Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nystartet shop (t-shirts)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har for nyligt åbnet min webshop, og kunne i den forbindelse rigtigt godt tænke mig noget feedback på sitet. Her tænker jeg både design, brugervenlighed, troværdighed, fejl og mangler, ting der ser underlige ud - og så videre!   

http://www.umph.dk

Jeg ser frem til ris/ros/kommentarer :)

Tilmeldt 21. Jan 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 14:51

Flot side , god dybde........ Har du selv stået for designet

Fra Randers
Tilmeldt 8. Nov 11
Skrevet kl. 15:11

babygab:

Flot side , god dybde........ Har du selv stået for designet

Jeg har taget udgangspunkt i et par temaer fra Prestashop, og udfra disse lavet mit eget design. :)

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 15:25

Rigtig fin webshop! Kan rigtig godt lide at billederne er så store, så man hurtigt kan skimme igennem hvad der er på de forskellige t-shirts - og dit valg er farver syntes jeg også hænger godt sammen.

Det eneste jeg måske ikke helt kan lide er baggrunden. Syntes den bliver for mørk/dyster, så den ville jeg måske ændrer til noget mere lyst, måske hvor du også anvender den orange/grå/blå farvestil du bruger på resten af siden. Men ellers syntes jeg der er de funktioner og oplysninger der skal være :)

Godt arbejde!

Fra Randers
Tilmeldt 8. Nov 11
Skrevet kl. 15:43

uffehs:
Det eneste jeg måske ikke helt kan lide er baggrunden. Syntes den bliver for mørk/dyster, så den ville jeg måske ændrer til noget mere lyst, måske hvor du også anvender den orange/grå/blå farvestil du bruger på resten af siden.

Mange tak for dit input! :) Jeg vil prøve at lege lidt med baggrunden, og se om jeg kan lave noget der gør det lidt mindre dystert :) 

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 17:08
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:03

dankort

få dankort på siden det giver troværdighed på siden mange vil ikke handle steder med paypal .

kontaktsiden

cvr nummer der og telefon nummer og adresse det skaber troværdighed og det er lettere at kontakte dig.

produkt beskrivelserne

hvilken grad tal kan de vaskes ved dit tøj på siden

social medier

husk der også google plus på siden og evt twitter på siden det social er blevet vigtigere

titlen

husk google viser 67 tegn udnyt det og lav en god sigende titlen til google

billeder

husk giv dem titler og tags derved en chance de findes i google billedet søgning en fordel også at man kunne zoom ind og på billeder derved mere kan se hvad man kan købe hos jer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 20:07

Murstenene i baggrunden passer ikke til hjemmesidens tema eller design, ellers et flot website

- Alexander Baandrup Larsen

Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:06

Fed webshop, den appellerer godt til en ung og humoristisk målgruppe, som du formegentlig også selv har udtænkt dig. 

Det JEG umiddelbart lagde mærke til var i høj grad det, at man ikke rigtig får fortalt, hvad det er, der bliver tilbudt på siden. Her kunne det være godt med noget fængende til at holde fast på de 'hurtige' besøgene på siden.

Under produktbeskrivelsen kunne jeg tænke mig, at leveringstiden stod understreget, da det jo i en stresset juleperiode betyder en del, hvorvidt om man kan få tingene leveret til tiden.

Sammen med det tidligere nævnte DANKORT mærke, ville det ligeledes være godt, hvis du fik e-handelmærket din webshop. 

Ved godt det ikke er det store, men jeg overså i første omgang 'næste' knappen, da den ikke rigtig passer i størrelsen med resten. 

Held og lykke med webshoppen 

Fra Randers
Tilmeldt 8. Nov 11
Skrevet kl. 20:00

Phillip Dyhr Hobbs:

...

Thanks for the feedback. Video feedback is really, really awesome and very helpful (to me at least). Some of the things you mentioned has already been changed/fixed while others are on my "to do" list. 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)