Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino PR konkurrence

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Her i juletiden er det altid godt med en konkurrence eller to og der vil jeg ikke holde mig tilbage.
Der kommer en del nye Amino brugere til hver dag og det er jo rart, men jo flere vi kan få ind, des mere viden kan vi dele.
Og derfor vil jeg gerne udskrive denne lille konkurrence.

Hvis du på en eller anden måde kan få nævnt Amino i et medie og det uanset hvilket, er du med i konkurrencen om 1 kasse SPAMfighter krus. Det er en symbolsk præmie, men jeg kan love at der kan drikkes mange kopper kaffe, før de 36 krus er slidt op

Så hvis du vil være med, så "sælg" historien til pressen om hvor meget Amino hjalp dig som iværksætter eller hvad hulen du nu kan finde på og bliver Amino nævnt, er du med i konkurrencen. 
Her er lidt facts.

Konkurrencen løber fra i dag og 1 måned frem og det vil sige at jeg vælger en vinder den 6. januar 2006.
Alle der får Amino omtalt i et medie med min. 1.000 læsere, får som præmie 1 SPAMfighter krus og den jeg syntes har gjort det bedst, får en hel kasse.
Hvis det lykkedes dig at få Amino omtalt, så mail mig et link til artiklen, skan den ind, mail mig et videoklip eller giv mig anden form for dokumentation og gerne med lidt læsertal inden den 6. januar 2006 kl. 12.00
Omtale er defineret ved at navnet Amino indgår og gerne med et link, men det er ikke et krav. 

Hvordan det her vil gå aner jeg ikke, men jeg syntes det kan være et sjovt eksperiment.

Dbh Martin

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 16:09

Hej Martin.

Meget kan man sige om dig...men du er eddermagme en knag til at lave forretning.
Jeg vil æde min nye nissehue på, at du nok skal få omtale i indtil flere media. 

De der Spamfighter-krus...er de lavet i et begrænset oplæg og signerede "Thorborg"?

Jeg glæder mig til at deltage i og følge med i konkurrencen.

Mvh Jesper

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:15
Nu er Amino jo ikke lige den store forretning, men tak da
Hvis nogle skulle ønske at få deres krus besudlet med min underskrift, skal jeg da gerne gøre det, men mon ikke de fleste helst er fri

Dbh Martin
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 16:58

Fin idé...

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 18:25
Jeg er med, men så skal du love ikke, at skrive i min. Jeg tager kaffen helt ren

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:11
Dato: 12/6/2005 6:24:41 PM Forfatter: Jan Winum // Local Consulting.dk Jeg er med, men så skal du love ikke, at skrive i min. Jeg tager kaffen helt ren

He he, det er en deal :-)

Dbh Martin
Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 00:00
Det var da en genial idé du har fået der Martin. Det bliver spændende at følge med i hvor meget mediedækning Amino kan få.
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 12:09
Ja vi får vel en liste med artikler/dækning når konkurrencen er slut?
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 13:15

Ja, det bliver et spændende eksperiment udi PR''ens muligheder. Da der er flere PR folk på Amino håber jeg at nogle af dem prøver at gå efter nogle af de større medier. Det bliver spændende at se hvor stor effekten bliver.

Jeg vil forsøge at bidrage med et indlæg i lokalsprøjten, og hvis det lykkes vil jeg gerne have et signeret krus til klenodiehylden 

mvh Carsten
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 10:18

Hvis det skulle være undgået jeres opmærksomhed har Velfærdskommissionen offentliggjort deres længe ventede rapport. Der burde være masser af muligheder for at promovere iværksætteri generelt og Amino specifikt

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)