Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rengørings firma

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hele min idé bygger i grund og bund på at alle personer efter den nye lov, kan trække det fra op til 50000 kr således, at det altså ikke bliver 400 kr for forbrugeren.

Tanken og regningen udregnes efter hvad der skal laves af rengøring og areal. Dette betyder selvfølgelig at vi ikke afregner timepris, vi giver et tilbud. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:43

Peter jeg ved ikke lige hvordan et firma som betaler alle forpligtigende udgifter kan holde den pris.

Som personalevirksomhed skal man både tage nogle procenter til ferie-penge, sygepenge og forsikring, det vil altså sige at den der ejer jeres rengøringsfirma umuligt, ihvertfald i mit hoved få det til at løbe rundt.

Men er åben overfor din kritik og regner videre på det de kommende dage.

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Aug 11
Indlæg ialt: 313
Fra  Talium ApS Skrevet kl. 23:54

Jess Vinsteen:
Hele min idé bygger i grund og bund på at alle personer efter den nye lov, kan trække det fra op til 50000 kr således, at det altså ikke bliver 400 kr for forbrugeren.

Tjo, men der er jo de samme muligheder i relation til de virksomheder der i dag tager f.eks. 300 kr. i timen.

Claus Fraussing Nielsen, cand.merc.aud.
Talium ApS - Regnskab og rådgivning

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:32

Som sagt Claus, har jeg ikke helt styr på alle udgifter endnu :)
Så arbejder på højtryk for at få lavet ale færdigt regner med en pdf fil om to uger med indhold omkring service, økonomi og lovpligtige.

Som en mindre overraskelse er det lige kommet bag på mig at man efter hvad jeg kan finde ud af, skal stille 5000 kr til startkonto så snart man starter virksomhed med ansatte og en lønkonto på 80000.

Er dette korrekt ?
Og hvordan sikre jeg at jeg kan betale de ansættes løn uden nogen penge på kistebunden ?

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Aug 11
Indlæg ialt: 313
Fra  Talium ApS Skrevet kl. 06:32
Jess Vinsteen:

Og hvordan sikre jeg at jeg kan betale de ansættes løn uden nogen penge på kistebunden ?

En kassekredit i banken kunne være en mulighed.

Mht. omkostningerne, så er mindstelønnen i dag, så vidt jeg husker, lige under 130 kr./time. Dertil kommer feriepenge, sociale bidrag, forsikringer m.v. ...jeg kan dog ikke lige umiddelbart huske hvor mange procent man kan regne med i yderligere omkostninger, men det er der uden tvivl en af de øvrige aminoer der kan give et kvalificeret bud på.

Claus Fraussing Nielsen, cand.merc.aud.
Talium ApS - Regnskab og rådgivning

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:36

Jeg har en ven der har et større rengøringsfirma og det er muligt at optjene de høje priser i den branche. Hvad folk dog ikke vil betale for at slippe for at rengøre :)

Vi betaler vores rengøringskone 25-30 kr. i timen (men bor også i Bangkok hehe).

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Claus Fraussing Nielsen:
Jess Vinsteen:

En kassekredit i banken kunne være en mulighed.

Mht. omkostningerne, så er mindstelønnen i dag, så vidt jeg husker, lige under 130 kr./time. Dertil kommer feriepenge, sociale bidrag, forsikringer m.v. ...jeg kan dog ikke lige umiddelbart huske hvor mange procent man kan regne med i yderligere omkostninger, men det er der uden tvivl en af de øvrige aminoer der kan give et kvalificeret bud på.

Hej Claus, du tager fejl der er ingen mindste løn i dk med mindre du laver en aftale med diverse foreninger.Når han er en ny virksomhed så tror jeg ikke at han har nogle aftaler.

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:23

Vrøvl..naturligvis er der en mindsteløn.

Du lever i DK og stadig ikke i Østeuropa.

MvH

Peter 

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Hej Peter

Jeg ved det ikke hvor du lever men der er ingen mindste løn i dk. Jeg vil gerne se  paragrafen eller lign hvor der er beskrevet mindste løn.

(med mindre man er medlem af hk eller andre 10001 fagfereninger man kan frivilligt blive medlem af, så er det noget helt andet.)

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 13:58

Hej Jess

400 kr i timen er alt alt for dyrt, den pris tror jeg ikke I faar kunder paa. Konkurrencen indenfor rengoeringsbranchen er meget haard. Rengoering til private ligger langt lavere, ml 200 og 220 pr time, endda i den gode ende, da smaa enkeltmandsfirmaer hvor der maaske er et par goer det billigere, da de selv tjener timeloennen, og her taler vi ikke sort arbejde. Proev at forestille dig, en privat kunde skal betale 1200 kr for 3 timers rengoering, det gaar slet ikke, det kan du ikke kan saelge til erhvervsvirksomheder, der ligger timeloennen paa ca 250+moms, og de kan traekke det hele fra i omkostninger. En privat kan jo ikke traekke momsen fra. Hvor er du dog kommet paa saadan en pris? Ja undskyld hjeg spoerger

Ellen Dancontact telemarketing www.dancontact.dk

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)