Eller er det bare mig ? Jeg har netop tilmeldt mig dette fantastiske koncept som er den danske version af fiverr. Jeg har naturligvis oprettet en opgave som der så var en der købte til 80 kr. Det er også fint nok og opgaven blev udført. Men der hvor jeg studser lidt er at underenplov beholder 30 kr af de 80, dvs 50 kr tilbage og når så skattefar har været der så er det minimalt hvad der er tilbage. Jeg forstår simpelthen ikke at man laver sådan en koncept og det skal være så dyrt. Nå jeg følger med på siden kan jeg også se at der kun kommer få nye opgaver og brugere hver dag. Selvfølgelig skal ejerne af underenplov.dk tjene penge, men var det mig der bestemte ville jeg gribe tingene an på en helt anderledes måde. Jeg ville gøre alt gratis det første stykke tid indtil der er x antal 1000 bruger, derefter ville jeg starte med at opkræve 5-10 kr i gebyr og efterhånden som successen fortsætter vil jeg regulere gebyret så det står mål med servicen og udbuddet. Det er en skam at se sådan et fedt koncept går så sløvt allerede for starten af og med den omtale de har fået i medierne burde der allerede nu (efter min ydmyge mening) være mange flere brugere/opgaver derinde. Jeg syntes at tage 30 kr for en opgave til 80 kr er røveri og det kan slet ikke betale sig for mig at have opgaver derinde da jeg kan udbyde dem billigere på f.eks QXL eller andre ligende sites. Måske jeg har overset noget her ? Om ikke andet så er det lidt feedback til ejerne af underenplov.dk Comeòn tænk jer nu om hvis i vil have success så spil kortene rigtigt fra starten. Tilsidst vil jeg også rose og sige at det er et helt igennem godt webdesign og brugerinterface de har diske op med :-) Hermed kom jeg af med lidt luft og forhåbentlig brugbar feedback! Mvh Frank |
Jeg kan sagtens forstå din frustration, men hvis jeg ikke tager meget fejl hænger det sammen med betalingsløsningen (PayPal) nærmere end stifterens grådighed. Jeg mindes at han i en anden tråd herinde forklarede det.
Det gør selvfølgeligt ikke problemet mindre, og det er så absolut den ellers udmærkede sides største hæmsko.