Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flotte og billige visitkort??

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 22. Apr 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Her er visitkort: webcard.kashcards.com

MVH

Kasper Aarup

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:32

Dato: 24-04-2007 12:56:09 Forfatter:Nischa
Hejsa,

Jeg er på jagt efter nogle flotte, billige og proffessionelle visitkort, med mulighed for at sætte sit personlige præg på.

Nogen der kan anbefales?

Helst københavnsområdet :-)

Fortsat herlig solskinsdag!

Hej Nischa

Jeg kan tilbyde dig Magnetiske Visitkort se på www.Magnetreklamer.dk Jeg befinder mig i Kbh. området men kan leverer i hele landet.

Det kommer selvfølgelig an på hvilken forretning du du har.

Mit magnetiske kort giver dig mulighed for at kommer i øjen højde og du kan selv designe hvad der skal være på kortet .

og selvfølgelig giver jeg et godt  amino  tilbud

Mvh

Magnetreklamer.dk

David Tschernia

Tilmeldt 29. Apr 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 08:21

Gør dig selv den tjeneste at gå ind på  www.kashcards.com . Der kan du vælge mellem flere tusind designs og selv modificere dem.

De har uen tvivl verdens bedste design editor. Sammenlign ex. deres designs med vistaprints og print2peoples''...  Papirkvalieten de printer på er 310 GSM mod ex.265 GSM for vistaprints luxusudgave! Og de er faktisk billigere fordi de KUN laver visitkort..

Jg har fået mine kort printet der - de sparker seriøst ALT andet af banen.

Det var bare et godt råd  fra en grafisk design/printernørd som mig ... 

Held og lykke!

Fra Vipperød
Tilmeldt 7. May 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 01:15
Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:56
vi bruger Vistaprint.dk til alle 3 forretninger. det er vi helt vildt glade for.
Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 08:23
Vi har lige modtaget vores visitkort fra MediaMouse og de er meget, meget lækre. Desuden kan du risikere at der er små vingummi-poser med din levering :)

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Tilmeldt 10. May 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:51
Hvorfor ikke lave dem selv på sin egen comp. og selv printe dem ud.

Avery har skabelonen

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 10:57
Dato: 10-05-2007 10:50:50 Forfatter: kimit
Hvorfor ikke lave dem selv på sin egen comp. og selv printe dem ud.

Avery har skabelonen

Fordi det ikke ser specielt proffesionelt ud...

Fra Vipperød
Tilmeldt 7. May 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:17
Jeg er fuldstændig enig med Brian.

Fordi det kan lade sig gøre, er ikke ensbetydende med at det bliver godt. Jeg kan også købe lærred, pensler og oliefarver, men det gør mig ikke til Picasso, Monet eller Rembrandt af den grund.

Lad de professionelle arbejde med din visuelle identitet, hvis du vil se professionel ud. Og hvis du også vil agere på en professionel måde, skal du overveje at få hjælp til strategisk design. Men det skal man være parat til, for der skal man være parat til at få endevendt hele den måde man driver virksomhed på.

Hov, det var vist noget af et spring, fra visitkort til strategisk design. Men tråden her hedder jo også "salg, marketing og PR".

Min påstand er, at alt for mange små og mellemstore virksomheder ikke har deres strategi på plads, og det er synd, for det giver så mange svar, om en masse ting man ikke skal beskæftige sig med fra dag til dag. Men strategien sørger for at man hver dag - hvis man følger den vel at mærke - arbejder sig hen imod sit mål.

Bare lige en kommentar - måske skulle vi snakke strategi et andet sted, her i forumet.

Tilmeldt 29. Apr 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 00:59

Stanley, har du et link til dine ''værker'' så vi kan sammenligne dem med KashCards''s ''modifiable templates''?

Deres designs koster $9.95 at downloade, så dit skal virkeligt være godt ... Hos dem kan man ændre sit design i et Flash program. Check det ud - måske du selv kan bruge det til dine egne kunder ... Jeg ved der er designstudier der er begyndt at bruge dem til visitkort design.

Held og lykke! 

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)