Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NY hjemmeside med portrætfotos - ønsker feedback på siden :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København / Hillerød
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har fået ny hjemmeside www.heyfaces.dk - jeg vil meget gerne have noget feedback på siden.

- Er den til at finde rundt i?

- Mangler der noget?

- Andet?

På forhånd tak

Mange hilsner

Camilla Hey

Fotograf Camilla Hey - www.camillahey.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:57

farven siden igennem

vælge noget med farver start ud med masse af foto på siden

mørk siden synes jeg er forkert valg til en fotograf side

teksten

grå tekst er en del steder det er svært at læse på sort baggrund

titlen

udnyt google viser op til 67 tegn og lav titlen unikke alle undersider

interne links

blogger en del udnyt det eller lav en side om hver kerne ord og links hver gang du nævner det på side , lige som amino.dk wiki side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København / Hillerød
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 22:32

Hej Mikael

TAK for alle dine gode input Smile 

Jeg har 2 andre sider (med samme lay-out) som bliver på hvid baggrund, så jeg vil nok beholde den sort for at den er lidt anderledes. Men ellers vil jeg kigge de andre ting du skriver :-)

TAK fordi du tog dig tid til at give god feedback :-) 

Mh Camilla

Fotograf Camilla Hey - www.camillahey.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:09

Hej Camilla

Som  (nu her hvor jeg skriver kan jeg ikke se resten af tråden - mener han hed Mikael) en anden svarer, kan jeg også tilknytte mig at det mørke design... Den virker lidt for "lukket" med det mørke. Det fremhæver naturligvis de fotos der er i S/H på forsiden (sys jeg kender et par af de ansigter) på sin måde, men det hører mere til i et flot portfolio på tryk på glittet tyk duftende papir, hvor man kan have den fysiske fornemmelse af her er der tale om højeste kvalitet.

På en hjemmeside der vel på sin vis skal fungere som en slags "kom ind i min butik" da vil jeg mene at psykologisk vil en lysere side nok virke mere indbydende.

Og som også sagt af en anden Aminoer tidligere i indlæget, så udnyt at der er plads til flere tegn. Tag og lav en ultra kort beskrivelse af hvad det er man kommer til på den underside, som Title. Og som Google selv oplyser i deres google webmasters TV, så har de ikke noget imod man bruger Meta Description til at lave en unik men informerende beskrivelse af hvad den pågældende side indeholder. Ved godt der er andre der så flår mig levende, men jeg har et par andre sider kørende hvor jeg må sige at det nu virker rigtig godt, og når selv Google siger det må der være noget om det ;-) Undlad at bruge Meta Keywords.

Jeg kan ikke lide at på forsiden, da skal man helt ned på et langt tomt område for at finde kategori-oversigten nederst i højre hjørne. Det generer mig lidt faktisk :-)

Og lige en sidste ting... Når jeg klikker på et menu-punkt - jeg bruger Firefox og det kan variere fra browser til browser og fra OS til OS - så kommer der en hvid stiplet ramme der starter helt ude i venstre side og strækker sig ind over menupunktet jeg klikker på. Den forsvinder igen, men visuelt ser det lidt uheldigt ud.

Men ellers kan jeg rigtig godt lide din rækkefølge af menupunkter, det er der en "rød" tråd i, og du har arrangeret så man kan like og tweete, det er fantastisk, og du har lavet nogle andre ikoner der matcher i farven oppe i toppen også, det er fint at der er harmoni, på trods af de dystre farver ;-)

Du har også noget interaktivitet på siden, her er det "Skriv dit ønske" og man er med i lodtrækning om en luksus julegave. Det er skide fint. Du fanger kunderne på den måde. Super :-)

På din "Kontakt" side, da kan man scrolle meget langt ned på siden hvor der står en masse i højre side og hvor der ikke er noget stof under selve kontaktformularen, og da faldt jeg over at du søger nogle piger til Crossroad. Du har et link der, men man kan ikke klikke på linket. Du vil måske få lidt flere klik ind på den side hvis man kunne klikke på det :-)

Og at du blogger er også fantastisk. Det er også med til at øge synligheden på søgemaskinerne.

Du har en menu under "Jeg tilbyder" hvor der linkes til ikke eksisterende sider, og man får en fejl 404. Det er lige noget du skal kigge på da google ikke er så glad for den slags, og det er kunderne nok heller ikke :-)

Og slutteligt, så er det jo nogle utrolig gode portrætter du tager. Det ser virkelig godt ud.

Ha' det godt

Bjarke :-)

Fra Randers
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 217
Fra  LindFoto.dk Skrevet kl. 23:11

Hej Camilla

Generelt en rigtig fin side synes jeg
- et helt enkelt budskab - du tager portrætbilleder - og du viser nogle rigtig gode eksempler på det - sådan.

(Måske også en ulempe - man skal lede lidt for at opdage at du også laver andet end portrætter)

Så skulle jeg lige læse dine tekster et par gange før det gik op for mig at du faktisk ikke leverer papirbilleder. Måske det skulle stå lidt tydeligere - eller også er det bare fordi jeg læser det med den forventning at man selvfølgelig får billeder med - til prisen.

Jeg synes ikke det er svært at læse tingene - men dine elegante gallerier er noget tunge.
Jeg bor på landet uden fibernet - og med kun en 2 MB forbindelse.
Med den tager det omkring ½ minut at læse ét galleri ind - der tror jeg nogen står af.

Så fandt jeg lige et par ting der ikke virker..
Videoen omkring Photoshop melder at den ikke findes - og din 360 graders fotografering læser ikke ind.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 09:14

Hej Camilla

Generelt en fin side, og modsat et par af de andre, så kan jeg faktisk godt lide at den er mørk.

Så til lidt kritik:

Da jeg kom ind på siden, gik der faktisk lidt tid før jeg opdagede menuen, den hænger lidt for sig selv i toppen af siden, hvor der er langt ned til indholdet, så top banneret ville jeg få gjort mindre.

Du har en en lille reklame ude til højre, hvor du sælger gavekort, men når man klikker på den får man at hvide at siden ikke findes.

Ikonerne til de sociale netværk, hænger også lidt for sig selv helt oppe i hjørnet, og de har en fast afstand til den højre kant, dette er uheldigt da jo breder browservindue jo mere isoleret bliver de. Jeg kan godt lide de er er blevet tilpasset siden, de må dog godt blive lidt lysere, da de lige nu falder meget i med baggrunden. Når man nu klikke på en af ikonerne, vil jeg anbefale at man lader dem åbne op i et nyt vindue.
Facebook og Twitter åbner fint til din profil, men Vimeo åbner deres side, kender ikke Vimeo så meget, men jeg ville gå ud fra det var meningen at den skulle åbne til din profil, ellers ser jeg ikke nogen ide i at have ikonet der.

Som skrevet af en anden, så er galleriet meget tungt, på min 10 MB loader der nogenlunde, men det køre ikke flydende og ser derfor ikke særlig godt ud.

Lige en komentar til dit logo, det ser rigtig godt ud, og er dejlig genkendelig, og nem at se også på de af billederne den er på.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 10:32

Hej Camilla..

Nu har jeg ikke læst de andres bemærkninger igennem så det kan være noget at det samme jeg skriver..

Hjemmesiden ser fint ud, den er mørk ja men ikke for mørk.

Jeg har 2 ting som kunne gøre bedre.

1. Kontakt formularen, lav den om til dansk hvis det er danskere du henvender dig til. Name til navn, message til besked osv..

2. Under "Kunderne siger" så er de 3 første udtalelser du har er en mindre font type end resterende af teksten. Den er svær at læse..

Ellers en rigtig fin side..

Held og lykke med projektet og fortsat god weekend.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 21. Dec 11
Indlæg ialt: 6
Fra  Giggleberries Skrevet kl. 12:34

Nice-hjemmeside. Jeg kan godt lide layoutet, og det synes let at navigere. Du børplacere den øverste navigationslinje længere til højre, fordi drop-down menuen tilportefølje dækker virksomhedens navn, når den åbnes

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)