Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Webhosting til dating portal

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa jeg vil høre om nogen herinde kender et godt og stabilt webhotel til en dating side?

Der skal jo selvfølgelig være masser af server plads masser af traffik og være stabilt nogen forslag?

Fra Hellerup
Tilmeldt 6. Nov 11
Indlæg ialt: 66
Fra  Fra mus til elefant Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Vil anbefale Unoeuro , de er super gode og har fx lige lanceret en super god prisbillig vps løsning til både linux og windows
Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil helst have et dansk firma :) der må findes nogen i DK ?

Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der ved hvor meget trafik man ca. skal på regne på sådan en side hvis der er godt gang i den? har fundet noget med 2000GB trafik om måneden men hvor hurtig slipper det op?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

2000GB om mdr er rigtigt rigtigt meget data! Ville nok starte med 50gb trafik eller der omkring. Så kan man altid opgradere senere.

Fra Hellerup
Tilmeldt 6. Nov 11
Indlæg ialt: 66
Fra  Fra mus til elefant Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
2000 gb? Det tror jeg ikke engang Amino bruger. Btw, så er unoeuro med dansk support og blandt de bedst rated på trustpilot af webhost og blandt de bedsts support i branchen. Hvis jeg ikke husker meget galt, er deres servere hvis i København
Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay super jamen jeg havde ikke lige nogen ide om det så det er jo godt man kan få svar her :D mange tak skal i have...

Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder dette passende?

Vps

512 MB RAM
5 GB plads
100 GB trafik
Cloud Linux / Windows 2008
1 IP
Daglig snapshot backup
Hardware overvågning 24-7

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Møller Kristensen:
2000 gb? Det tror jeg ikke engang Amino bruger. Btw, så er unoeuro med dansk support og blandt de bedst rated på trustpilot af webhost og blandt de bedsts support i branchen. Hvis jeg ikke husker meget galt, er deres servere hvis i København

Når det koster 20.000 kroner om måneden at hoste Amino, så tror jeg nok at de får slugt mere end de 2000gb, men nu er hver pageview også ret tung. 

Fra Hellerup
Tilmeldt 6. Nov 11
Indlæg ialt: 66
Fra  Fra mus til elefant Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja okay, men så køre den vil på sin egen dedikeret server? Nå, men den weblsning dig trådstarter nævner, tror jeg er overkill. Du skal have pænt mange besøgende eller pænt meget trafik før du skal bruge en vps
Side 1 ud af 2 (13 indlæg)