Dbh Martin |
Amino PR konkurrence
En overskrift og nogle nummies kan gøre underværker. "Danish candy". |
Jeg ved godt, at det stort set er umuligt at stikke pikkemanden ned gennem gågaden, men jeg forsøgte mig trodsalt med en lille historie til Jyske Vestkysten, som fandt amino yderst spændende. Det resulterede i en historie om selve hjemmesiden. Den røg ud til 260.000 læsere d. 29/12. Desværre blev artiklen ødelagt, da der er et kæmpe billede af en eller anden tåbe, der elsker hunde. Så udgiver han sig for, at være stifter af en hjemmeside, der hedder Jubii.dk. Fatter ikke hvad JV har gang i. En lille julegave fra Local Consulting til Amino. Godt med nyt hår til jer alle. |
søger ligesindede i Sønderjylland
Godt gået, Jan! Artiklen er desuden at finde på deres webside, tilsyneladende i tre udgaver. Man skal desværre abonnere på Jydske Vestkysten eller være betalende bruger på siden for at læse artiklen.
|
Ovenstående link virker ikke ved mig, men så kan man selvfølgelig rette lidt i søgningen - sjusk fra deres side :)
Note: Jeg var sikker på, at der ligesom med Berlingske Tidende måtte findes en gratis version. Det gør der ikke - så lad være med at spilde tid på at oprette en bruger, hvis du ikke er villig til at betale... en erfaring til fri afbenyttelse (jeg kunne selvfølgelig også bare have hørt efter Lasse).
|
Kan det passe der er to i den trykte udgave og den tredje, som fremkommer når man søger på jv.dk, ikke er med i avisen - eller er det bare mig der ikke kan finde den ? |