Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afkast til investorer

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Meget god ide faktisk Frederik, kunne bestemt være en mulighed.

Mht at gange op, er salgsprisen 6 gange mere end produktionsprisen.

Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 01:05
Nu håber jeg ikke nogle af dine potentielle kunder læser dit sidste indlæg om din prod.pris. Det ville nok blive svært for dig under prisforhandlingerne at opnå fuld pris.

Hold dine venner tæt, dine fjender tættere og dine produktionspriser endnu tættere!!

/ F

Tilmeldt 18. Apr 07
Skrevet kl. 01:07
Gør de ikke, de findes alle sammen i usa og resten af eu, ingen i dk pt. Men har jo heller ikke nævnt hvad mit produkt er, kan være alt fra slik til månebiler

Edit: Er nu rettet så der ingen pris står.

Men altså tror nu godt de kan regne ud at det hvertfald ikke ligefrem koster det vilde at producerer.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 01:10
Hvis projektet er så profitabelt, som du siger (og det betvivler jeg slet ikke - jeg mener fortsat at der er plads til at opfinde "den dybe tallerken" eller "det varme vand" dagligt!) så lyder det på mig somom at din største udfordring ikke nødvendigvis er penge - men management. Alverdens bedragere suges til, som fluer på en lort, af profitable ideer :)

Det er slet ikke for at lyde negativt, mere for at være sikker på du husker alle de "udenomsting" der skal med for at få noget så attraktivt til at lykkedes. Som du sikkert ved er den gode ide og patentet ikke alt. Det skal også eksekveres bedst muligt, for at blive en succes.

Uden iøvrigt at ane hvad din "dims" er, så ville piratkopiering være en af de ting jeg ville bekymre mig noget om. En stærk branding, kan være en hjælp til at modstå det, men god international branding er hverken let eller billig - så det skal man også sørge for at have råd til og folk til (med mindre du selv er en international branding ekspert)
Tilmeldt 17. Apr 07
Skrevet kl. 01:11
Ja, de ved godt du ikke er der for dine blå øjnes skyld. Men alt hvad de kan spare er penge du ikke tjener (logik, men vigtigt at tænke på)...

/ F

Tilmeldt 17. Apr 07
Skrevet kl. 01:21
Jeg vil give Mikkel ret vedr. piratkopiering. Mange konkurrenter vil ofte udgive sig for at være potentielle kunder for at få fingre i din dims og derefter smutte ud og lave en kopi  af dit produkt med samme egenskaber, hvor efterligningen ikke krænker dit patent. Dette er særdeles aktuelt på produkter med høj avance som dit...

/ F

Tilmeldt 18. Apr 07
Skrevet kl. 01:22
Hey Mikkel, ja piratkopiering har jeg haft oppe at vende, men tror ikke på det bliver et problem da 95% af alle kunder vil være virksomheder af en hvis størrelse.

Og skidtet fylder alligevel 1kvm og koster ca det samme som salgsprisen at lave hvis det ikke blvier masseproduceret. Nu er jeg godt klar over at at det ikke er et problem at masseproducerer noget på en kvm, men det burde alligevel stoppe en del af det at de kun kan have 100 stk på en lastbil istedet for 2 millioner Nikke trøjer eller hvad de kalder dem:)

Og sidst men ikke mindst kræver det en del know how ellers er det potientielt farligt. Feks må det ikke kunne "lække" hvilket kan være et problem i sig selv at få det til at lade være med medmindre det er lavet 100% korrekt.. endnu en faktor der kunne bremse folks lyst til at købe det.. men ved hvad i mener og har det bestemt med i mine overvejelser.

Tilmeldt 30. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 01:59
Det lyder som om du har opfundet medicinen der kan kurerer kræft :) jeg har nu læst dit indlæg og jeg er blevet nysgerrig som alle andre i at vide hvad dette produkt er. Du behøver ikke at være bange for at folk skal kopiere den, da patentet gælder fra den dag du har indsæt den.  

www.atmengros.dk - Rengørings og Engangs artikler - Toilet papir-

Tilmeldt 18. Apr 07
Skrevet kl. 02:07
Hehe nej kan ikke kurerer kræft:)

Men opfindelsen kan fjerne hungersnød fra ordbogen:)

Stoppe udledningen af giftstoffer og lign fra landbrug:)

stoppe fældningen af regnskoven:)

mindske udledningen af co2:)

Der er opfundet en lille smule inden for dette felt, men min opfindelse øger bare effektiviteten med ca 95% i forhold til de allerede eksisterende produkter, samt bruger 1/10 strøm osv som de andre produkter gør.

Og markedet inden for denne brance er ikke eksploderet da alle andre ting på markedet er ... Men det skulle denne opfindelse gerne ændre på.

Tilmeldt 17. Apr 07
Skrevet kl. 10:05
Jeg kan godt forstå, at folk er nysgerrige, men det er principielt ligegyldigt, hvad dit produkt er. Personligt synes jeg du ikke skulle fortælle konkret om det, før din første ordre er i hus (og kunden har betalt). Men det er blot min paranoia

Det virker ikke som om du får noget problem med at sælge din vare endsige få den fornødne finansiering hertil. Er dit produkt meget populært kan du komme i den vanskelige luksussituation, hvor du simpelthen ikke har prod.kapaciteten til at tage alle ordrerne og derfor må afvise kunderne. Men hvad mere væsentligt er så bliver du nødt til at få styr på dine underleverandører (hav gerne flere leverandører på vigtige komponenter). Du kan sælge nok så meget og skåle i champagne med dine kunder over det nye samarbejde, men kan du ikke producere varen og levere til tiden, så kan den være gal. Noget af det værste er at miste en kunde på for sen levering.

Brug derfor lidt tid på at identificere mulige senarier der kan forsinke din produktion og dermed leverance. Så er du bedre rustet hvis ''uheldet'' skulle være ude!!

/ F

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)