Jamen selvfølgelig er jeg enig :) Jeg er blot uenig i (sandsynligvis ikke med dig) at lotto på nogen som helst måde kan sammenlignes med betting. Namebetting (hvor man fx står i kiosken - gør man naturligvis ikke, da Danske Spil er et forbudt ord - og krydser af efter navnene. Chelsea de er gode, så self vinder de over Wolves) er held, men laver man analyser og sætter sig ind i hvad betting egentlig er, jamen så mener jeg ikke, at det er held. Så er man enten dårlig, og har underskud, eller også er man god, og har overskud. Mvh. Stubbe Buchwald |
Stubbe Buchwald:Jeg er blot uenig i (sandsynligvis ikke med dig) at lotto på nogen som helst måde kan sammenlignes med betting.
Lotto og betting kan sammenlignes jo mindre sample size man ser på. Jo færre spillede kampe jo større er variationen og dermed heldfaktoren.
Men Lotto og betting er ikke ens på den måde at det i lotto altid er tilfældigt hvad resultatet bliver, mens der er folk der kan have overskud på langt sigt på bettting, hvilket jo siger noget om at det ikke kun er held.
Swings er dog store, så man skal passe godt på og køre en konservativ bank-roll-management, men det er jeg helt sikker på du har helt styr på.