Mark @ Ja det er en problemstilling. Jeg gør jo en del ud af at jeg ligesom har "de her sokker på lager", og så må folk købe det. Så man ikke kan købe mere end der er på lager. Derfor er det også antallet fra produktet, som du overføre til kurven. Jeg må lige tænke lidt om hvordan det kan løses, så brugeren er informeret om hvordan det hænger sammen
Hvis jeg vælger en sokke hvor der er f.eks. 99 og jeg tager 5 par i kurven. Jeg finde ud af jeg godt kunne bruge et par mere, og tilføjer 1 par. Så forsvinder de 5 andre par, og jeg har kun 1 par i kurven - Også selvom der er massere af sokker på lager.
Men jeg kan godt se hvad du mener med at man ikke skal kunne tilføje 8 par hvis der kun er 7 på lager! Men jeg er i tvivl om du er sikker på hvad jeg mener.
Jeg synes det ville være mere simpelt hvis du fjernede 2,3,4,5,6,7,8 og 9 par knapperne. Nøjes med "1 par" knappen og dropdown boksen. Når man har klikket på "1 par" knappen en gang, så skal den ændre navn til "+1 par", så det efterfølgende bliver lagt oveni det man har i kurven i forvejen. Ønsker man at smide en større mængde i kurven, bruger man dropdown boksen. Jeg tror det vil forvirre mindre og give en bedre konvertering.
Tobias! Det var faktisk en rigtig god løsning. Det kræver så jeg skal arbejde lidt med noget kommunikation, da siden ikke reloader
J. Deleuran. Tak for tippet. Det vil jeg straks afprøve. De fleste har rost de nye produktbilleder, da det giver et bedre indtryk af sokken når man kan se dem på en fod. Jeg er langt fra nogen verdensmester fotografering. De dårlige billeder vil jeg så efterfølgende genfotografere. Det med nylon sokken vil jeg i øvrigt prøve. Har du et tip til børnemodellerne? Jeg har ingen fod, og jeg synes de ser så krøllede ud når jeg bare ligger dem oven på et sort tæppe. Du kan se f.eks str. 17.
Har du et tip til børnemodellerne? Jeg har ingen fod, og jeg synes de ser så krøllede ud når jeg bare ligger dem oven på et sort tæppe. Du kan se f.eks str. 17.
du kunne jo få dig et barn
Du må da kunne skaffe sådan et barneben - det vil klart være det bedste/nemmeste
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk