Det er rigtigt at telestyrelsen på et tidspunkt godt kunne finde på at lukke for sms betalingen på hjemmesiden. Hvis der bliver lukket for sms på bidster bliver der selvfølgelig også lukket på alle andre sider så konkurrence vilkårene forbliver de samme. Jeg har ikke præcise tal på hvor meget af indtægterne kommer via sms men langt det meste kommer via kortbetalingssystemet. Det er også langt dyere for hjemmesiden at modtage betaling via sms så lukning på denne behøver ikke at være en dårlig ting. Det har taget en fuldtids programmør to en halv måned at bygge dette "relativt simple system" så jeg vil ønske Jakob Søndergård held og lykke med at klare det billigere. Vi ønsker blot at være break-even med udviklingen af hjemmesiden. Mvh Christian |
omvendt auktion
|
Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl
|
Det er i hvert fald noget en eventuel køber bør tage i betragning og evt. undersøge nærmere. |
|
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
hvordan kan man som byder se hvilke chancer man har for at vinde? i princippet er det i mine øjne muligt bare at score de 15 kr overalt og så beholde varen selv eller hvad? det blir godtnok offentliggjort til hvilken sum varen er solgt, men det er vel ingen sag at finde en unik pris og så byde selv. eller er jeg helt forkert på den?? jeg ville ikke byde 15 kr! det virker for meget af bondefangeri! mvh klaus |
|
|
jeg er bare blevet snydt for meget i mit tidligere liv!jeg er skeptisk overfor alt nyt, der ikke koster penge eller reklamerer med, at man kan købe et rolex til 500 kr. hellere skeptisk end blåøjet! |
Lidt sund skepsis skal der til, men for meget skepsis ligner hurtigt paranoia. Det her koster penge. Flere deltager i et form for spil, som de betaler for. Et spil én (lidt kvikkere) person ender med at vinde. |