Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmelavet shopløsning

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Shoppen ser okay ud dog mangler en masse info på siden 

hvad er det for sokker uld , kunstig stof , slikke , sokker , varme sokker , åndene sokker  , og mange ting kunne du skrive i produktbeskrivelserne 

jeg kan heller ikke se din kontakt side med CVR nummer , kontakte formular og telefon nummer på din side.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 20:23

Hej Casper,

Synes det ser rigtig god ud, men mangler altså en hel del oplysninger om virksomheden.

Kan ikke finde nogen adresse etc. eller trustpilot. Derudover kan man ikke trykke på logoet for at komme på forsiden. Hvis man vælger nogen kriterier for sokker der ikke findes, får man ingen besked, men en tom side. Synes også at fri fragt, skal fremhæves. Så må der også gerne være mulighed for at søge efter skostørrelse.

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:28

Takker. Jeg laver naturligvis ikke en fejl som manglende virksomhedsoplysninger e.lign. Det er mere hvordan hvor selve "handleoplevelsen" m.m. fungere. Du kan vælge str. i den grønne dropdown ved siden af overskriften. Forsiden vil består af en popup (på samme måde som checkout funktionen) lagt hen over siden, hvor brugeren bedes vælge den ønskede størrelse.

Egentlig gør jeg lidt op med det klassiske forside begreb. Produktside/forside er den samme, men har brugeren ikke valgt en størrelse, skal brugeren tvinges til det.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:18

Jeg kaster den lige op. Selve formidlingen af fragtprisen (og guleroden), er den god nok, eller mangler jeg nok?

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 20:25

Nu var det et meget hurtigt kig/tjek jeg lavede, men opfangede ikke det med gratis forsendelse før jeg kom om på side 2 af tråden og læste det. 

Hvad med at gøre boksen en lidt anden farve end selve checkout, så man fanger det? Evt. bare ændre skriftfarven. Smile

Men super fed side!

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 77
Fra  atriumWeb ApS Skrevet kl. 20:34

Jeg synes det ser rigtigt lækkert ud, og jeg får lyst til at købe sokker... Det tror jeg aldrig jeg har oplevet før!

- Martin

atriumWeb - Webbureau Århus

- Martin

atriumWeb ApS - Webbureau Århus

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 20:45

Har lige kigget kort på sitet, og jeg syntes det er en cool måde at shoppe på Yes

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 20:52

Det ser rigtig godt ud i mine øjne - Jeg fanger fint at der sker en handling, selvom siden ikke reloader eller laver noget smart grafisk med at "flytte en vare fra varens placering og op i kurven"

Til info: Hvis man vælger f.eks. 5 par af en sokke, og derefter tilføjer 1 par så forsvinder de 5 par fra kurven, og man har kun 1 par. Jeg ved ikke om det er med vilje, men jeg opfatter det som en fejl!

Kunne du ikke lave en split-test på nyesokker.dk og se hvordan de forskellige designs konvertere? 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:06

Mark @ Ja det er en problemstilling. Jeg gør jo en del ud af at jeg ligesom har "de her sokker på lager", og så må folk købe det. Så man ikke kan købe mere end der er på lager. Derfor er det også antallet fra produktet, som du overføre til kurven. Jeg må lige tænke lidt om hvordan det kan løses, så brugeren er informeret om hvordan det hænger sammen.

Jeg er 99% sikker på den her version både giver flere konventeringer og en højere gns. ordre. Men jeg har jo data fra den gamle version, og så kan jeg sammenligne :-).

Lars @ Tak. Det er nemlig tænkt som at udnytte siden bedst muligt, og holde hele handels flowet så simpelt som muligt.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:10

atrium @ Det lyder godt. Det er også meningen det skulle afføde den effekt :-)!

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)