Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

dreng 14 år virksomhed

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 6. Nov 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for nogle af jeres svar.

Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 342
Skrevet kl. 16:26

Hej Rasmus

Jeg har faktisk fået startet op selvom jeg ikke er myndig. Jeg er 17 nu.

Hvis vi kan snakke over skype, kan jeg hjælpe dig med det du i tvivl om :)

Jeg har startet en webshop og fået alle aktiver skrevet i mit navn. 

Noget af en omgang men etableringen er altid værst, siger man. ;)

Mvh.

Kristian L.A

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 16:37

Det er vel simpelt.

OTR skriver:

OTR:

Hej Rasmus. Du kan sagtens starte virksomhed op selvom du kun er 14 år men det kræver det bliver gjort rigtigt fra starten. Kontakt mig gerne hvis du vil have yderligere rådgivning!

Peter - Revisor skriver:

Peter - Revisor:

OTR..vil du knalde en 14-årig for sine sparepenge?

Føj.

Peter

Christoffer Hansen skriver:

Christoffer Hansen:

Hvad får dig til at tro at han vil gøre det? Det kunne jo være at han var en flink person med en masse erfaring som han havde lyst til at dele ud af.

Hilsen

Christoffer.

Entrepreneur - Jan skriver:

Entrepreneur - Jan:
Det er bedre at være skeptisk end ærgelig.

Peter - Revisor skriver:

Peter - Revisor:

Hej.

1. Fordi en 14 årig ikke kan starte virksomhed uden tilladelse(statsforvaltningen samt værge).

2. Fordi han er anonym og ikke oplyser telefonnr. samt hjemmeside.

Man er nødt til at passe på i disse tider.

MvH

Peter

Landet må ligge således:

OTR har på intet tidspunkt nævnt at han ville rippe Rasmus på 14 år, han skriver at han vil hjælpe ham, eftersom han selv startede firma i den alder. Det er muligt at det er forkert og dette ikke passer, men at indirekte beskylde OTR for at ville rippe Rasmus på penge, er ikke fair på noget stadie ud fra overstående.

Det er selvfølgelig rigtigt, at det er bedre at være skeptisk end ærgerlig, men det er ikke det der er problemet. Problemet den indirekte beskyldning af en person, som menes at ville snyde Rasmus - hvilket hverken er blevet sagt, eller givet udtryk for.

Nu ved jeg ikke hvordan reglerne for selvstændige så ud for eksempelvis 30 år siden, men eftersom OTR ikke har angivet sin alder, kunne man så formode at reglerne var anderledes for eksempelvis 30 år siden, hvor OTR eksempelvis har startet sin virksomhed, og derfor ikke er up-to-date med de nuværende regler?

OTR kan være en fusker. Men at uberettiget beskylde ham for at være det, er i mine øjne forkert.

Min personlige mening: OTR er en ny bruger, det kan være tonsvis af grunde til hvorfor han ikke har angivet oplysninger i sin profil, og det er også irrelevant, da anonyme råd og tips, kan være lige så gode som personer med billede og navn.

At OTR's tilsyneladende faktuelle viden omkring virksomhedsstart så er forkert, og kommentaren om Peter's kone - ja - de var ikke gode.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:44

Morten..prøv at læse andre tråde fra OTR, hvor han påstår, at han forvalter formuer for millionærer

og milliardærer. Eller en anden tråd, hvor en Amino bruger beder om hjælp, hvor han ikke oplyser

sit telefonnnummer, men hun skal sende hendes kontaktoplysninger til ham.

Inden for den branche, som han påstår at arbejde i, er det ikke normalt at være inkognito.

Der har man hjemmeside, telefonnummer og kontaktoplysninger, og disser er synlige.

Man skal ikke på forhånd være mistroisk, men heller ikke blåøjet, men den profil og det han skriver

lugter.

MvH

Peter 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten Madsen:
OTR har på intet tidspunkt nævnt at han ville rippe Rasmus på 14 år, han skriver at han vil hjælpe ham, eftersom han selv startede firma i den alder.

Skriver han det? Nej

Så du falder lidt ind udfordringerne som unge har, og som skal læres ved at de går i skole.

Skriver han at han har en virksomhed? Nej

Så du falder lidt ind udfordringerne som unge har, og som skal læres ved at de går i skole.

OTR er indtil videre ingenting, og derfor er vi i vor fulde ret i at være skeptiske indtil andet er bevist.

