Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på Slipsefyr.dk - og få selv en smule rabat på dit køb!

Side 2 ud af 6 (57 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Falk Nielsen:

Alexander Langhede Andersen:

Morten Falk Nielsen:

Jeg er lidt travlt beskæftiget lige nu, så det bliver kun lige et hurtigt svar.

Da jeg går ind under kategorien "slips", melder min browser om fejl i noget flash. Jeg ved ikke om det blot er hos mig, men så ved du i hvert fald at der er en mulig fejl et sted på siden.

God aften Smile

Mange tak for din besked, Morten Smile

Denne fejl har jeg overhovedet ikke hørt om før, men det er da interessant at finde ud af, om andre oplever det samme - i så fald skal den fejl da i hvert fald fjernes med det samme. Hvilken browser bruger du?

Jeg hører meget gerne, hvis andre oplever det samme problem!

Jeg bruger Firefox på Mac..

Tak for det!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:25

Okay side 

Tekstfarven

priserne i fodnoten er skrevet lyseregrå tekst farve på hvid baggrund det gør siden svær at læse .

Tekststørrelsen 

Tekst størrelse flere steder firma beskrivelse gør tekst lidt svære alt læse , vælg standard som alle sider næsten gør 11-12 eller lidt større end 11-12 vis din målgruppe er ældre herre .

Overskuelighed overskrifter

Overskrifter der er overhovedet ikke brugt h1 på siden og underoverskrifter h2 h3 h4 til undertitlerne på din siden det gør en side overskuelig.

Kontaktsiden

kontaktsiden op igen med CVR nummer og telefon nummer på denne side.

Menuen

Undermenuerne de laver drilleri lidt jeg prøvet at klikke på menuen og gå nedad mod de andre punkter men de forsvinder flere gange jeg prøver ,bruger lang tid på at klikke videre der.

URL

URL Hele siden igennem er på engelske , lav dansk url til dansk tekster det er meste sigende om hvad siden omhandler 

Interne links struk

For at op nå en vis overskuelige og gøre siden endnu mere søgevenlige er det en god ide at linke hver gang et kerne ord nævnes til en side der omhandler dette kerne ord denne side starter med h1 omkring dette kerne ord.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 21:26

Martin Rieck:

Hej Alexander

Weee en Shopify shop, dem elsker jeg!

Super flot desgign, fede billeder og overskuelig.

Synes måske bare at billedet af dig, skulle være med slips :-)

Mange gange held og lykke med projektet.

Hej Martin,

Tak for dit indlæg.

Jeg er også vild med shops fra Shopify, og jeg er glad for at høre, at du kan lide min side!

Men ja - den med slipset nævnte Lasse også, og det har I nok ret i. Det må jeg lige få gjort noget ved Wink

Tusind tak for det!

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 21:32

Mikael christiansen:

Okay side 

Tekstfarven

priserne i fodnoten er skrevet lyseregrå tekst farve på hvid baggrund det gør siden svær at læse .

Tekststørrelsen 

Tekst størrelse flere steder firma beskrivelse gør tekst lidt svære alt læse , vælg standard som alle sider næsten gør 11-12 eller lidt større end 11-12 vis din målgruppe er ældre herre .

Overskuelighed overskrifter

Overskrifter der er overhovedet ikke brugt h1 på siden og underoverskrifter h2 h3 h4 til undertitlerne på din siden det gør en side overskuelig.

Kontaktsiden

kontaktsiden op igen med CVR nummer og telefon nummer på denne side.

Menuen

Undermenuerne de laver drilleri lidt jeg prøvet at klikke på menuen og gå nedad mod de andre punkter men de forsvinder flere gange jeg prøver ,bruger lang tid på at klikke videre der.

URL

URL Hele siden igennem er på engelske , lav dansk url til dansk tekster det er meste sigende om hvad siden omhandler 

Interne links struk

For at op nå en vis overskuelige og gøre siden endnu mere søgevenlige er det en god ide at linke hver gang et kerne ord nævnes til en side der omhandler dette kerne ord denne side starter med h1 omkring dette kerne ord.

Mange gange tak for dit indlæg, Michael! Jeg vil prøve at tage et kig på det hele Smile

Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 21:34

Virkelig enkelt og overskuelig shop, sådan som vi vil have det os mænd.
Synes slet ikke dine billeder fejler noget, de giver en meget klar fremtrædning af slipset og butterflyen.

Forresten, er butterflyen med klips, eller skal den bindes?

God aften :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alexander,

Først og fremmest tillykke med den nye side.

Mit første indtryk af siden er egentlig at den ser ganske fornuftig ud men:

Er blevet på siden i et stykke tid, og synes egentlig den virker lidt 'bleg', kedelig og alt for 'stram'.
- Jeg synes der mangler noget grafisk over den i form af symboler, ikoner, tapet osv (uden at det bliver for voldsomt)

Hernæst, synes jeg skrifttypen i slideren ikke er passende efter min smag + at den køre alt for hurtigt!
- Til skrifttype vil jeg henvise dig til disse eksempler der vil passe bedre i det overordnede design:

Georgia, Museo, Titillium og Colaborate eller noget lign.

Endvidere synes jeg generelt siden har brug for noget grafisk udtryk.

Under firma profil synes jeg et mere professionelt foto af dig, eller af huset hvor firmaet er registreret, i stedet for et 'skolefoto'.

Når jeg klikker på 'Om Slipefyr.dk' forventer jeg at den går direkte ind på firmaprofilen. - Og det samme med 'Efter farve' - skulle den bare vise en side med alle de farve evt.

Jeg synes også at Slipefyr godt kunne være 'et rigtig/professionelt' logo i stedet for alm. tekst. (Dette kan jeg hjælpe dig med billigt).
- ifh. til troværdighed bør du implementere TrustPilot.

Slutteligt, skal du navngive dine slips noget bedre. Giv dem en længere og mere præcist titel i stedet for blot: 'Sort butterfly' eksempelvis.

Til inspiration/konkurrent kan du se nærmerer på Nevllo Ties

Jeg håber det hjalp dig lidt på vej. Jeg har ikke set siden igennem 100%, men blot kigget mig lidt omkring - Har benyttet Google Chrome, og siden har ikke set ud til at have store fejl på eksempelvis manglene billeder, flash el. lign.

Hav en god aften, og held og lykke med Slipsefyr Smile

Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:42

Egentlig en meget god og overskuelig side

Et lille forslag:

Det ville klæde siden med en instruks i hvordan man binder de forskellige knuder. (måske lidt historie om dem også så den smarte mand kan prale af at han har styr på det)

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 21:51

Mathias:

Virkelig enkelt og overskuelig shop, sådan som vi vil have det os mænd.
Synes slet ikke dine billeder fejler noget, de giver en meget klar fremtrædning af slipset og butterflyen.

Forresten, er butterflyen med klips, eller skal den bindes?

God aften :)

Tak for det, Mathias Smile

Det lyder rigtig godt, og jeg synes især, at din holdning til billederne er interessant. Jeg tror, at jeg vil genoverveje min idé om at skifte dem.

Hver enkelt butterfly er med klips, og den skal dermed ikke bindes, hvilket jo gør den ganske nem at anvende. Dette er forresten måske noget info, som jeg skulle tilføje til produktteksterne ved mine butterflies, da det jo faktisk er ganske relevant.

Du må ligeledes have en god aften!

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 22:03

Nils Pedersen:

Hej Alexander,

Først og fremmest tillykke med den nye side.

Mit første indtryk af siden er egentlig at den ser ganske fornuftig ud men:

Er blevet på siden i et stykke tid, og synes egentlig den virker lidt 'bleg', kedelig og alt for 'stram'.
- Jeg synes der mangler noget grafisk over den i form af symboler, ikoner, tapet osv (uden at det bliver for voldsomt)

Hernæst, synes jeg skrifttypen i slideren ikke er passende efter min smag + at den køre alt for hurtigt!
- Til skrifttype vil jeg henvise dig til disse eksempler der vil passe bedre i det overordnede design:

Georgia, Museo, Titillium og Colaborate eller noget lign.

Endvidere synes jeg generelt siden har brug for noget grafisk udtryk.

Under firma profil synes jeg et mere professionelt foto af dig, eller af huset hvor firmaet er registreret, i stedet for et 'skolefoto'.

Når jeg klikker på 'Om Slipefyr.dk' forventer jeg at den går direkte ind på firmaprofilen. - Og det samme med 'Efter farve' - skulle den bare vise en side med alle de farve evt.

Jeg synes også at Slipefyr godt kunne være 'et rigtig/professionelt' logo i stedet for alm. tekst. (Dette kan jeg hjælpe dig med billigt).
- ifh. til troværdighed bør du implementere TrustPilot.

Slutteligt, skal du navngive dine slips noget bedre. Giv dem en længere og mere præcist titel i stedet for blot: 'Sort butterfly' eksempelvis.

Til inspiration/konkurrent kan du se nærmerer på Nevllo Ties

Jeg håber det hjalp dig lidt på vej. Jeg har ikke set siden igennem 100%, men blot kigget mig lidt omkring - Har benyttet Google Chrome, og siden har ikke set ud til at have store fejl på eksempelvis manglene billeder, flash el. lign.

Hav en god aften, og held og lykke med Slipsefyr Smile

Hej Nils,

Tusind tak for din lange besked. Den indeholder mange gode pointer!

Jeg er enig i det meste, og derfor vil jeg også blot lige kommentere nogle enkelte punkter.

- Du har ret i, at slideren nok kører lidt for hurtigt, og jeg vil lige sætte farten lidt ned.

- Et nyt logo ville som sagt nok være en god idé, og jeg vil da prøve at kontakte dig angående dette.

- TrustPilot er helt sikkert en god løsning, der øger troværdigheden, men det er bare alt for dyrt i forhold til, hvad jeg som nyopstartet har råd til. Det må derfor vente til senere hen.

- Angående navngivelsen af produkterne er jeg ikke helt enig med dig, og jeg synes, at ''Sort butterfly'' lyder betydeligt bedre end f.eks. ''Elegance-010''. Men det er jo en smagssag.

Ellers vil jeg endnu en gang sige tak for hjælpen, og du må ligeledes have en rigtig god aften Smile

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 22:08

Cerebrale:

Egentlig en meget god og overskuelig side

Et lille forslag:

Det ville klæde siden med en instruks i hvordan man binder de forskellige knuder. (måske lidt historie om dem også så den smarte mand kan prale af at han har styr på det.

Dette har jeg faktisk tidligere overvejet, og det kan da være, at jeg skulle genoverveje dette. Mit problem har blot været, at jeg har haft svært ved at finde nogle illustrationer, som jeg kunne bruge til at vise, hvordan man binder slipset step-by-step.

Men ellers mange tak for dit input!

Side 2 ud af 6 (57 indlæg)