Hej Camilla
Som (nu her hvor jeg skriver kan jeg ikke se resten af tråden - mener han hed Mikael) en anden svarer, kan jeg også tilknytte mig at det mørke design... Den virker lidt for "lukket" med det mørke. Det fremhæver naturligvis de fotos der er i S/H på forsiden (sys jeg kender et par af de ansigter) på sin måde, men det hører mere til i et flot portfolio på tryk på glittet tyk duftende papir, hvor man kan have den fysiske fornemmelse af her er der tale om højeste kvalitet.
På en hjemmeside der vel på sin vis skal fungere som en slags "kom ind i min butik" da vil jeg mene at psykologisk vil en lysere side nok virke mere indbydende.
Og som også sagt af en anden Aminoer tidligere i indlæget, så udnyt at der er plads til flere tegn. Tag og lav en ultra kort beskrivelse af hvad det er man kommer til på den underside, som Title. Og som Google selv oplyser i deres google webmasters TV, så har de ikke noget imod man bruger Meta Description til at lave en unik men informerende beskrivelse af hvad den pågældende side indeholder. Ved godt der er andre der så flår mig levende, men jeg har et par andre sider kørende hvor jeg må sige at det nu virker rigtig godt, og når selv Google siger det må der være noget om det ;-) Undlad at bruge Meta Keywords.
Jeg kan ikke lide at på forsiden, da skal man helt ned på et langt tomt område for at finde kategori-oversigten nederst i højre hjørne. Det generer mig lidt faktisk :-)
Og lige en sidste ting... Når jeg klikker på et menu-punkt - jeg bruger Firefox og det kan variere fra browser til browser og fra OS til OS - så kommer der en hvid stiplet ramme der starter helt ude i venstre side og strækker sig ind over menupunktet jeg klikker på. Den forsvinder igen, men visuelt ser det lidt uheldigt ud.
Men ellers kan jeg rigtig godt lide din rækkefølge af menupunkter, det er der en "rød" tråd i, og du har arrangeret så man kan like og tweete, det er fantastisk, og du har lavet nogle andre ikoner der matcher i farven oppe i toppen også, det er fint at der er harmoni, på trods af de dystre farver ;-)
Du har også noget interaktivitet på siden, her er det "Skriv dit ønske" og man er med i lodtrækning om en luksus julegave. Det er skide fint. Du fanger kunderne på den måde. Super :-)
På din "Kontakt" side, da kan man scrolle meget langt ned på siden hvor der står en masse i højre side og hvor der ikke er noget stof under selve kontaktformularen, og da faldt jeg over at du søger nogle piger til Crossroad. Du har et link der, men man kan ikke klikke på linket. Du vil måske få lidt flere klik ind på den side hvis man kunne klikke på det :-)
Og at du blogger er også fantastisk. Det er også med til at øge synligheden på søgemaskinerne.
Du har en menu under "Jeg tilbyder" hvor der linkes til ikke eksisterende sider, og man får en fejl 404. Det er lige noget du skal kigge på da google ikke er så glad for den slags, og det er kunderne nok heller ikke :-)
Og slutteligt, så er det jo nogle utrolig gode portrætter du tager. Det ser virkelig godt ud.
Ha' det godt
Bjarke :-)