Fedt med noget feedback! :) Dankort: Jeg ville utroligt gerne kunne tage imod rene dankort, men det er simpelthen for dyrt for mig lige pt. Jeg ved ikke om du kender Moneybookers/Skrill som jeg benytter, men igennem dem kan der betales med visa-Dankort + en masse andre, så folk er bestemt ikke tvunget til at betale gennem Paypal (man får muligheden for at vælge betalingsmetode undervejs i bestillingen). Kontaktsiden: Helt sikkert en god idé, som er skrevet på "to do"-listen. Alle info (cvr, adresse, tlf) står dog også på siden "Om Umph.dk", men helt sikkert en god idé at have det under kontakt også. Produktbeskrivelser: Endnu en god idé, som jeg indtil nu kun har haft på min FAQ-side. Fik i går aftes tilføjet vaskeanvisninger på alle produkter. Sociale medier: Det er helt bevidst, at jeg kun er på Facebook. Jeg har aldrig været fan af Twitter, og bliver det formentligt heller aldrig. Jeg venter lidt med Google+, da jeg ikke synes det virker så populært endnu, men jeg skal helt sikkert ha' sat noget i gang derinde på et senere tidspunkt - under forudsætning af at det bliver lidt mere populært. Men som du selv siger, så er det sociale element blevet en stor ting i forbindelse med virksomheder, og jeg vil da heller ikke 100% udelukke, at jeg engang i fremtiden måske vil overveje at bruge Twitter i forbindelse med shoppen. Titlen: Super tip! Havde overhovedet ikke tænkt over, at der skulle stå mere end bare "Umph.dk" i titlen. Billeder: Jeg er stadig en del bagefter når det kommer til tags, titler osv (generelt på alt!), men arbejder hen imod at få tilføjet de ting du nævner. Mht. en zoom-funktion, så er det noget der arbejdes på. Det er bestemt ikke optimalt at man ikke kan zoome ind på billeder - som midlertidig løsning åbner billedet i et nyt vindue når man klikker på det. Endnu engang tak for din feedback - det er superhjælpsomt! |
Alexander Baandrup Larsen:Murstenene i baggrunden passer ikke til hjemmesidens tema eller design, ellers et flot website
Tak for din feedback! :)
Du er ikke den eneste, der ikke synes om baggrunden ;) Den er blevet ændret - forhåbentligt til noget bedre