Så blev Amino til Arto |
Lund.dk:Så blev Amino til Arto
Lund, du kan jo bare lade være med at læse de skæve facts. Selvom vi er seriøse iværksættere, er det ikke altid nødvendigt at være lige seriøse.
Lund, du kan jo bare lade være med at læse de skæve facts. Selvom vi er seriøse iværksættere, er det ikke altid nødvendigt at være lige seriøse. |
Nu er det jo rent faktisk faktuelt viden omkring personen bag profilen, og det ér jo spørgsmål omkring iværksætteri, og deromkring. Det er jo ikke fordi der bliver spurgt om følgende: Er du lækker? Bruger du make-up? Hvad er din yndlingsfarve? Joey Moe eller Britney Spears <3 ? Har du prøvet at tungekysse? *fnis*
Med Venlig Hilsen |
Hunderacer - 550 forskellige hunderacer
Sjov ting - den har jeg udfyldt, men jeg er faktisk endnu gladere for de nye tydelige knapper i de indlægs-mails vi får tilsendt... Dejligt med nye features der der livet lidt nemmere mvh Jan |
Som udgangspunkt er de de "rå" data jeg søger på amino og er delvis enig med Lund.dk. Martin - Må man spørge, hvad fremtidsplanerne for Amino er? Ligger der en roadmap eller en vision, som du mf. har kastet nogle tanker til og nedfældet dem et eller andet sted? |
Nice one Morten. En god morgen griner ;-) |
Den her tråd har Bandwagon-effekt på mig = |
Sparetips på Sparefeber.dk
Hej Dennis Vi er alle forskellige og har derfor ikke samme behov. Ideen med tiltaget, er at man kan danne sig et bedre indtryk af dem man debatterer med. Jeg har et meget klart roadmap oppe i mit hoved, men den vil jeg ikke lige bringe her, da den vil give meget ballade og forvirring ;-) Men mail mig, så skal du få den. martin@thorborg.dk De bedste hilsner
|
Her er så lidt om Amino's strategi: |
Jeg er ked af at høre at I drosler Aminotastic ned. Jeg synes ikke at det var "okay", men et helt igennem fantastisk arrangement, som gav mig meget brugbart med hjem. Men bortset fra det, er det nogle spændende tanker I gør jer om fremtiden. Jeg er spændt på at se om det kan lade sig gøre at tiltrække, og ikke mindst fastholde, etablerede virksomheder på Amino. Jeg kan sagtens se fordelene i det, især for iværksætterne, så det bliver spændende at se hvordan det kommer til at gå. Overordnet lyder det som om at Amino er klar til at blive mere "voksen", eller i hvert fald gerne vil være det. Det er nok ikke helt dumt :o) |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk