Hej Vipper.
Kan jeg få din Email?
Og resten af din adresse?
Herunder er et eksempel: Hvad skulle du have for at oversætte denne mængde tekst til engelsk?
Og hvor meget skal du have for 20 gange mere tekst i samme sværhedsgrad?
......................
Jeg arbejder lige nu (30. april 2007) med at gøre Søgeoptimeringsrapporten klar til salg.
Der går mange rygter om, hvad der skal til for at få topplaceringer på søgemaskinerne.
Mange er direkte forkerte, så de fleste opgiver at gøre noget som helst.
Søgeoptimeringsrapporten skærer ind til benet og forklarer nøjagtigt, hvad der betyder noget, når du skal søgeoptimere din hjemmeside.
Søgeoptimeringsrapporten fortæller hvor vigtige de enkelte punker er i forhold til hinanden, så du bruger din tid mest effektivt og gør de rigtige ting for at få en topplacering for dine vigtigste søgeord.
Du kan forvente adskillige overraskelser når du læser Søgeoptimeringsrapporten, da der vil dukke mange ting op, du aldrig har skænket en tanke; men som kan have afgørende indflydelse på din søgeoptimering.
Jeg har bestræbt mig på at skrive Søgeoptimeringsrapporten i det samme sprog, som du er vandt til her på hjemmeside, så du behøver altså ikke at være en søgeoptimeringsekspert for at forstå, hvad jeg mener. Jeg forudsætter dog, at du har en vis interesse i søgeoptimering, da visse begreber godt kan virke noget indforståede.
Hvorfor tager jeg penge for sådan en rapport, når al anden information på Effektiv Markedsføring er gratis?
Af flere årsager:
For det første har det taget lang tid at researche og skrive Søgeoptimeringsrapporten. Den tid skal betales af "nogen".
For det andet: Hvis du selv har researchet emnet i nogle år, så har du på nuværende tidspunkt fundet ud af, at en sådan rapport ikke findes i dag. Der findes brudstykker, hvor du kan bruge oceaner af tid på at finde ud af at skille tingene ud fra hinanden. Men du har stadig ikke overblikket.
For det tredje: Jeg er ikke interesseret i, at denne Rapport bliver "hver mands eje". Hvis alle kender denne rapport, så er vi jo lige vidt. Så dette, at du betaler for den er med til at du holder den for dig selv (kombineret med diverse MEGET tydelige copyright angivelser, naturligvis.)
Jeg arbejder stadig med at finde frem til den helt rigtige pris. Hvis du har fundet denne rapport med en tilknyttet pris, så er du nok ikke helt ved siden af.
Tilmeld dig til mit nyhedsbrev og få besked når søgeoptimeringsrapporten er klar til salg.
Der vil ganske givet komme andre e-bøger med tiden, bl.a. hvordan man skriver nyhedsbreve, der virker og der kommer sikkert også en e-bog som fortæller, hvordan man linker sammen, så alle vinder stort ved det.... så skynd dig nu at tilmelde dig til mit nyhedsbrev ...
Mvh, Christian
.....................................
Jeg kan godt give dig et tilbud på oversættelsen fra engelsk til dansk, idet jeg er uddannet journalist og gennem flere år har arbejdet blandt andet i USA. Prisen afhænger selvfølgelig af sværhedsgraden samt teksmængden.Hvis du vil have syn for min faglige kunnen på området, kan du sende mig en prøvetekst ( 1 A4 side) til min emailadresse fra den pågældende tekst. Så sender jeg hurtigt en oversættelse tilbage til dig. Herefter kan du sige ja