheder der kunne have gavn af noget i den stil. Så må man bare se om de er af samme opfattelse. evt. skabe et behov.

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 01:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen faldgrupper jeg skal passe ekstra meget på? Og hvordan er den bedste måde at komme i kontakt med sine kunder, når man skal tilbyde dem en videoproduktion.

Tilmeldt 6. Jul 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 02:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Sad lige og kiggede dine videoer, og det er sgu lige præcis sådan noget her jeg drømmer om en dag at kunne præstere! Kæft det er nogle flotte videoer..! Yes 

Held og lykke fremover.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 02:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Jensen:
Er der nogen faldgrupper jeg skal passe ekstra meget på? Og hvordan er den bedste måde at komme i kontakt med sine kunder, når man skal tilbyde dem en videoproduktion.

Du skal i hvert fald sørge for at få betaling for dit arbejde, og passe på med at give kunder du ikke kender for stor kredit. 

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 02:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias:

Mange tak :) -Altid lækkert at få ros. 

Casper:

Min egen lille tommelfingerregl er at man ikke skal give mere kredit end man har råd til at miste. Og planen er som udgangspunkt at kunderne betaler upfront. Dette kan selvfølgeligt have sine fordele og ulemper -Specielt i forhold til merarbejde. Nogle andre idéer til hvordan man kunne gøre det?

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 03:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kanon flotte videoer ! :)

Jeg mener sagtens du kan kaste dig i krig med opstart. Det er isært vigtigt at du spreder dig så meget ud som over hovedet muligt for at risikosprede din forretning - så det kræver selvfølgelig en del arbejde i starten som alt andet.

*Forresten godt budskab i den første film, (men dåsen skal altså afleveres i en pant automat og ikke i skraldespanden.) ;)

/Mads

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 03:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det Mads :)!

-Ja du er ikke den første der siger det :D.

Som udgangspunkt har jeg tænkt mig at lave opgaver i hele landet. Dog vil jeg til at starte med fokuser min markedsføring til firmaer i lokalområdet.

Tak for feedback! ;)

Morten Jensen

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Virkelig fede videoer! Jeg vil mene, at du på et tidspunkt godt kan komme til at leve af at lave videoer af den kvalitet - meget proff.

Start i det små med at få lavet nogle præsentationsvideoer (måske om, hvordan videoerne bliver til), og præsenter dem forskellige steder - sociale medier og andre steder, hvor din målgruppe findes.

Har du nogen idé om, hvad du vil tage for en video?

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)