Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1. måned = +13.000

Side 1 ud af 9 (89 indlæg)
Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Det er nu, næsten, en måned siden, jeg uploadede mit første spilforslag på min side http://stubbebuchwald.dk.

Det er i alt blevet til 24 spil, der er afgjort. Disse 24 spil har genereret et overskud på 13.405 kr.

66,5 % af spillene er gået hjem, og ROI ligger pt. på 69 - hvilket hører til blandt den absolutte verdenselite.

Spilforslagene er der altså ikke noget i vejen med, så spørgsmålet er blot, hvordan jeg skal få spredt rygtet. Jeg har ca. 80-100 besøg om dagen, hvilket langtfra er tilfredsstillende.

Mvh. Stubbe Buchwald

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:51
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 9 person

Stubbe Buchwald:
har ca. 80-100 besøg om dagen, hvilket langtfra er tilfredsstillende.

Sikke noget vrøvl, du skal være glad for de besøgende du har!

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:54
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 17 person

jeg har også før vundet i loto

Desuden er der DM i 10 km om et par uger det giver også en god præmie sum vis du vinder og du får masser af motion imens bare et godt iværksættere tips få både motion og vind penge.

Huske det er ikke en side med stripper piger på din side , det er kun spil , jeg ville være tilfreds med dit antal 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 1. Jul 08
Skrevet kl. 19:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

AngryBird:

Stubbe Buchwald:

Der er forskel på at være glad og være tilfreds. Jeg er glad for de besøgende jeg har, men er stadig ikke tilfreds med antallet spilforslagenes succes taget i betragtning.

Mvh. Stubbe Buchwald

Tilmeldt 1. Jul 08
Skrevet kl. 19:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Mikael christiansen:

Desuden er der DM i 10 km om et par uger det giver også en god præmie sum vis du vinder og du får masser af motion imens bare et godt iværksættere tips få både motion og vind penge

Kan ikke rigtig se, hvad jeg kan bruge dit indlæg til? :)

At sammenligne lotto med betting er jo blot useriøst. Jeg gider ikke diskutere held/ikke held igen. Det troede jeg sådan set, vi var færdige med.

Mvh. Stubbe Buchwald

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 19:58

Super flot, jeg er blandt en af de faste som kigger. Smid mig en Pb, så kan jeg hjælpe dig videre med dette. Jeg er sikker på at jeg kan finde nogle gode muligheder for flere besøg. :) 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:00
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Stubbe Buchwald:

AngryBird:

Stubbe Buchwald:

Der er forskel på at være glad og være tilfreds. Jeg er glad for de besøgende jeg har, men er stadig ikke tilfreds med antallet spilforslagenes succes taget i betragtning.

Mvh. Stubbe Buchwald

Det var bedere. Er det ikke mugligt at blive ekspertbetter hos f.eks tipsomtips eller BetXpert? Også reklamere lidt for siden den vej igemmen?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:02

Stubbe Buchwald:

Mikael christiansen:

Desuden er der DM i 10 km om et par uger det giver også en god præmie sum vis du vinder og du får masser af motion imens bare et godt iværksættere tips få både motion og vind penge

Kan ikke rigtig se, hvad jeg kan bruge dit indlæg til? :)

At sammenligne lotto med betting er jo blot useriøst. Jeg gider ikke diskutere held/ikke held igen. Det troede jeg sådan set, vi var færdige med.

Mvh. Stubbe Buchwald

man skal jo videre formidle sin viden , hvad man mener , det var intet om held denne gang mere et råd 

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 20:02

@angry birds

Dette kunne man gøre, men det hans viden på lige netop det marked er så stort at han sagtens kan tage penge for spillene. Jeg synes ikke han skal give sin viden ud på de andre steder. Jeg tror dog at hvis han fortsætter på denne måde så kommer det helt naturligt, måske ikke imorgen eller næste måned men han skal nok komme over 500 besøg om dagen. :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:04

Daniel Pedersen:

@angry birds

Dette kunne man gøre, men det hans viden på lige netop det marked er så stort at han sagtens kan tage penge for spillene. Jeg synes ikke han skal give sin viden ud på de andre steder. Jeg tror dog at hvis han fortsætter på denne måde så kommer det helt naturligt, måske ikke imorgen eller næste måned men han skal nok komme over 500 besøg om dagen. :)

Man kommer bare ikke på dag et op 1000 vis besøgene det kræver arbejde , jo siden god , med ikke gamle , der skal knokles der ud ad

Side 1 ud af 9 (89 indlæg)