Hvorfor i alverden ikke ..? Når du nu har en guide, så kan du da ligeså godt give folk nogle valgmuligheder - og uanset hvad de vælger, så tjener du en skilling. Det er da win-win. MVH Thomas |
Det vil jeg bruge fremover - tak
Hvorfor i alverden ikke ..? Når du nu har en guide, så kan du da ligeså godt give folk nogle valgmuligheder - og uanset hvad de vælger, så tjener du en skilling. Det er da win-win. MVH Thomas |
Det vil jeg bruge fremover - tak |
Jakob Danelund | programmør / stud. psych
IT med indsigt - http://psykit.dk
Well, selvfølgelig rigtigt. Har aldrig nogensinde selv hørt om/brugt Surftown, så dem må jeg lige kigge nærmere på en dag. |
Er super glad for at du kunne bruge den Danelund |
tak for info! har aldrig kunne finde dem til så billige penge, og dit affiliate link er da helt okay, især når du gør opmærksom på det... |
Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside
er du blevet vildledt for det er kun i forbindelse med et webhotel, så det er lidt snyd. |
Tusinde tak for de positive ord Andreas - dem er jeg glad for! Håber du kan bruge guiden til fremtidige domæne køb! |
Har selv lige kigget på Surftown for første gang, og ja, det har du da ret i. Det er i hvert fald også det regnestykke jeg kommer frem til. |
Tricket er at have et webhotel hos dem hvor der er er plads til flere domæner, og så kan du tilkøbe .dk domæne til 45,- og fjerne det igen fra kontrolpanelet, hvis du ikke skal bruge domænet med det samme, så er der plads til at købe flere domæner til 45,- Og da man jo alligevel højst sandsynligt har et webhotel, eller skal bruge et, så kan man lige så godt benytte sig af det :o) MVH Thomas |
ja de er temmeligt smarte hos surftown, skal vi snakke domænepris i samkøb med webhotel koster det 50 øre hos webhosting.dk såeh... |