Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flotte og billige visitkort??

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :
  Tage,

Det er rigtigt at deres editor er blandt noget af det mere avancerede, men du mener vel ikke at seriøst at professionelle grafiske designvirksomheder benytter KachCard? .

Jeg syntes deres templates som sådan er flotte, men de er meget farvelade-agtige. Lidt for "meget" for et professionelt udseende visitkort. De ligner mere noget man kan trække i en automat et eller andet sted.

Tilmeldt 29. Apr 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 11:35
Jesper,

KashCards har tænkt på at ikke alle vil slippe de traditionelle design typer. Derfor har de en hel kategori der hedder ''Corporate Designs''.
I denne kategori kan du så boltre dig i ''tørkager'' hvis du vil!

I øvrigt tilbyder de både Custom Design og de kan også ''kopiere'' dit eget kort - og så uploade det i en HQ fil eller printe det. Jeg vil mene at der ikke er nogen vej udenom - vi ''almindelige'' designere er blevet overhalet indenom af teknologien og de nye krav til udtryk og identitet der øjensyneligt er i voldsomt femstød. Og i den udvikling tror jeg flere og flere vil benytte sig af de farverige, udtryksfulde design typer. De virker ofte mere appelerende og udstråler dynamik, engagement og udvikling.  

-Og skaber opmærksomhed!

Hertil kommer at designtypen åbner op for et kolossalt kundesegment du ikke engang vidste du havde - nemlig det for ''personal cards''. Behovet for at kunne udtrykke sig og sin personlighed - det gælder gennem tøj, ure, biler - you name it ... - er i vækst! Og i dette ''game'' er et ''personal card'' der sparker r*v et scoop - i øjeblikket i USA - i morgen i Dk? 

Visitkort industrien har efter min mening alt for længe stået i stampe. Jeg synes det der leveres fra traditionelle designere er alt for kønsløst ( med al respekt for de der designer dem ). Jeg skal ikke gøre mig til overdommer på hele industriens vegne men jeg mener man kan få noget ud af at skæve til dem - også selv om man ikke selv kan lide alle deres design typer. Deres MLM konsept synes jeg i øvrigt er genialt fordi det er gratis at tilslutte sig og de er helt upfront med de svage sider i MLM - her fra deres FAQ:

How much can I earn through your affiliate program?

This is impossible to say. Obviously everyone cannot earn a fortune as that would be impossible mathematically. This goes for ANY network marketing company. Therefore we cannot guarantee any income. The great thing about the KashCards affiliate program is that joining it is FREE so noone looses any money - even if they don''t succeed in earning commissions. Also, you are always sure to get a 25% discount on all orders. That alone is something, right?

Jeg har selv oprettet mig: www.member.kashcards.com

Jeg kan ikke helt få din hjemmeside ( www.mediamouse.dk ) til at virke så jeg skal ikke dømme dit portfolio, men hvis du har et link til samme vil jeg gerne se det.

/Tage

Fra Århus N
Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:11
Hej Torben. Inden du sabler Lasertryk.dk ned, så synes jeg lige at du skal lægge mærke til at den kritik lasertryk får stort set er fra de samme få brugere (4-5 personer). Blandt disse er konkurrenter til Lasertryk samt firmaer, som vi direkte været efter for at lukrere på vores navn og (generelt) gode ry og rygte.

Hvis vi var så ringe som de gør os til voksede vi nok ikke med 60-70% om året uden brug af nævneværdige midler på markedsføring og uden nogensinde at have haft en sælger.

Lasertryk er forøvrigt vores navn og ikke en trykmetode. Vi har digitaltryk - Xerox IGen3, der i følge alle uafhængige test er verdens bedste digitale trykmaskine - og vi har offset - en helt ny Heidelberg. Vi tilbyder visitkort med begge teknologier, så ønsker man offsettrykte visitkort kan dette klares for 495,- kr. inkl. lak på forsiden og farvetryk på begge sider.

Undskyld hele svadaen - men kan ikke lide at få mit firma tilsvinet på baggrund af at konkuleger uddeler billige stød under bæltestedet ved enhver given lejlighed.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:08
Har lige brugt Lasertryk til at få trykt 5 forskellige visitkort og 3 flyers. Er meget tilfreds med deres produkt, fremstår rigtig flot, med flotte farver og det hele. Det eneste jeg ikke var helt tilfreds med, var måden jeg fik information fra dem. Det synes jeg ikke fungerede optimalt, men med det produkt de leverede, kan man godt se igennem øjnene med dette. (Esben Mols der kan du godt forbedre dit firma lidt ;)) Men alt i alt helt tilfreds med produktet lasertryk.dk leverede!
Fra Århus N
Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:45
Hvad er det helt præcis for nogle informationer du tænker på?

- Vi gør hele tiden alt hvad vi kan for at forbedre os, så enhver kritik er meget velkommen.

Du skulle gerne modtage en ordrebekræftelse, når ordren er lagt ind i systemet samt en mail med Track and trace-oplysninger, når den afsendes.

Vi har jo lige introduceret vores kundecenter, hvor du også kan logge ind og følge din tryksags vej igennem trykkeriet, så du kan se om den om den fx er ved at blive trykt eller befinder sig i efterbehandlingen.

M.v.h.

Esben Mols, stifter af LaserTryk.dk A/S

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)