Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmelavet shopløsning

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 02:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot design, godt koncept og hvis du så ellers bare leverer den service som du leverer her på Amino, så kan det kun blive en succes. Held og lykke med det :)

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 09:10

Super fed hjemmeside! Meget brugervenlig! og et flot layout.. det må man sige.

den eneste ting er at jeg synes siden loader lidt langsomt op, men det kan også være pga. mit net. :) Just a note.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 10:27

Hej Casper

Super godt design og fed brugervenlighed på sitet. Jeg opdagede dog ikke at der rent faktisk skete noget i kurven (jo - men kun fordi du havde gjort opmærksom på at man skulle lægge mærke til det). 

En løsning kunne evt være en kort "popup" der siger "produkt tilføjet" eller "kurv opdateret" eller noget andet smart, der så kunne lukke sig selv igen efter et sekund eller to (uden at kræve aktion fra kunden). 

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 10:36

Kasper Gadensgaard:

Hej Casper

Super godt design og fed brugervenlighed på sitet. Jeg opdagede dog ikke at der rent faktisk skete noget i kurven (jo - men kun fordi du havde gjort opmærksom på at man skulle lægge mærke til det). 

En løsning kunne evt være en kort "popup" der siger "produkt tilføjet" eller "kurv opdateret" eller noget andet smart, der så kunne lukke sig selv igen efter et sekund eller to (uden at kræve aktion fra kunden). 

Evt. kan kurven ændre farve, altså lige blinke en gang med en anden farve end blå, når der lægges en vare i kurven. Det skulle være en iøjnefaldende farve som pink eller lign.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 10:40

TobiasB:
Evt. kan kurven ændre farve, altså lige blinke en gang med en anden farve end blå, når der lægges en vare i kurven. Det skulle være en iøjnefaldende farve som pink eller lign.

Super forslag!

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)