Jeg har fået tilbudt en helt gratis custom madewebshop fra Skandiaweb. Det virker "for godt til at være sandt" og derfor tænkte jeg, at der garanteret er nogen her inde der kan komme med godt råd for/imod!
Alle råd tages imod med kyshånd!
(den eneste grund til at jeg overvejer, er at de siger de kan ting som integration m navision, billeder i kurven af produkterne og landekodet moms som vores nuværende ikke kan)
Helt rigtig de tager ca 6000,- årlig for hosting, dette er dog inkl div tilrettelser på siden, så hvis man ikke selv kan lave noget eller vil spilde tid på det, er det måske en helt fair pris.
Helt rigtig de tager ca 6000,- årlig for hosting, dette er dog inkl div tilrettelser på siden, så hvis man ikke selv kan lave noget eller vil spilde tid på det, er det måske en helt fair pris.
mvh
C
Bemærk, at der er 3 års uopsigelighed. Så du skal, udfra din situation og forudsætninger, naturligvis vurdere om de ca. kr. 18.000 er godt givet ud til en "gratis" shop!!!
mvh
C
Bemærk, at der er 3 års uopsigelighed. Så du skal, udfra din situation og forudsætninger, naturligvis vurdere om de ca. kr. 18.000 er godt givet ud til en "gratis" shop!!!
Thumbs up Brian!
Trådstarter: Når noget lyder til at være for godt til at være sandt, så er det ofte det :=) - søg også på firmanavnet, de er vist ikke så populære.
Jeg ville ALDRIG i hele mit liv købe noget hos skandiaweb som det kører lige nu, men kig anmeldelser på trustpilot. De bondefanger dig på en måde så du ikke kan komme ud af det, plus at jeg ville aldrig købe noget custommade, da man ikke kan få eksterne programmører til at lave noget for en som man kan hvis man fx bruger magento, wordpress eller andet open source webshop system,
Tak for jeres svar! Det er "desværre" hvad jeg har kunnet google mig frem til også og jeg har derfor lige ringet til dem og sagt nej tak. Den shop vi har nu er fra web-siden.dk og de har simpelthen været fantastiske overfor os; så dem holder vi os til.
Både Danaweb samt Skandiweb bruger samme metode, de tilbyder en gratis shop/hjemmeside med tilhørende rettelser. Men kræver så en mindre formue pr måned. Så i det længere løb kommer du til at smide mange flere penge efter den gratis shop de har lovet dig.
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant