Hej Aminoer. :) Jeg har i det sidste års tid haft en virksomhed med to kammerater, som primært henvender sig til nettets udfoldelses metoder. Men nu er der en ny virksomhed på vej. Det er nemlig således at der findes mange rengøringsfirmaer, eller mindre af slagsen, dem som arbejder sort. Jeg har været i lidt kontakt med personer som får gjort rent derhjemme mht. hvad de betaler og forventer. Jeg er nået til den konklusion at hvis de kunne få det til 400 kr pr time ca. men "lovligt", ville de vælge den mulighed. Dette firma som jeg har i boksen er ikke et stort et, vi snakker om 50-100 kunder og en gruppe ansatte, lige nu har jeg 5-6 kunder som er klar til at skrive kontrakt hvis det bliver virkelighed. Idéen kommer således i at det ikke er mig selv som står for dette firma, men en i min nære kreds som virkelig har forstand på rengøring, tidligere rengøringschef på mange hoteller og restaturanter i landet. Mit spørgsmål er så lige, hvordan får jeg det hele sat igang, så det starter som en kanonkugle og har i aminoer en idé om, om der overhovedet er økonomi i det danske folk til dette. Håber på at kunne sætte skibet i vandet d. 1 januar 2012. På forhånd tak :) |
Jeg forstår ikke helt. Hvordan du får sat gang i det? Opret virksomhed, kontakt nogle potentielle leverandører, aftal priser med dem, lav/køb en hjemmeside?
Kan du ikke være mere præcis? :=)