Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sådan får du et nyt domænenavn for kun 45 kroner

Side 2 ud af 5 (49 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Sander:
Så det er slet ikke nogen stor affiliate-køb-domæne-igennem-mig post - ergo vil jeg ikke tilføje andre affiliate links i den.

Hvorfor i alverden ikke ..? Når du nu har en guide, så kan du da ligeså godt give folk nogle valgmuligheder - og uanset hvad de vælger, så tjener du en skilling. Det er da win-win.

MVH

Thomas

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 237
Fra  Oikos Development I/S Skrevet kl. 21:59

Det vil jeg bruge fremover - tak

Jakob Danelund | programmør / stud. psych
IT med indsigt - http://psykit.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 21:59

Thomas Bang Petersen:

Sander:
Så det er slet ikke nogen stor affiliate-køb-domæne-igennem-mig post - ergo vil jeg ikke tilføje andre affiliate links i den.

Hvorfor i alverden ikke ..? Når du nu har en guide, så kan du da ligeså godt give folk nogle valgmuligheder - og uanset hvad de vælger, så tjener du en skilling. Det er da win-win.

MVH

Thomas

Well, selvfølgelig rigtigt. Har aldrig nogensinde selv hørt om/brugt Surftown, så dem må jeg lige kigge nærmere på en dag.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 22:00

Danelund:

Det vil jeg bruge fremover - tak

Er super glad for at du kunne bruge den Danelund Skype-Wink

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 22:03

tak for info! har aldrig kunne finde dem til så billige penge, og dit affiliate link er da helt okay, især når du gør opmærksom på det...

Du har jo brugt tid på at skrive en rigtig god guide, inkl. en masse screenshots så alle kan være med! det tager tid, og den tid skal du belønnes lidt for... 

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 22:04

Thomas Bang Petersen:
Surftown sælger også .dk domæner for 45

er du blevet vildledt for det er kun i forbindelse med et webhotel, så det er lidt snyd.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 22:05

andreashdk:

tak for info! har aldrig kunne finde dem til så billige penge, og dit affiliate link er da helt okay, især når du gør opmærksom på det...

Du har jo brugt tid på at skrive en rigtig god guide, inkl. en masse screenshots så alle kan være med! det tager tid, og den tid skal du belønnes lidt for... 

Tusinde tak for de positive ord Andreas - dem er jeg glad for! Skype-Wink

Håber du kan bruge guiden til fremtidige domæne køb! Wink

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 22:07

Søren.Pedersen:

Thomas Bang Petersen:

er du blevet vildledt for det er kun i forbindelse med et webhotel, så det er lidt snyd.

Har selv lige kigget på Surftown for første gang, og ja, det har du da ret i. Det er i hvert fald også det regnestykke jeg kommer frem til.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:11

Sander:

Søren.Pedersen:

Thomas Bang Petersen:

Har selv lige kigget på Surftown for første gang, og ja, det har du da ret i. Det er i hvert fald også det regnestykke jeg kommer frem til.

Tricket er at have et webhotel hos dem hvor der er er plads til flere domæner, og så kan du tilkøbe .dk domæne til 45,- og fjerne det igen fra kontrolpanelet, hvis du ikke skal bruge domænet med det samme, så er der plads til at købe flere domæner til 45,-

Og da man jo alligevel højst sandsynligt har et webhotel, eller skal bruge et, så kan man lige så godt benytte sig af det :o)

MVH

Thomas

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 22:12

Sander:
Har selv lige kigget på Surftown for første gang

ja de er temmeligt smarte hos surftown, skal vi snakke domænepris i samkøb med webhotel koster det 50 øre hos webhosting.dk såeh...

Side 2 ud af 5 (49 indlæg)