Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sådan får du et nyt domænenavn for kun 45 kroner

Side 3 ud af 5 (49 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Bang Petersen:
så kan du tilkøbe .dk domæne til 45,- og fjerne det igen fra kontrolpanelet

Mener de har et eller andet med at hvis du kommer over 10 får du en megaregning, er godt nok nemmere at købe det hos webhosting.dk og så flytte det bagefter hvis man har brug for det.

Ville aldrig ligge noget hos surftown, langsomt system, elendig support der ikke svarer på det man spørger om og ikke mindst, helt vilde priser på eksempelvis SSL certifikat tilladelse, webhosting har lige lavet det gratis for deres kunder medmindre man skal have et godkendt certifikat, skal man det tager de et mindre gebyr per år for hosting, men langt fra hvad surftown tager.

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 22:18

Sander:
Jeg endte med betale hele 243 kroner for mit domænenavn

jeg betalte 995 + moms hos dknet engang :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:33

Søren.Pedersen:
webhosting har lige lavet det gratis for deres kunder medmindre man skal have et godkendt certifikat,

Er hele idéen med et SSL certifikat netop ikke, at det er godkendt ..?

MVH

Thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:39

Søren.Pedersen:

Mener de har et eller andet med at hvis du kommer over 10 får du en megaregning, er godt nok nemmere at købe det hos webhosting.dk og så flytte det bagefter hvis man har brug for det.

Ville aldrig ligge noget hos surftown, langsomt system, elendig support der ikke svarer på det man spørger om og ikke mindst, helt vilde priser på eksempelvis SSL certifikat tilladelse, webhosting har lige lavet det gratis for deres kunder medmindre man skal have et godkendt certifikat, skal man det tager de et mindre gebyr per år for hosting, men langt fra hvad surftown tager.

Forskellige leverandører til forskellige løsninger - jeg har webhotel hos Surftown, Meebox, Scannet, Dandomain, Redhost og DLX. De har alle deres styrker og svagheder, det gælder bare om at finde ud af, hvem man skal bruge hvornår :o)

Domæner køber jeg stort set altid gennem Surftown, da det koster mig 45,- hver gang.

MVH

Thomas

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 22:39

Thomas Bang Petersen:
Er hele idéen med et SSL certifikat netop ikke, at det er godkendt ..?

Du kan vel i princippet bruge et ugodkendt certifikat, ugodkendt betyder ikke at transaktioner ikke er krypterede, ugodkendt betyder bare at det ikke er godkendt og at der derfor kommer en advarsel. I firefox kan du eksempelvis importere et ugodkendt certifikats nøgle så den ikke kommer med advarsel mere.

Sidder jeg på en offentlig wireless er det altid en god ide at bruge SSL til adgang til ting der kræver password som administration i en wordpress osv, kan du sagtens med et ugodkendt certifikat.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:39

Nu ved jeg ikke hvad det ender med omkring Surftown, men de har to rabatkoder (kan se de har ændret feltet til gavekortkode nu). Henholdvis hosting og stcar, der gør at du spare 120 kr på oprettelsen, oven i eventuel anden rabat.

Det er i øvrigt ganske smart det de gør. De sælger 1 år med stort underskud (på grund af rabat, tilbud og affiliate afregning), men henter pengene hjem på 2,3,4,5,6,7 år. Og kigger du i deres regnskab, så har de tilsyneladende en meget sund økonomi.

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 22:41

Thomas Bang Petersen:
det gælder bare om at finde ud af, hvem man skal bruge hvornår

helt klart, skifter selv imellem 2 udbydere alt efter om der skal bruges .NET eller PHP

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:42

Casper Schneidereit:
De sælger 1 år med stort underskud (på grund af rabat, tilbud og affiliate afregning)

Mit bud er, at de satte en del penge til med deres domæne og webhotel for 1,- tilbud som de kørte med for nyligt - alene affiliate afregningen har nok været en pæn sjat ... :o)

MVH

Thomas

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:03

Thomas Bang Petersen:
Mit bud er, at de satte en del penge til med deres domæne og webhotel for 1,- tilbud som de kørte med for nyligt - alene affiliate afregningen har nok været en pæn sjat ... :o)

Ja i hvert fald på kort sigt. Men hvis kunden ikke opsiger webhoteller året efter, så begynder økonomien at se god ud igen :-). Men al deres markedsføring er fokuseret på prisen første år, hvor der er en meget stor rabat til kunden. Jeg tror de er gode til at holde på deres kunder, også selvom prisen for det andet år, er dyre end ved så mange andre.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 23:09

Søren.Pedersen:

Sander:
Jeg endte med betale hele 243 kroner for mit domænenavn

jeg betalte 995 + moms hos dknet engang :-)

Hold da fest! Hvor lang tid siden snakker vi? Skype-Wink

Side 3 ud af 5 (49 indlæg)