Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nye muligheder og ændringer for Plus signaturer i debatten

Side 12 ud af 17 (168 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Godt så, her er hvad vi gør:

3 eksterne links og 1 internt.
Og så har jeg sat samlet kb inkl HTML og ALT hvad der er i signaturen til 15 kbyte og ingen Flash.

Så i fik 5 kbyte mere og et internt link.
Tak for kampen :-)

De bedste hilsner

Martin

Rart at se at vi bliver hørt! Yes

Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 19:50

Ved i der bruger disse reklamer, at det giver gode klik og flere besøgende?? For jeg må da ærlig indrømme at jeg er aktiv debattør, MEN aldrig har klikket på en bannert reklame! :D

Bare lige et lille sidespring

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:01

Der er løbende folk der kontakter mig pga. mine links i min sigantur. Samtidig med at det hjælper med at søgemaskineoptimere hjemmesiderne.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:10

C S. Sørensen:

Ved i der bruger disse reklamer, at det giver gode klik og flere besøgende?? For jeg må da ærlig indrømme at jeg er aktiv debattør, MEN aldrig har klikket på en bannert reklame! :D

Bare lige et lille sidespring

Jeg har ikke noget banner i min signatur, men mine links giver jævnligt salg Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:01

Hvornår bliver de nye regler egentlig håndhævet?. Der er en bruger med et signaturbanner på +600 kb Smile det er da virkelig noget der sløver en tråd hvis ikke man har det i sine midlertidige filer.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 16:33

Thomas Frost:

Hvornår bliver de nye regler egentlig håndhævet?. Der er en bruger med et signaturbanner på +600 kb Smile det er da virkelig noget der sløver en tråd hvis ikke man har det i sine midlertidige filer.

Det skal jo nok lige programmeres så de kan se hvor store billederne er, og det vil typisk også først kunne ses hos den enkelte bruger når de prøver at gemme sin signatur.

Ellers skal de til at programmere en automatisk løsning som søger efter dem der har får stort banner. Men ja 600kb for et banner er rimelig meget.

Du kan jo egentlig også speede processen lidt op ved at du fortæller personen at deres banner kun må fylde 15kb.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:43

KTJ-Media.dk:

Thomas Frost:

Det skal jo nok lige programmeres så de kan se hvor store billederne er, og det vil typisk også først kunne ses hos den enkelte bruger når de prøver at gemme sin signatur.

Ellers skal de til at programmere en automatisk løsning som søger efter dem der har får stort banner. Men ja 600kb for et banner er rimelig meget.

Du kan jo egentlig også speede processen lidt op ved at du fortæller personen at deres banner kun må fylde 15kb.

MVH Kim

Troede det var 10 kb.

Jeg skriver til brugeren, og så håber der ikke er andre med så store signaturer :)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 16:52

Thomas Frost:
Troede det var 10 kb.
Nej reglerne er blevet lavet om til at signaturen maks må fylde 15kb, der må være 3 eksterne og 1 internt link for plusser.

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:50

I er meget velkommen til at minde folk om de nye regler.
De træder i kraft i dag.
Tak for alt jeres hjælp og jeres mange forslag.

De bedste hilsner

Martin

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 19:00

man kan vel ret nemt lave en Control, der tjekker om signaturen opfylder kravene, når en bruger indsender et nyt indlæg.

Det er bare at kalde den funktion som i forvejen tjekker signaturen - når man redigerer den - måske lige lidt mere fikumdik for at loade signaturen ind i funktionen.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 12 ud af 17 (168 indlæg)