Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino PR konkurrence

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Kunne jeg godt men er ikke sikker på, at det er specialt lovligt, at lægge en del af deres avis op på nettet....

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:26

Så er konkurrencen slut og det blev et flot resultat.
Vinderen blev Jan Winum fra Local Consulting med en flot artikel i Jydske Vestkysten og han får som lovet en kasse SPAMfighter Krus :-)
Alle jer andre der også gav den en skalde, kan i ikke lige skrive mig en mail med hvad i har gjort og hvor jeg skal sende et evt. krus.

Tak til jer alle for jeres bidrag, det er jeg meget glad for

Dbh Martin

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 20:13
Jamen jeg takker ydmygt

Jeg ville gerne have lagt artiklen op, men jeg er rimelig overbevidst om, at dette ikke er lovligt.

Jeg vil samtidig bruge lejligheden til, at annoncere min nok til tider meget fraværende profil her på amino. Min virksomhed gennemgår kæmpestore ændringer lige pt, og det betyder de der 3 timer om natten. Men snart er jeg tilbage, hvor der bliver annonceret nyt navn, logo, image og naturligvis nyt aminotilbud.

Fra Kettinge
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 21:52

Hej Martin,

Det kunne være interessant at få lidt indblik i hvad din konkurrence har kastet af sig. Har du dannet dig et overblik over hvad det har betydet for Amino, i form af flere besøgende, - antal nye brugere?

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 14:24

Ja, det kunne være interessant med lidt tal på bordet. Der ser ud til at være en pæn skare online det meste af døgnet pt.

Og tillykke med den fine artikel i ComOn i dag, Martin.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:38

Det er bare hammer svært at sige noget klogt om. Trafikken stiger rigtig pænt for tiden, der har allerede været mere end 6.000 unikke besøgende i januar.
Men at tracke printmedier er ikke noget jeg ved hvordan man gør.

Og ja, det er en dejlig artikel i ComOn

Dbh Martin
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 15:32
Dato: 1/9/2006 2:38:12 PM Forfatter: Martin Thorborg

Det er bare hammer svært at sige noget klogt om. Trafikken stiger rigtig pænt for tiden, der har allerede været mere end 6.000 unikke besøgende i januar. Men at tracke printmedier er ikke noget jeg ved hvordan man gør. Og ja, det er en dejlig artikel i ComOn

Nej, det bliver nok lidt svært at tracke effekten af printmedier.

Nu er du og Amino røget på som forsidemateriale på ComOn. Der skulle lige være et link som prikken over "i''et".
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:50

> Nej, det bliver nok lidt svært at tracke effekten af printmedier.

Nej, det kan man sagtens! :)
Dell bruger det f.eks. meget aktivt - de kalder det vist for en "rabat kode" - en unik kode for hvert eneste medie/printtype. brugerne skal så indtaste koden for at få den annoncerede pris frem - og vupti, så ved de hvor de kom fra. Samme metode kan forfines yderligere for flere detaljer, eller gøres lettere ved blot at angive en unik adresse i printmediet, som f.eks. www.domain.dk/kampagne1/

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1772
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 18:32
Jeg skal da nok gøre mit beskedne bidrag til at øge kendskabet til siden her, ved at tilmelde amino.dk til LinkCentralen.dk

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 12:40
Så har jeg netop modtaget en stor pakke fra SPAMfighter. Hvis jeg havde vidst, at spamfiltre var så store, så havde jeg aldrig bestilt en

God dag til jer alle.

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)