Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino PR konkurrence

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :
man skal jo tage chancen!

http://kimblim.dk/2005/12/er-jeg-mon-et-medie.html
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:41

Amino - næsten - nævnt i Jyllandsposten i dag.

Jeg har sendt en pressemeddelelse om vores forretningseksperiment http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=1313 til den journalist, som i sin tid beskrev startguidens iværksættertest.
Da jeg slog op på side 9 i Jyllandspostens erhvervssektion i dag fandt jeg pressemeddelelsen gengivet, og jeg begyndt at se frem til mine dejlige fighterkrus.
Men ak. En pressemeddelelse skrives jo, så den giver mening uanset, hvor den "klippes" så den velmenende journalist havde klippet de afsnit fra, hvor jeg i skamrosende vendinger fortalte om, at vi havde mødt hinanden på amino. Øv, øv, øv. Den journalist skal ikke have eneret på historien, hvis jeg ikke får krus. Nu skiber jeg den af til "Verdenspressen".

Glædelig Jul Danske dagblade.
I får ingen frostklart nedbør, men til gengæld kan I sne inde i pressemeddelelser.

mvh Hans
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:43
Godt forsøgt og tillykke med omtalen :-)))

Dbh Martin
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:42

Her er et forsøg, som jeg ved vil lykkes - mon det rækker til en præmie.

I dag har jeg brugt eftermiddagen på at skrive familiens nytårsbrev, som udkommer i knapt 50 eksemplarer og bliver rundsendt med post Danmark til udvalgte modtagere.
Jeg har naturlivis nævt amino.dk i dette brev.

mvh Hans
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:03
Dato: 12/31/2005 4:42:18 PM Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation

Her er et forsøg, som jeg ved vil lykkes - mon det rækker til en præmie.

I dag har jeg brugt eftermiddagen på at skrive familiens nytårsbrev, som udkommer i knapt 50 eksemplarer og bliver rundsendt med post Danmark til udvalgte modtagere.
Jeg har naturlivis nævt amino.dk i dette brev.
mvh Hans

Tak for det og der skal nok komme et krus i din retning

Dbh Martin
Tilmeldt 1. Dec 05
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 18:19
Til hr. Thorborg >

Det eneste kriteri er, at der skal reklameres - hvordan er ligemeget?

Jeg mener, hvis jeg får tatoveret "www.amino.dk" på min penis, og går nøgen rundt på Gågaden, så tror jeg sagtens, der er en 1000 stykker, der vil ligge mærke til det. Derudover vil jeg nok blive hamrende forkølet...

Det er jo selvfølgelig at gå i ekstremer - mere bare for at høre hvor du sætter grænsen vedrørende omtale :)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:28
Den er godkendt, send mig venligst et billede fra dig og gågaden og så er der et krus på vej

Dbh Martin
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:30

Kan det ike godt blive svært at få både pikken (macro) og gågaden (panorama) med på samme billede (altså FØR Photoshop!) ?  

Tilmeldt 1. Dec 05
Skrevet kl. 19:38
Dato: 1/1/2006 7:27:40 PM
Forfatter: Martin Thorborg
Den er godkendt, send mig venligst et billede fra dig og gågaden og så er der et krus på vej

Dbh Martin

Nej nej nej, alle ved jo, at patter og en go'' røv virker langt bedre. Now you just wait and see!

Dato: 1/1/2006 7:30:24 PM
Forfatter: Mikkel deMib

Kan det ike godt blive svært at få både pikken (macro) og gågaden (panorama) med på samme billede (altså FØR Photoshop!) ?

Ha ha. Nej vent, det var jo ikke sjovt
Tilmeldt 1. Dec 05
Skrevet kl. 19:42
http://www.msnchat.dk/babes/

Sådan, så skal det bare postes på diverse lider-foras, og så skal du nok få en masse hits ;)

Martin; Du skal i øvrigt nok få et link og et login til statistikken, så du selv kan følge med i, hvor mange der er inde på siden ;)
Side 2 ud af 5 (42 indlæg)