Synes det ser rigtig god ud, men mangler altså en hel del oplysninger om virksomheden.
Kan ikke finde nogen adresse etc. eller trustpilot. Derudover kan man ikke trykke på logoet for at komme på forsiden. Hvis man vælger nogen kriterier for sokker der ikke findes, får man ingen besked, men en tom side. Synes også at fri fragt, skal fremhæves. Så må der også gerne være mulighed for at søge efter skostørrelse.
Med venlig hilsen,
Àsgeir Gunnarsson
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling
Takker. Jeg laver naturligvis ikke en fejl som manglende virksomhedsoplysninger e.lign. Det er mere hvordan hvor selve "handleoplevelsen" m.m. fungere. Du kan vælge str. i den grønne dropdown ved siden af overskriften. Forsiden vil består af en popup (på samme måde som checkout funktionen) lagt hen over siden, hvor brugeren bedes vælge den ønskede størrelse.
Egentlig gør jeg lidt op med det klassiske forside begreb. Produktside/forside er den samme, men har brugeren ikke valgt en størrelse, skal brugeren tvinges til det.
Det ser rigtig godt ud i mine øjne - Jeg fanger fint at der sker en handling, selvom siden ikke reloader eller laver noget smart grafisk med at "flytte en vare fra varens placering og op i kurven"
Til info: Hvis man vælger f.eks. 5 par af en sokke, og derefter tilføjer 1 par så forsvinder de 5 par fra kurven, og man har kun 1 par. Jeg ved ikke om det er med vilje, men jeg opfatter det som en fejl!
Kunne du ikke lave en split-test på nyesokker.dk og se hvordan de forskellige designs konvertere?
Mark @ Ja det er en problemstilling. Jeg gør jo en del ud af at jeg ligesom har "de her sokker på lager", og så må folk købe det. Så man ikke kan købe mere end der er på lager. Derfor er det også antallet fra produktet, som du overføre til kurven. Jeg må lige tænke lidt om hvordan det kan løses, så brugeren er informeret om hvordan det hænger sammen.
Jeg er 99% sikker på den her version både giver flere konventeringer og en højere gns. ordre. Men jeg har jo data fra den gamle version, og så kan jeg sammenligne :-).
Lars @ Tak. Det er nemlig tænkt som at udnytte siden bedst muligt, og holde hele handels flowet så simpelt som muligt.