Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg leve af mine videoer?

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Jensen:

Som udgangspunkt har jeg tænkt mig at lave opgaver i hele landet. Dog vil jeg til at starte med fokuser min markedsføring til firmaer i lokalområdet.

Hvordan kan det være? Hvad skulle hindre dig i at lave arbejde for virksomheder i landet med det samme? :)

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Virkelig flotte videoer!!

- Ved du om dette er udbredt i DK?

Besøg min blog: http://edinm.dk/

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper!

De socialemedier er altid en god idé og bruge -Det har du ret i, specielt med mit budget.

Prisen på en Video kan være alt fra 2.500 til 50.000 alt efter hvor det er i landet, hvor stort et crew jeg skal bruge og om der skal lejes specialudstyr.

Så prisen bliver nød til at blive vuderet fra opgave til opgave.

tak for feedback!

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads!

jeg kan godt lide at møde mine kunder face til face. -Men der er som sagt intet der gør jeg ikke kan lave noget for kunder i hele landet. :)

Morten

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Edin og tak!

Udbredt ved jeg ikke om det er, men der er en tendens til flere og flere firmaer ønsker at få lavet en video af deres koncept - Specielt i dag hvor videomediet er blevet så stor en del af internettet.

Morten

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

tak Edin!

Udbredt ved jeg ikke om det er, men der er en tendens til flere og flere firmaer ønsker at få lavet en video af deres koncept - Specielt i dag hvor videomediet er blevet så stor en del af internettet.

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Hvis du en dag alligevel skal til Nordsjælland eller København så har jeg nok et lille job til dig jeg skal bruge en video på ca, 30 til 50 sek.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :) - Jamen det er sådan at jeg muligvis rammer kbh et par gange i løbet af januar. Skriv til mig privat hvis det er :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har ikke set dine videoer, men det lyder som om kvaliteten er i orden. Spørg derfor dig selv hvor meget sælger der er i dig, for hvor skal dine kunder komme fra? De kommer i hvert fald ikke af sig selv...

Kommer de fx af opsøgende salg? Så prøv at regne på det:

1) Hvor mange salg / produktioner skal du have på en måned før det kan løbe rundt? (husk alle udgifter - fra husleje til revisor, ny hardware og software etc)

2) Hvor mange kunder skal der til?

3) Hvad kræver det at få en kunde?

4) Gør regnskabet op

Husk også at i kreative fag som dit, så vil der være nogle døde perioder. Fx, er det svært at fange nogen som helst i 3-5 uger hver sommer, og i December tænker alle kun på juleferie osv osv osv....

Håber du kan bruge ovenstående til inspiration og til at arbejde videre med dit firmaprojekt.

Hilsen Morten

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten :)

Tak for de gode råd! Sidder lige nu og regner lidt på det. -Så det kunne ikke komme på et bedre tidspunkt.

Tak for hjælpen! :)

/Morten Jensen.

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)