Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nystartet shop (t-shirts)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

... 

Fedt med noget feedback! :)

Dankort: Jeg ville utroligt gerne kunne tage imod rene dankort, men det er simpelthen for dyrt for mig lige pt. Jeg ved ikke om du kender Moneybookers/Skrill som jeg benytter, men igennem dem kan der betales med visa-Dankort + en masse andre, så folk er bestemt ikke tvunget til at betale gennem Paypal (man får muligheden for at vælge betalingsmetode undervejs i bestillingen). 

Kontaktsiden: Helt sikkert en god idé, som er skrevet på "to do"-listen. Alle info (cvr, adresse, tlf) står dog også på siden "Om Umph.dk", men helt sikkert en god idé at have det under kontakt også.

Produktbeskrivelser: Endnu en god idé, som jeg indtil nu kun har haft på min FAQ-side. Fik i går aftes tilføjet vaskeanvisninger på alle produkter.

Sociale medier: Det er helt bevidst, at jeg kun er på Facebook. Jeg har aldrig været fan af Twitter, og bliver det formentligt heller aldrig. Jeg venter lidt med Google+, da jeg ikke synes det virker så populært endnu, men jeg skal helt sikkert ha' sat noget i gang derinde på et senere tidspunkt - under forudsætning af at det bliver lidt mere populært. Men som du selv siger, så er det sociale element blevet en stor ting i forbindelse med virksomheder, og jeg vil da heller ikke 100% udelukke, at jeg engang i fremtiden måske vil overveje at bruge Twitter i forbindelse med shoppen. 

Titlen: Super tip! Havde overhovedet ikke tænkt over, at der skulle stå mere end bare "Umph.dk" i titlen.

Billeder: Jeg er stadig en del bagefter når det kommer til tags, titler osv (generelt på alt!), men arbejder hen imod at få tilføjet de ting du nævner. Mht. en zoom-funktion, så er det noget der arbejdes på. Det er bestemt ikke optimalt at man ikke kan zoome ind på billeder - som midlertidig løsning åbner billedet i et nyt vindue når man klikker på det. 

Endnu engang tak for din feedback - det er superhjælpsomt!

Fra Randers
Tilmeldt 8. Nov 11
Skrevet kl. 20:21

Alexander Baandrup Larsen:

Murstenene i baggrunden passer ikke til hjemmesidens tema eller design, ellers et flot website

Tak for din feedback! :) 

Du er ikke den eneste, der ikke synes om baggrunden ;) Den er blevet ændret - forhåbentligt til noget bedre  

Fra Randers
Tilmeldt 8. Nov 11
Skrevet kl. 20:33

KasperRJ:

...

Tusind tak for din feedback! Jeg er rigtig glad for, at det er tydeligt hvilken målgruppe jeg forsøger at henvende mig til.

Jeg er gået i tænkeboks mht. at fikse et eller andet fængende, som kan holde fast i folk der kigger forbi. Som midlertidig løsning har jeg tilføjet lidt tekst ved logoet, som i stikord lige fortæller hvad der bliver solgt.

Leveringstider i produktbeskrivelserne er helt sikkert en rigtig god idé, som jeg ikke selv havde tænkt over. Det er nu tilføjet på alle produkter. :)

Jeg vil utroligt gerne kunne sætte et Dankort logo på min side, men indtil videre modtager jeg kun visa-Dankort mv., så et rent Dankort-logo kan jeg ikke tilføje endnu. Dog har jeg planer om at skifte betalingsløsningssystem så snart der er kapital til det. Det samme gælder iøvrigt e-handelsmærket. For mig er det mærke min første prioritet når der næste gang skal bruges penge på virksomheden.

Mht. "Næste"-knappen så vælger jeg at lade den stå som den er - i hvert fald indtil videre :) 

Endnu engang tak for din feedback - det er virkeligt hjælpsomt! :) 

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 20:55

Ckdk:

Phillip Dyhr Hobbs:

...

Thanks for the feedback. Video feedback is really, really awesome and very helpful (to me at least). Some of the things you mentioned has already been changed/fixed while others are on my "to do" list. 

Your welcome mate :)

Fra København
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 21:56

Rigtig pæn webshop du har lavet.

Det ser bare ud som om trykket på t-shirtsne er sat på i photoshop.

Træfældning udføres på Sjælland - Ring og få et tilbud.

Fra Randers
Tilmeldt 8. Nov 11
Skrevet kl. 22:22

Jens Dam:

Rigtig pæn webshop du har lavet.

Det ser bare ud som om trykket på t-shirtsne er sat på i photoshop.

Tak for dit input :) 

Trykkene er rigtigt nok sat på i Photoshop. Her i opstartsfasen, hvor der ikke er den store indtjening, bliver hver ordre lavet "on demand", så jeg har ikke noget varelager liggende. Derfor har jeg ikke haft mulighed for at få taget rigtige billeder af produkterne endnu. 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)