Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Underenplov.dk er det for dyrt ?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke give stjerner på mobilen, men rigtig god post Frank :)

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 17:39

Frank Rasmussen:
Derfor har vi valgt at alt skal være gratis, hvertfald i starten indtil vi har x antal 1000 bruger og trafik til at vi kan begynde at opkræve blot et lille gebyr således vi kan eksistere og det stadig kan svarer sig for brugeren at sælge deres vare med fortjeneste.

Yes

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 18:21

Tak for dit lange indlæg :) Det er altid rart med kritik, det er det der driver det fremad (også selvom jeg ikke nødvendigvis er enig :)).

Fortjenesten vil jo naturligt afhænge af den pris man tager for opgaven. Hvis man ikke syntes man får nok ud at det med en 80 kr.'s opgave, kan man jo oprette den til 160 kr.

Jeg syntes ikke kan man sige at det er gebyret der afhænger at hvor meget man får ud af det. Du ville jo få det samme ud af det om jeg solgte opgaven til 80 eller 62,5 kr. (med eller uden gebyr). Selvfølgelig hvis jeg øgede din indtjening til 80 kr. ville du tjene mere. Men hvis jeg så igen lagde gebyr på f.eks. 20 kr, så den samlede salgspris blev 100 kr., ville 'problemet' opstå igen (selvom du reelt tjener det samme som før).

Jeg er enig med dig i, at det er den 'almindelige' model til at få en side til at vokse, men jeg mener der er en forskel på den type forretningsmodel og den underenplov.dk kører.

Det er også gratis at oprette en bruger/opgave på underenplov.dk. Gebyret der kommer på salget af opgaven bliver først fratrukket når opgaven er købt og betalt. Der er altså ingen risiko for brugeren ved at oprette en opgave, man kan blot oprette en opgave og vente på at der kommer en køber.

Det er modsat den forretningsmodel du nævner, da brugeren her har sværere ved at se om de får nogen merværdi ud af at betale for den pågældende service.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:34

man tjener mere ved 100 om dagen der giver 1 krone i overskud end 1 der giver 10 kroner i overskud om dagen desuden ved billigere vil flere løbende linke til siden derved har gravet sin grav vis tager vis man tager nærmeste overpris 

hvem vil linke til en der dyrere end det er andre steder , man skal tænke mere 2 dage frem med også et år frem selvfølgelige kort sigtede kan høj bedste betale sig da en nyhed men det går ned ad når det om par uger er over , vis prisen ikke til passes til markedet .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads Jensen:

Tak for dit lange indlæg :) Det er altid rart med kritik, det er det der driver det fremad (også selvom jeg ikke nødvendigvis er enig :)).

Fortjenesten vil jo naturligt afhænge af den pris man tager for opgaven. Hvis man ikke syntes man får nok ud at det med en 80 kr.'s opgave, kan man jo oprette den til 160 kr.

Jeg syntes ikke kan man sige at det er gebyret der afhænger at hvor meget man får ud af det. Du ville jo få det samme ud af det om jeg solgte opgaven til 80 eller 62,5 kr. (med eller uden gebyr). Selvfølgelig hvis jeg øgede din indtjening til 80 kr. ville du tjene mere. Men hvis jeg så igen lagde gebyr på f.eks. 20 kr, så den samlede salgspris blev 100 kr., ville 'problemet' opstå igen (selvom du reelt tjener det samme som før).

Jeg er enig med dig i, at det er den 'almindelige' model til at få en side til at vokse, men jeg mener der er en forskel på den type forretningsmodel og den underenplov.dk kører.

Det er også gratis at oprette en bruger/opgave på underenplov.dk. Gebyret der kommer på salget af opgaven bliver først fratrukket når opgaven er købt og betalt. Der er altså ingen risiko for brugeren ved at oprette en opgave, man kan blot oprette en opgave og vente på at der kommer en køber.

Det er modsat den forretningsmodel du nævner, da brugeren her har sværere ved at se om de får nogen merværdi ud af at betale for den pågældende service.

helt ærligt du tjener mere end krone per ordre 

jeg tror det bliver svært bare komme op tal der nærmere sig amino.dk intet er umuligt vis giver den fuldt ud og jeg tror det er bedre med 10.000 der betaler 1 krone  end 10 der betaler 10 kroner i overskud , man skal altid tænke hvad vil andre betale 

jeg har bare min tvivler ikke der kunne være det 10 dobbelt på siden , du har smadret dit projekt nu og har i fattet at prisen også er afgørende i det folk vælger 

det er op ad bakke frem over , den nyhed der har været gå stille og rolige din side i glemme bogen vis du hurtigt ligger din strategier om

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 18:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Frank Rasmussen:
Eller er det bare mig ?

Jeg kan sige, at kritikken nu er taget til efterretning og gebyret nu er nedsat til 15 kr. for den billigste opgave og 20 kr. for de øvrige :)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)