Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1. måned = +13.000

Side 3 ud af 9 (89 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,7 stjerner givet af 6 person

hej jeg synes at jeg har set dette indlæg før:)

jeg har også vundet i lotto 39 kr!!!!!

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 21:10

Kanon side du har lavet. Jeg vil da prøve at følge dine interessante spilforslag :-) Du skal være tålmodig. Hvis folk får gevinster, så kommer folk også tilbage til din side. Det tager tid at opbygge en stor brugerflade på en sådan type hjemmeside, men det kommer stille og roligt :-) F.eks. er det i sig selv en god reklame, att du laver indlæg herinde!

Elektriker i Odense

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:14

ja der skal mere gang i siden , vær motiveret i at videre formidle viden i en lind iværksættere strøm , jo der er mange der vinder penge, derved kæmper man mod andre som sikkert også videre en viden , derved vær bedre end de andre

Det er vigtigt du giver en viden videre og stopper overhovedet for du skal altid tænke du er den bedste 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 299
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 21:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Først og fremmest burde du finde et andet navn til din hjemmeside. 

såsom

oddsclub.dk (ledigt) 

oddstips (ledigt) 

- bare forslag, men find et bedre navn til din side! :-) 

Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:22

AngryBird:
Desuden er det et godt bet Stubbe har lagt op imorgen. Den går hjem ingen trivel.

Jeg er sgu ked af at jeg ikke havde set at der ikke var nogen tvivl om udfaldet, før jeg spillede på uafgjort ;o)

Men bortset fra det, bør trådstarter overveje at køre det ind på et domæne der hedder bundesliga-odss.dk, bundesliga-picks.dk, eller noget i den stil. Det tror jeg ville kunne gøre lidt. Og jeg har ikke undersøgt om de domæner er ledige :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:31

Et bedre domæne der også giver mere mening omkring emmet kunne bestemt være en god ide , det er alt lettest vis domænet ikke er helt sigende

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:48

igang:

AngryBird:
Desuden er det et godt bet Stubbe har lagt op imorgen. Den går hjem ingen trivel.

Jeg er sgu ked af at jeg ikke havde set at der ikke var nogen tvivl om udfaldet, før jeg spillede på uafgjort ;o)

Men bortset fra det, bør trådstarter overveje at køre det ind på et domæne der hedder bundesliga-odss.dk, bundesliga-picks.dk, eller noget i den stil. Det tror jeg ville kunne gøre lidt. Og jeg har ikke undersøgt om de domæner er ledige :o)

Du da altid velkommen til at skrive og høre min mening :)

@ parteraputen

Tror du bliver nødtil at forstå at odds/tip er ikke lotto.

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 21:51

Stubbe Buchwald:

Det er nu, næsten, en måned siden, jeg uploadede mit første spilforslag på min side http://stubbebuchwald.dk.

Det er i alt blevet til 24 spil, der er afgjort. Disse 24 spil har genereret et overskud på 13.405 kr.

66,5 % af spillene er gået hjem, og ROI ligger pt. på 69 - hvilket hører til blandt den absolutte verdenselite.

Spilforslagene er der altså ikke noget i vejen med, så spørgsmålet er blot, hvordan jeg skal få spredt rygtet. Jeg har ca. 80-100 besøg om dagen, hvilket langtfra er tilfredsstillende.

Mvh. Stubbe Buchwald

spiller du selv, det du kommer frem til ?

jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:52
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

man vinder vis man vinder i lotto mener jeg, vis man vinder i odds og tips , vinder man penge , vis man vinder  Smile

Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 10:22

Tak for al den gode og brugbare feedback. Her kommer svar på det meste:

Mikael christiansen:

man skal jo videre formidle sin viden , hvad man mener , det var intet om held denne gang mere et råd 

Kan bare ikke se, hvad det er, du i dette tilfælde forsøger at formidle, og du fremhæver lotto som er et symbol på held. Jeg skal droppe betting og løbe 10 km. istedet? Når, men jeg gider ikke bruge mere energi på denne debat.

AngryBird:

Det var bedere. Er det ikke mugligt at blive ekspertbetter hos f.eks tipsomtips eller BetXpert? Også reklamere lidt for siden den vej igemmen?

Jo, dette har jeg gjort mig en del tanker omkring, og kontakter nok snart Betxpert. Problemet er bare, at jeg ikke vil få ret meget ud af dette mht. besøgende, da links til andre sider er forbudt.

Daniel Pedersen:

Dette kunne man gøre, men det hans viden på lige netop det marked er så stort at han sagtens kan tage penge for spillene. Jeg synes ikke han skal give sin viden ud på de andre steder. Jeg tror dog at hvis han fortsætter på denne måde så kommer det helt naturligt, måske ikke imorgen eller næste måned men han skal nok komme over 500 besøg om dagen. :) 

Planen er også, at spillene skal koste penge om nogle måneder, men det giver ikke megen mening med det nuværende besøgstal. BL-doublen mv. vil dog stadig være gratis.

Sebastian Stoll:

Hej, Stubbe.

Benyt dig nu af den smukke mulighed du har kaldet affiliate marketing. Jeg håber dog allerede du kender til den, og hvis ikke du bruger den, synes jeg da, at det er en mulighed du burde tage til dig.
Alt-i-alt: brug markedsføring, hvad ellers?

Lav en Facebook-side! Det er både gratis og god markedsføring i praksis, da brugerens venner ser, når han 'liker' eller deler siden, og de bliver derfor nysgerrige, og kigger på din side. 

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. 

Jeg kender skam godt til affiliate markedsføring, og har da også et affiliate banner på siden :)

En Facebookside laver jeg snart :)

parterapeuten:

hej jeg synes at jeg har set dette indlæg før:)

jeg har også vundet i lotto 39 kr!!!!!

Er glad for dine altid gode og konstruktive indlæg :)

Jacob Friis:

Først og fremmest burde du finde et andet navn til din hjemmeside. 

såsom

oddsclub.dk (ledigt) 

oddstips (ledigt) 

- bare forslag, men find et bedre navn til din side! :-) 

Havde oprindeligt lavet en blog på domænet, hvor betting blot var et af flere emner. Domænet er naturligvis ikke optimalt til den nuværende side, så har købt bundesliga-tips.com. Jeg vil flytte siden over på dette domæne senere i denne uge.

Side 3 ud af 9 (89 indlæg)