Tjah.. Jeg er ikke voldsomt imponeret over specifikationerne. Tror ikke på at den bliver en succes :o)
Jeg tror først og fremmest at fremtidens mobil, får større skærm og længere batteritid. Men hvad de ellers er i stand til, er svært at forudse.
Rygterne har igennem et stykke tid gået på, at Apple arbejder på at finde en løsning, så de ikke behøver simkort i telefonerne. Selvfølgelig fordi de gerne vil have alle indtægter for forbruget for sig sig, i stedet for at skulle dele med teleselskaberne. Om det lykkedes, og i givet fald hvordan, er også svært at spå om. Men når man kender Apple, lyder det i hvert fald meget sandsynligt at det nok skal komme :o)
Jaaa det bliver sku fedt at se i fremtiden hvad de finder på, mange af tingene på xPhone der er jo selvfølgelig overkill men det er jo med til at sætte det hele lidt i perspektiv. Der er jo næsten ingen grænser for hvad man kan nu til dages.
Jeg er ikke i tvivl om at vi kommer til at se mere til 3D universet, mobilerne kommer i højere grad til at bære præg af personlighed og den sociale kontakt. Tænk hvis man kan video telefonere med hinanden i 3D :-D
Syntes jeg så et sted at man arbejder på hologrammer, det er jo igen en helt helt ny måde at opleve tingene på. Dog må det være et stykke ude i fremtiden hehe
Ellers kommer vi nok i højere grad til at se mobilerne mere pumpet med specs med bl.a. vildere CPU mange flere RAM osv.
Hvordan fremtidens mobil kommer til at se ud kan jeg kun gætte på..
En ting er jeg dog sikker på. Fremtiden er mobil.
Personligt tror jeg fremtidens mobiler bliver noget med skærme du strække, bukke påvirke mm. Og at der vil være hologrammer længere ude i fremtiden.
Idag er mobilens største svaghed skærmens størrelse og batteri. Kan vi overkomme dette problem til en pris menigmand kan betale, vil selv vores computer som vi kender den i dag blive overflødig.
Før vi ved af det render vi rundt med et "ur" på armen der kan alt det vi kender fra en mobil i dag.
Og længere ude i fremtiden kan det vel inopereres og vises for dine øjne kun!
Hvordan fremtidens mobil kommer til at se ud kan jeg kun gætte på..
Ja det jo kun fantasien der sætter grænser :)
tim ingvorsen:
Idag er mobilens største svaghed skærmens størrelse og batteri.
Ja batterier er generelt et område hvor der er brug for udvikling. Det kunne virkelig være med til at skubbe mange andre områder også - man kan bare se el-bilen.
Jeg tror at fremtiden bringer en masse niche telefoner, der er stærke på hvert sit område. Større skærme? Ja måske, men der vil komme ligeså mange telefoner med mindre skærme. Flere mobiler med fuldt tastatur. Optisk zoom bliver der helt sikkert også udviklet på.
Jeg tror også at iPhone 5 kommer i flere forskellige farver, jeg troede egentligt allerede at det skete denne gang, men det kan selvfølgelig nå at ske endnu. I det hele taget flere muligheder for at personliggøre sin mobiltelefon - Det er efterhånden svært at finde sin egen, når alle i mødregruppen smækker deres iPhone på bordet.