Tak for al den gode og brugbare feedback. Her kommer svar på det meste:
man skal jo videre formidle sin viden , hvad man mener , det var intet om held denne gang mere et råd
Kan bare ikke se, hvad det er, du i dette tilfælde forsøger at formidle, og du fremhæver lotto som er et symbol på held. Jeg skal droppe betting og løbe 10 km. istedet? Når, men jeg gider ikke bruge mere energi på denne debat.
Det var bedere. Er det ikke mugligt at blive ekspertbetter hos f.eks tipsomtips eller BetXpert? Også reklamere lidt for siden den vej igemmen?
Jo, dette har jeg gjort mig en del tanker omkring, og kontakter nok snart Betxpert. Problemet er bare, at jeg ikke vil få ret meget ud af dette mht. besøgende, da links til andre sider er forbudt.
Dette kunne man gøre, men det hans viden på lige netop det marked er så stort at han sagtens kan tage penge for spillene. Jeg synes ikke han skal give sin viden ud på de andre steder. Jeg tror dog at hvis han fortsætter på denne måde så kommer det helt naturligt, måske ikke imorgen eller næste måned men han skal nok komme over 500 besøg om dagen. :)
Planen er også, at spillene skal koste penge om nogle måneder, men det giver ikke megen mening med det nuværende besøgstal. BL-doublen mv. vil dog stadig være gratis.
Hej, Stubbe.
Benyt dig nu af den smukke mulighed du har kaldet affiliate marketing. Jeg håber dog allerede du kender til den, og hvis ikke du bruger den, synes jeg da, at det er en mulighed du burde tage til dig.
Alt-i-alt: brug markedsføring, hvad ellers?
Lav en Facebook-side! Det er både gratis og god markedsføring i praksis, da brugerens venner ser, når han 'liker' eller deler siden, og de bliver derfor nysgerrige, og kigger på din side.
De bedste hilsener,
Sebastian Stoll.
Jeg kender skam godt til affiliate markedsføring, og har da også et affiliate banner på siden :)
En Facebookside laver jeg snart :)
hej jeg synes at jeg har set dette indlæg før:)
jeg har også vundet i lotto 39 kr!!!!!
Er glad for dine altid gode og konstruktive indlæg :)
Først og fremmest burde du finde et andet navn til din hjemmeside.
såsom
oddsclub.dk (ledigt)
oddstips (ledigt)
- bare forslag, men find et bedre navn til din side! :-)
Havde oprindeligt lavet en blog på domænet, hvor betting blot var et af flere emner. Domænet er naturligvis ikke optimalt til den nuværende side, så har købt bundesliga-tips.com. Jeg vil flytte siden over på dette domæne senere i denne uge.