Det lyder godt og den nye side betyder måske også stigende trafik |
spiller i næste uge, ud fra dine analyser :)
Det lyder godt og den nye side betyder måske også stigende trafik |
spiller i næste uge, ud fra dine analyser :) |
jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt
måske skulle man starte og prøve vis det giver godt |
Vil lige give en lille opdatering, da det nu er lidt mere end to måneder siden, det første spil blev lagt op. Jeg har ændret lidt i strategien, så der nu udelukkende er spil fra de tyske turneringer (så er navnet også mere sigende). Det mest interessante er naturligvis regnskabet, så her kommer nogle af de vigtigste tal: Antal spil: 47 (42 singler og 5 doubler) ROI: 32,87 for singlerne og 203,6 for doublerne Overskud ved indsats på 1000 kr. pr. unit: 25.410 kr. (15.230 for singlerne og 10.180 for doublerne) /Stubbe Buchwald |
Ja ja.. Jeg har siden du lagde denne tråd op, fulgt med i dine spilforslag og resultater. Èn ting er at du siger at du har ændret strategien, noget andet er at du har fjernet alle de afviklede spilforslag du trods alt har haft, og så vidt jeg lige husker, har givet et massivt underskud. Det gør det hele meget utroværdigt, og får selvfølgelig én til at stille sig selv spørgsmålet: Hvor mange og hvilke tabte spilforslag er fjernet? Det er selvfølgelig et flot resultat du nævner her, det er desværre bare ikke rigtigt. |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Jeg har ikke fjernet noget som helst på siden. Du kan stadig finde alle spil inden jeg ændrede strategi her (som der også står over regnskabet): http://www.bundesliga-tips.com/index.php?option=com_content&id=120. Som du kan se var der ikke massivt underskud. Som der også står øverst på siden med regnskabet, så er der ikke fjernet nogle spil fra de tyske turneringer. Du er mere end velkommen til at regne efter :) Jeg kan godt forstå, at du stiller spørgsmålstegn ved, at jeg har ændret strategi, men regnskabet er altså rigtigt, og jeg har netop valgt at linke til det gamle regnskab øverst, for at undgå sådanne beskyldninger. Intet er skjult, og jeg forstår ikke, at du kan overse den besked med fed skrift, der står øverst. Doublerne er iøvrigt ikke ændret, da det jo altid har været BL-spil. Så, regnskabet er 100 % korrekt. Det er bare kun for tyske turneringer, og spilforslag til de andre turneringer kan stadig findes på siden :) Mvh. Stubbe Buchwald |
Jeg har ikke været derinde i dag (før nu), men var derinde i går, hvor jeg undrede mig over den ret positive ændring der var i regnskabet. Og der er jeg ikke sikker på at den besked var der. I modsat fald vil jeg give dig ret i, at det er underligt at jeg kunne overse den. Men det gavner i hvert fald troværdigheden lidt, at du har de tidligere spil med. Det ændrer dog ikke på dat fact, at hvis jeg klikke på "spilforslag", er det et misvisende billede jeg får i "regnskabsboksen". Det rigtige ville være at lade afviklede spil stå, og så kun fokusere på tyske spil herfra. Men det er jo din side, så det rager i virkeligheden ikke mig. Jeg tager bare spil seriøst, og derfor taber du en del kredit hos mig, med denne manøvre. Tilføjelse: Og så ændrer det så vidt jeg kan se, heller ikke på at det er misvisende tal du nævner i dag. |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Som du kan se her: http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:qrdyfbyzCLQJ:www.bundesliga-tips.com/spilforslag+Jeg+har+efter+flere+henvendelser+valgt+at+angive+indsats+samt+overskud+i+units.+Alle+spil+p%C3%A5+ligaer/turneringer+der+ikke+administreres+af+DFB+er+endvidere+fjernet.+Det+gamle+regnskab+kan+findes+her.+Har+du+sp%C3%B8rgsm%C3%A5l,+er+du+meget+velkommen+til+at+stille+dem+i+debatten+under+regnskabet+eller+sende+en+e-mail.&cd=1&hl=da&ct=clnk&gl=dk så var beskeden der også d. 17. og den har været der lige siden regnskabet blev ændret. Men jeg vil også sige, at jeg har været lidt i tvivl om, hvordan jeg skulle gøre dette. Jeg har dog valgt at sige, at jeg kun vil have spil fra mit ekspertiseområde, som er de tyske turneringer. Derfor har jeg valgt at fjerne alle ikke tyske spil fra det nye regnskab (som sagt kan de stadig ses i det gamle regnskab). Og det er misvisende eller ej. Tjaa, det viser resultatet for de tyske spil, og jeg mener, at jeg giver rimelig klar besked med teksten øverst. Som sagt har jeg intet at skjule. Jeg tager skam også spil seriøst, og er da ked af, at du ikke tager siden så seriøst, som du har gjort. Jeg har overvejet at investere i noget verified bets, hvor 3. part står for at taste spillenes afgørelse ind, og hvor jeg intet har at gøre med at føre regnskabet. Mvh. Stubbe Buchwald |
Og jeg vil da også lige understrege, at forskellen på det gamle og det nye regnskab faktisk ikke er ret stor. Tager vi alle spil der er blevet lagt op på siden i tidens løb er resultatet + 21.850, så dit postulat om massivt underskud, det holdet vist ikke helt :) Mvh. Stubbe Buchwald |
det er super det går frem ad men det nye domæne det er lagt over på er også mere sigende og det betyder din trafik stiger sikkert også vis du men vis du ikke helt forstår mig er jeg ordblind |