Vi har for at fremme interessen for profilerne og samtidig gøre det hyggeligere at netværke, lavet nogle spørgsmål du kan svare på. Hvornår startede du din første virksomhed og hvad lavede den? Hvem ville du ønske du var venner med på Facebook? Hvilken forretningside ville du gerne have fundet på? Nævn en ting om dig selv som ville overraske dine medarbejdere/venner: Hvad er det sjoveste der er sket i din virksomhed? Hvis du ikke skulle bekymre dig om penge, hvad lavede du så nu? Hvad ville du ønske du havde vidst da du startede din virksomhed? Hvis du var diktator, hvad ville du ændre? Hvad er din Passion/Hobby? Hvad er dit yndlingsmotto? Hvad er dit bedste forretningsråd til en ny iværksætter? Hvad er det dummeste du har gjort? Hvad er din yndlingsfilm? Hvordan slapper du bedst af? Hvad er det bedste du har gjort for din virksomhed det seneste år? Se min profil og svar her: Du kan selv svare, ved at gå ind på "Ret Profil" og udfylde "Skæve facts om dig." De bedste hilsner
|
Hej Martin
Citat: Hvornår startede du din første virksomhed og hvad lavede den?
I 1993 og i den kopierede jeg shareware spil som jeg solgte.
Det er faktisk lidt meget sjovt, jeg lavede det samme lige omkring 1991-1993 med mit lille firma som dengang hed SySop Data hvor jeg solgte Public Domain og Shareware programmer.
Jeg "opfandt" et system der kunne gøre det næste fuldautomatisk, hvor jeg sendte en diskette ud til folk med et bestillings system på...nå, det er en laaang historie, dvæler lige lidt ved minderne.
Syntes bare det var lidt sjovt at du har lavet det samme :)
Best regards