Der kommer en del nye Amino brugere til hver dag og det er jo rart, men jo flere vi kan få ind, des mere viden kan vi dele. Og derfor vil jeg gerne udskrive denne lille konkurrence. Hvis du på en eller anden måde kan få nævnt Amino i et medie og det uanset hvilket, er du med i konkurrencen om 1 kasse SPAMfighter krus. Det er en symbolsk præmie, men jeg kan love at der kan drikkes mange kopper kaffe, før de 36 krus er slidt op Så hvis du vil være med, så "sælg" historien til pressen om hvor meget Amino hjalp dig som iværksætter eller hvad hulen du nu kan finde på og bliver Amino nævnt, er du med i konkurrencen. Her er lidt facts. Konkurrencen løber fra i dag og 1 måned frem og det vil sige at jeg vælger en vinder den 6. januar 2006. Alle der får Amino omtalt i et medie med min. 1.000 læsere, får som præmie 1 SPAMfighter krus og den jeg syntes har gjort det bedst, får en hel kasse. Hvis det lykkedes dig at få Amino omtalt, så mail mig et link til artiklen, skan den ind, mail mig et videoklip eller giv mig anden form for dokumentation og gerne med lidt læsertal inden den 6. januar 2006 kl. 12.00 Omtale er defineret ved at navnet Amino indgår og gerne med et link, men det er ikke et krav. Hvordan det her vil gå aner jeg ikke, men jeg syntes det kan være et sjovt eksperiment. Dbh Martin |
Hej Martin.
Meget kan man sige om dig...men du er eddermagme en knag til at lave forretning.
Jeg vil æde min nye nissehue på, at du nok skal få omtale i indtil flere media.
De der Spamfighter-krus...er de lavet i et begrænset oplæg og signerede "Thorborg"?
Jeg glæder mig til at deltage i og følge med i konkurrencen.
Mvh Jesper