Bemærk her de super indslag der kommer fra andre unge der vil hjælpe, så hvis man kombinerer deres forslag med os gamles "løftede" pegefinger - så er der meget bedre forudsætninger.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 23. May 11
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 16:52

Peter - Revisor:

Morten..prøv at læse andre tråde fra OTR, hvor han påstår, at han forvalter formuer for millionærer

og milliardærer. Eller en anden tråd, hvor en Amino bruger beder om hjælp, hvor han ikke oplyser

sit telefonnnummer, men hun skal sende hendes kontaktoplysninger til ham.

Inden for den branche, som han påstår at arbejde i, er det ikke normalt at være inkognito.

Der har man hjemmeside, telefonnummer og kontaktoplysninger, og disser er synlige.

Man skal ikke på forhånd være mistroisk, men heller ikke blåøjet, men den profil og det han skriver

lugter.

MvH

Peter 

Ja du har ret :-)

Jeg har læst det, og du har ret i at det virker sjovt, men på den anden side - så ved vi jo i virkeligheden ikke hvem manden er.

Han burde selvfølgelig have en offentlig profil med informationer. Personligt ville jeg heller aldrig umiddelbart give mig i kast med ham, med mindre jeg fik noget faktuelt baggrundsviden om ham. Om jeg ville kunne få det i en PM, eller anden kommunikationsværktøj, ved jeg så ikke.

Med Venlig Hilsen
Morten

Tilmeldt 23. May 11
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 16:55

Entrepreneur - Jan:

Morten Madsen:
OTR har på intet tidspunkt nævnt at han ville rippe Rasmus på 14 år, han skriver at han vil hjælpe ham, eftersom han selv startede firma i den alder.

Skriver han det? Nej

Skriver han at han har en virksomhed? Nej

OTR er indtil videre ingenting, og derfor er vi i vor fulde ret i at være skeptiske indtil andet er bevist.

Bemærk her de super indslag der kommer fra andre unge der vil hjælpe, så hvis man kombinerer deres forslag med os gamles "løftede" pegefinger - så er der meget bedre forudsætninger.

Man skriver ikke "føj", uden på forhånd at mene hvad man gav udtryk for.

Skeptisk er helt i orden, indirekte beskyldninger - nej, ikke efter min mening. Heldigvis er vi dog så forskellige, og det er derfor der eksistere debatter som denne.

Den her: Så du falder lidt ind udfordringerne som unge har, og som skal læres ved at de går i skole. bliver jeg dog nødt til at lære, for den har jeg efter gentagne læsninger stadig ikke fattet hvad har med mig at gøre.

Med Venlig Hilsen
Morten

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 17:04

Der har været mange lange drøftelser vedr. anonyme brugere og selveste vicevært Martin Thorborg har oplyst om at man skal være opmærksom på, at der er brugere med råden adfærd alle vegne, men også her på Amino.

Det er således op til den enkelte at være opmærksom derpå og tage egen forbehold.

Men det der sker her i tråden og andetsteds er noget broget og derfor bør vi bistå hianden med rådgivning også i disse til fælde!

Husk på hvor let man i sin iver efter at få udlevet sin drøm kan blive et nemt offer!

Derfor!             Wink

Og det er ihvertfald ikke rimeligt at nogen nedgør vores allesammens Peter - der bidrager med så megen FREE-WARE rådgivning! (undskyld min indblanding Peter)

mvh

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:05

Morten Madsen:

Man skriver ikke "føj", uden på forhånd at mene hvad man gav udtryk for.

Skeptisk er helt i orden, indirekte beskyldninger - nej, ikke efter min mening. Heldigvis er vi dog så forskellige, og det er derfor der eksistere debatter som denne.

Den her: Så du falder lidt ind udfordringerne som unge har, og som skal læres ved at de går i skole. bliver jeg dog nødt til at lære, for den har jeg efter gentagne læsninger stadig ikke fattet hvad har med mig at gøre.

Jeg har aldrig skrevet "Føj" om noget...

Og hvad resten angår, kan du tænke lidt over - hvis ikke du ved det nu, så betragt det som en letløselig gåde Smile

Køb ren argan olie her

Fra Græsted
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 17:14

De statstikker er gennemsnit målt det ville sige at mange har et lavt gennemsnit men så er der os andre som har formået at have et højt gennemsnit.

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)