Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Inputs søges til ny avatar/logo til open source-project

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Skou :

Input til logo.

Logoet med den blå surfer er alt for generisk efter min smag, men sådan er der jo så meget.

En ting omkring logoet, jeg synes du skulle tænke over er, hvilken vej det vender. For mig at se, er det en surfer, der er på vej fra højre mod venstre.

Det er imod læseretningen i de fleste lande og ville derfor "modarbejde" et flow på eksempelvis en hjemmeside.

Glædelig jul og happy surfing.



Det er faktisk en ret interessant pointe ang., hvilken vej avataren vender. Mon nogen gider vende de digitale vektor-versioner modsat (jeg kan ikke selv finde ud af det nemlig).
Btw. de to første billeder er solgt. Seneste var Julekuglen, der faldt
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

begge tegning synes jeg ikke kan bruges til en hjemmesides logo , jeg ville lave et nyt der giver postive stemning glæde vis ikke selv kan gøre det bedre ville jeg hyre en til at en for alle har sine begrænsninger heri iværksættere livet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aars
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper, jeg vil gerne vende den for dig.

Hvor finder jeg vektor filen?

/Lars

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Bergholt:
Mon nogen gider vende de digitale vektor-versioner modsat

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kasper Bergholt:
Mon nogen gider vende de digitale vektor-versioner modsat

Og nu uden baggrund!!! Plus en ekstra...:

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

begge tegning synes jeg ikke kan bruges til en hjemmesides logo , jeg ville lave et nyt der giver postive stemning glæde vis ikke selv kan gøre det bedre ville jeg hyre en til at en for alle har sine begrænsninger heri iværksættere livet

Kommer det ikke lidt an på, hvad hjemmesiden handler om? Hvis det kun var et open source-kunstprojekt, der var tale om, synes du så stadig, den er helt galt?
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 155
Fra  Worldwide Scamfighters Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg har som så mange andre kigget på dine skitser og for mig er det streger, der utrykker vrede eller frustration over kedsomhed. Jeg ser som sådan ikke nogen figur i skitsen. Nu afslutter du quote med at skrive, at er her kunst interesserede, så skal vi sige til.

Jeg har et online galleri med min egen kunst, men det er portrætter, kæledyr, kunst til børneværelser oma jeg laver. Jeg forsøger at holde det så natur tro som overhovedet muligt og eksperimenterer med at skabe en 3D effekt i mine portrætter. Hvilken teknik er det du eftersøger?

Mvh

Heidi

Kasper Bergholt:

Kasper Bergholt:

Jeg har brug for jeres kloge hjerner og jeres åbne meningers moden. Sagen er den, at jeg er i gang med et open source-projekt -- og har brug for en avatar / eller et logo.


Jeg er kommet så langt her på egen hånd -- God eller Ond? -- men har brug for indspark til den videre proces. Men også associationer, der er indeholdt i det allerede eksisterende udtryk, som jeg godt kan li', men også godt kan se ikke oser af professionalisme.

Any takers? Hvilke associationer får I frem? Hvad har I lyst til at ændre. Osv., os



Og så er projektet live her. Hvis nogen er kunstinteresserede eller har gode idéer til teknikken, så sig endelig til hér eller på projektets hjemmeside som er: Kunstbevægelsen.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Heidi:

Hej,

Jeg har som så mange andre kigget på dine skitser og for mig er det streger, der utrykker vrede eller frustration over kedsomhed. Jeg ser som sådan ikke nogen figur i skitsen. Nu afslutter du quote med at skrive, at er her kunst interesserede, så skal vi sige til.

Jeg har et online galleri med min egen kunst, men det er portrætter, kæledyr, kunst til børneværelser oma jeg laver. Jeg forsøger at holde det så natur tro som overhovedet muligt og eksperimenterer med at skabe en 3D effekt i mine portrætter. Hvilken teknik er det du eftersøger?

Mvh

Heidi



Kære Heidi!

Jeg er som sådan ikke kunstner, men har tidligere deltaget i et par kunstprojekter af performancemæssig karaktér, senest 500 Mermaids, hvor 500 vikarer fik en plads, tid og taletid, mens den "ægte" havfrue var udlånt til Kina. Det blev en stor succes, og vi ville have sluttet af med en tale af Københavns Overborgmester kombineret med live-streaming på kæmpe storskærm fra Kina, hvis vejret ikke havde været så modbydeligt mod os, som det vart.

Derudover driver jeg n række sites inden for, hvad man kunne kalde æstetiske discipliner. Fx Modebevægelsen og Madbevægelsen. Jeg har noget tid barslet med at bruge domænet Kunstbevaegelsen.dk til noget fornuftigt.

At du ikke ser nogen figur, kan jeg godt forstå, hvis du primært beskæftiger dig med imitativ kunst. 

Du kan evt. sætte et til salg på Kunstbevaegelsen for 200-300-400 ord, hvis du har lyst.

Og så har jeg jeg netop åbnet for dialogen om, hvorvidt siden også kan fungere som en slags udstillingsvindue for kunst i bredeste forstand.

Læs mere her: Må man vise/udstille værker, der ikke er til salg for ord.

Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 155
Fra  Worldwide Scamfighters Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunst er mange ting og heldigvis kan man ikke sige, at noget er rigtig eller forkert kunst. Kunst er jo noget, der kommer fra hjertet og oftest bliver kunst til under indflydelse af følelser, interesser og kreativitet.

Jeg skal da gerne tage et kig på din hjemmeside. Mit eget galleri gik online for 4 uger siden nu og jeg er så heldig, at besøgs tallet på min hjemmeside er nærmest eksploderet. De malerier jeg har online nu er "gamle" malerier, men mellem jul og nytår uploader jeg de nyeste jeg har.

Mange hilsner

Heidi

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)