Dubli er vidst et OK koncept .... har kun hørt godt om det .... Pøj, Pøj, Bedste hilsner, Eric :) |
Er MLM stuerent? Artikel i Iværksætteren
Forandre dit vand - Forandre dit liv!
Har lidt travlt nu, har lige trænet og har en aftale om 1 time. Jeg huserer i hele Danmark, men bor i Odense. Har min primære gang på Fyn, Sønderjylland og i København. Mine bevæggtunde for mit arrangement - hvorfor- må du vente med til senere når jeg har tid, men synes det er det bedste jeg har set til dato. Hvis man ikke vil være stor netværker kan man finde kunder eller "gå på gaden" som sælger og finde butikker der vil have en webside hvor de kan sælge deres varer. Der er mange positive faktorer i Dubli. Der vil altid være nogen der ikke mener det er godt, en sådan er det med alting. Der er ikke opfundet noget der kan bruges af alle siden toiletpapiret. vh Martin |
Tja, det er jo så også en måde at anskue det på ;-) MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
You must be kidding - hvor kender Du ham fra ? |
Tina Jonasen
Du mener da vel ikke seriøst; "at du er 100% ligeglad med hvordan udenforstående ser på MLM" ??? Er de "udenforstående" ikke dine fremtidige samarbejdspartnere ? Er det ikke os "Networkere" der netop skal oplyse de "mindre vidende" - om hvad "Pyramiden" egentlig betyder i praksis ? |
Tina Jonasen
Kigger du på størrelsen af det netværk han har skabt i NuSkin regi - ja, så må han i den grad betegnes i kategori "de største networkers i DK" ;-) MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic