Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rengørings firma

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. :)
Vi starter lige på og hårdt.

Jeg har i det sidste års tid haft en virksomhed med to kammerater, som primært henvender sig til nettets udfoldelses metoder. Men nu er der en ny virksomhed på vej.

Det er nemlig således at der findes mange rengøringsfirmaer, eller mindre af slagsen, dem som arbejder sort. Jeg har været i lidt kontakt med personer som får gjort rent derhjemme mht. hvad de betaler og forventer. Jeg er nået til den konklusion at hvis de kunne få det til 400 kr pr time ca. men "lovligt", ville de vælge den mulighed. 

Dette firma som jeg har i boksen er ikke et stort et, vi snakker om 50-100 kunder og en gruppe ansatte, lige nu har jeg 5-6 kunder som er klar til at skrive kontrakt hvis det bliver virkelighed.

Idéen kommer således i at det ikke er mig selv som står for dette firma, men en i min nære kreds som virkelig har forstand på rengøring, tidligere rengøringschef på mange hoteller og restaturanter i landet.

Mit spørgsmål er så lige, hvordan får jeg det hele sat igang, så det starter som en kanonkugle og har i aminoer en idé om, om der overhovedet er økonomi i det danske folk til dette.

Håber på at kunne sætte skibet i vandet d. 1 januar 2012. 

På forhånd tak :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 19:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg forstår ikke helt. Hvordan du får sat gang i det? Opret virksomhed, kontakt nogle potentielle leverandører, aftal priser med dem, lav/køb en hjemmeside
Kan du ikke være mere præcis? :=) 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:29

Jo undskyld, jeg ikke var helt klar i mælet.

Men problemet er at jeg ikke selv skal arbejde for mig. Jeg skal altså oprette et firma, hvor jeg skal havde andre til at arbejde. Hvilke ting skal jeg være opmærksom på, så jeg ikke glemmer noget.

Det næste spørgsmål i rækken er således om i aminoer tror der er råd  til en gammeldags rengøring. :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 20:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ah. Jeg tror helt sikkert stadig der er folk, der gerne vil have gammeldagsrengøring :=)! Det kan du jo bl.a. undersøge ved at ringe folk op eller via spørgeskema undersøgelse eller sådan noget. Til revisor spørgsmål besøg Anette Sands blog. Der er en masse gode svar! :=)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:43

Tak Andreas. :)
Vil jeg prøve og så vil jeg selvfølgelig vende tilbage med en bette info omkring hvad jeg har fundet ud af :) 

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:44

400 kr i timen for privat rengøring, det lyder dyrt... Med mindre ,at der er tale om speedy Gonzales:-). Her i Holbæk området hører jeg priser på omkring 250 kr/t. Jeg har selv vinduespudser på hver 2. måned han får 375 kr. Jeg bor i et 2 planshus på 234 kvm.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:51

Hej.

Alt for dyrt.

Vi giver under 200 kr.+moms hver uge. Og det er legalt.

Vinduespudsning 1 gang pr. måned 160 kr. + moms.

Med de priser, som du nævner, tror jeg ikke, at du får succes.

MvH

Peter

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 20:58

Nu afhænger det også af hvilken slags rengøring der skal udføres. Noget er del mere beskidt og fysisk hårdt end andet.

Hvis det er almindelig kontorrengøring, så passer prisen Peter kommer med, fint. Til ejendomsservice, trappevask og andet kan prisen godt være højere. Selvom der er en del der har lavere priser, men det jo heller ikke de rengøringsfirmaer, som er her om 2 år, eller som er helt rene i kanten.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 793
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 21:05

Hej Jess

Hvis du har en masse kunder klar til 400,- i timen, så siger jeg selvfølgelig go for it!

Men jeg kunne godt forestille mig, at du får svært ved at skaffe en større kundedatabase til den pris. Jeg har selv drevet rengøringsvirksomhed i 5 år, og 400,- (især hos private), er langt over standard.

Det kommer selvfølgelig an på hvordan du udregner din timepris. Hvis du giver et tilbud på 800,- pr. rengøring og forklarer at du beregner det til 4 timer, men i virkeligheden forventer at kunne klare det på 2 timer, så kan du selvfølgelig godt beregne det til at være 400,- i timen. Så har du selvfølgelig bare problemet hos de kunder der er hjemme, når I gør rent, da de vil mene det er mærkeligt I kan blive færdige så hurtigt så hurtigt ;o)

For at jeg kan undgå de problemer giver jeg aldrig tilbud ud fra timesatser. Jeg vurderer et areal, og giver en pris pr. gang. Om jeg så bruger 3 eller 5 timer, skal kunden ikke bekymre sig om.

Vh Brian

Venligst

Brian Phillip

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Hej

Dejligt med et nyt ide.

Men 400 i timen, når der er en stor arbejdsløshed blandt rengørings damer , invandrer osv er alt for dyrt.

200kr/timen er det mest normale taks, og og og stadig.........priserne er virkelig på vej ned!

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)